تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۰
کد مطلب : ۴۳۸۶۴۷
کبنا گزارش می‌دهد

(ویدئو) استقبال از پیروج در فرودگاه یاسوج

۲
کبنا ؛نایب قهرمان و دارنده مدال نقره پارالمپیک توکیو از استان کهگیلویه و بویراحمد در فرودگاه یاسوج مورد استقبال قرار گرفت «علی پیروج ملی، پوش پرتاب با نیزه کشورمان توانست در رقابت‌های پارالمپیک توکیو با ثبت رکورد ۶۴ متر و ۳۰ ثانتی متر مدال نقره را از آن خود کند.
        

به گزارش کبنا، علی پیروج نایب قهرمان پارالمپیک توکیو در پرتاب نیزه در بدو ورود به استان کهگیلویه و بویراحمد پس از موفقیت در آوردگاه پارالمپیک در فرودگاه یاسوج اظهار کرد: با تمرینات سخت و شبانه روزی به این مقام دست یافتم.
وی در ادامه با بیان اینکه همه داشته‌ها و موفقیت‌های خود و کشورم را مدیون شهدای گران‌قدر هستیم و اگر شهدا نبودند جایگاه‌ها را تصاحب نمی‌کردیم گفت: به همین منظور مدال خود را به شهید کاظم عبدالمجیدی تقدیم می‌کنم.
نایب قهرمان و دارنده مدال نقره پارالمپیک توکیو با قدردانی از همه مردم و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص رئیس هیئت کم‌بینایان به برنامه آینده خود اشاره کرد و گفت: برای افتخارآفرینی مسیر سختی را در پیش رو دارم اما قول قهرمانی در المپیک ۲۰۲۴ را به مردم شریف ایران و استان می‌دهم.
علی پیروج ملی، پوش پرتاب با نیزه کشورمان توانست در رقابت‌های پارالمپیک توکیو با ثبت رکورد ۶۴ متر و ۳۰ ثانتی متر مدال نقره را از آن خود کند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

بهبودیافته‌گانِ کرونایی به چند دوز واکسن نیاز دارند؟

بهبودیافته‌گانِ کرونایی به چند دوز واکسن نیاز دارند؟

محققان در مطالعات اخیر خود تاکید کردند آنتی بادی حاصل از ابتلا به ویروس کرونا نمی‌تواند ...
صحنه‌های منتشر‌شده از زندان اوین قابل توجیه نیست

صحنه‌های منتشر‌شده از زندان اوین قابل توجیه نیست

ذبیح‌الله خداییان در اولین نشست خبری خود به‌عنوان سخنگوی قوه قضائیه، در پاسخ به سؤالات ...
اعطای کارت 30 میلیون تومانی به مردم

اعطای کارت 30 میلیون تومانی به مردم

دبیر انجمن لوازم خانگی ایران از اجرایی شدن طرح خرید لوازم خانگی با کارت اعتباری تا سقف ...
1