تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۶
کد مطلب : ۴۳۸۹۳۴
کبنا گزارش می‌دهد

بازدید نیکزاد رئیس بنیاد مسکن کشور از مناطق زلزله‌زده‌ی سی‌سخت

۱
۰
کبنا ؛
هر گونه تسهیلاتی که در آینده برای مردم زلزله‌زده‌ی سی‌سخت در نظر گرفته شود، شامل حال همه‌ی آن‌ها خواهد شد؛ چه آن‌هایی که واحد خود را کاملاً تکمیل کرده و چه آن‌هایی که در حال تکمیل واحد خود هستند. 
صبح امروز (21 شهریور 1400) اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن کشور در اولین سفر کاری خود، جهت بازدید از آخرین وضعیت شهر زلزله‌زده‌ی سی‌سخت به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد. در این سفر حاجی‌زاده معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، باقری مدیر کل بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار شهرستان دنا، امام جمعه شهر سی‌سخت و جمعی از مسئولان حضور داشتند.
رئیس بنیاد مسکن کشور در جمع مسئولین و مردم و با حضور رسانه ملی و اصحاب رسانه، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره مرحوم تابش که در زمان وقوع زلزله در این شهرستان چندین مرتبه جهت بررسی و تسریع در روند بازسازی مناطق زلزله‌زده به این استان سفر نمودند، هدف از اولین سفر خود به این استان را بررسی آخرین وضعیت بازسازی مناطق زلزله‌زده‌ی شهر سی‌سخت و رفع موانع موجود جهت تسریع در روند بازسازی در این منطقه  که از اولویت‌های اصلی بنیاد مسکن می‌باشد، دانست و افزود: انشاالله بتوانیم تا قبل از فصل سرما در این منطقه با همکاری همه‌ی مسئولین کشوری و استانی و خصوصاً با مشارکت خود مردم نسبت به واگذاری و  بهره‌برداری جهت اسکان مالکین در واحدهای احداث شده گام‌های موثرتری برداریم .
وی با بیان اینکه مردم با شور و نشاط خوبی در حال تلاش بودند که واحدهای خود را به اتمام برسانند، افزود: مشکلی که امروز در روند باسازی مشاهده شد این بود که مردم زلزله‌زده خیلی توجهی به مبلغ وام و بلاعوض نداشتند و برخی واحدها را با مساحت بیشتری  احداث نموده‌اند که در ادامه‌ی مسیر به مشکل نقدینگی برخورده‌اند.  در این خصوص پیگیری‌های لازم را به‌عمل خواهیم آورد که چه کمک‌های دیگری را نیز در این خصوص می‌توان انجام داد.
نیکزاد با تاکید بر این‌که در بازدید میدانی از شهر، مردم با ما درد دل کردند که در مشاغل مختلف مشغول هستند و با تمام وجود مشارکت نموده و واحدهای خود را تکمیل نموده‌اند و یا در حال تکمیل هستند که بدهکار شده‌اند. لذا هر گونه تسهیلات چه به صورت وام و یا بلاعوض که در آینده برای مناطق زلزله‌زده‌ی سی‌سخت مصوب شود، شامل حال همه خسارت‌دیدگان خواهد شد و لذا مردم عزیز تلاش کنند نسبت به تکمیل واحدهای خود تا قبل از فرارسیدن فصل شروع مدارس و سرما و بارندگی، اقدام نمایند.
وی در پایان، بازدید از مناطق زلزله‌زده و جلسه‌ی بررسی وضعیت رفع موانع در بازسازی مناطق زلزله‌زده پس از بحث و تبادل نظر که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان دنا برگزار گردید با ابراز رضایتمندی از خدمات صورت گرفته، از همه‌ی مسئولین و نهادهای مرتبط تقدیر و تشکر نمود.
نام شما

آدرس ايميل شما

لوداب
Iran, Islamic Republic of
آقای نیکزاد ، لطفا اطلاعاتی راجع به تسهیلات پرداختی مسکن به مردم محروم چین اوداب بگیرید و بپرسید که کی پرداخت شده ، آیا بعد از دو سال پرداخت توسط بانک به دست متقاضی رسیده است ، مدیر کل جدید اگه تونست این کارو به سرانجام برسونه میشد امیدوار بود در غیر اینصورت این اتفاقات خواهد افتاد و طبیعتا مردم دگه برای پول نگرفته قسطی پرداخت نخواهند کرد
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1