تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : ۴۳۹۴۳۷
در گفت و گو با مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

کرمی: عملیات اجرایی کلیه پروژه‌های مدرسه سازی استان کهگیلویه و بویراحمد فعال است/ در شش ماهه اول سال جاری ۹۶۰۰۰ میلیون ریال اعتبار برای پروژه‌های مدرسه سازی در گچساران تخصیص داده شد / اعتبارات و تخصیص خوب سازمان نوسازی مدارس کشور در زلزله سی سخت

۰
کبنا ؛ سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد از فعال‌ترین و موفق‌ترین سازمان‌های استان است که در طول سال در حال اجرای پروژه‌های مدرسه سازی است و در اکثر مناسبت‌ها و هر ماه پروژه برای کلنگ زنی و از آن مهم‌تر بهره برداری دارد. این سازمان نقش مهمی در توزیع عدالت آموزشی و کمک به رفع محرومیت‌ها در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد بر عهده دارد. به همین مناسبت و اطلاع از برنامه‌ها و پروژه‌های نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد با پیروز کرمی مدیرکل این سازمان به گفت و گو نشستیم که ماحصل این گفت و گو را در ادامه می‌خوانید.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد
در ابتدای این گفت و گو با بیان اینکه در حال حاضر این اداره کل در استان ۸۵ پروژه فعال در قالب ۴۴۰ کلاس درس از محل اعتبارات ملی در دست اجرا دارد اظهار داشت: در سال ۱۳۹۹ بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان اعتبار ملی با تخصیص صددرصد از طرف سازمان نوسازی مدارس برای تکمیل پروژه‌های استان تخصیص داده شد و در سال ۱۴۰۰ تاکنون که ۶ ماه از سال گذشته است از محل اعتبارات ملی بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان اعتبار با تخصیص صددرصد به سازمان نوسازی استان ابلاغ شده است.
پیروز کرمی با بیان اینکه عملیات اجرایی در کلیه پروژه‌ها فعال می‌باشد و در خصوص اعتبار هیچ مشکلی وجود ندارد گفت: علاوه بر پروژه‌های مدرسه سازی در سال جاری با اعتبار سه میلیارد تومان از اعتبارات ملی تعداد ۴۱۰۰۰ متر مربع ایزوگام در مدارس استان انجام شده است و همچنین در سال جاری مبلغ ۱۱۶۰۰۰ میلیون ریال از اعتبارات ملی با تخصیص صددرصد برای احداث سرویس بهداشتی در مدارس فاقد سرویس بهداشتی از طرف سازمان نوسازی مدارس کشور به استان کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شده است و از محل اعتبارات ملی تاکنون تعداد ۸۰ چشمه سرویس بهداشتی در مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد احداث گردیده است.
وی در ادامه این بخش از گفت و گو اضافه کرد: در سال ۱۳۹۹ از محل اعتبارات ملی سازمان نوسازی مدارس تعداد ۱۷۴ کلاس درس و در نیمه اول سال ۱۴۰۰ تعداد ۱۱۰ کلاس درس در سطح استان آماده و تحویل آموزش و پرورش استان گردیده است.
کرمی تخصیص صددرصدی اعتبارات در زلزله سی سخت برای مدارس خسارت دیده از زلزله را از دیگر حمایت‌های خوب سازمان نوسازی مدارس کشور از استان عنوان کرد و بیان داشت: علاوه بر تخصیص اعتبارات ملی جهت تکمیل پروژه‌های مدرسه سازی در سطح استان جهت احداث مدارس خسارت دیده در زلزله شهر سی سخت بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان اعتبار با تخصیص صددرصد از اعتبارات ملی به استان تخصیص داده شده است و همچنین مبلغ ۴۷ میلیارد تومان از اعتبارات استانی برای پروژه‌های شهر سی سخت در نظر گرفته شده است.
کرمی گریزی به پروژه‌های شهرستان گچساران زد و بیان داشت: در شهرستان گچساران ۱۵ پروژه در قالب ۸۲ کلاس و دو سالن ورزشی در دست اجرا است که ۱۱ پروژه از محل اعتبارات ملی و ۴ پروژه از محل اعتبارات استانی تأمین اعتبار می‌شوند.
مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با برخی پروژه‌های استانی بویژه در شهرستان گچساران که پیش از این عملیات اجرایی آنها غیر فعال و یا به کندی پیش می‌رفت تصریح کرد: برای پروژه‌های تأمین اعتبار شده از محل اعتبارات سازمان نوسازی مدارس کشور در ۶ ماهه اول سال جاری مبلغ ۹۶۰۰۰ میلیون ریال اعتبار با تخصیص صددرصد برای پروژه‌های مدرسه سازی در شهرستان گچساران ابلاغ شده است که با این اعتبارات ادامه عملیات اجرایی پروژه‌ها به خوبی انجام می‌شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1