کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

(ویدئو) استقبال از پیروج در فرودگاه یاسوج

14 شهريور 1400 ساعت 16:50

علی پیروج ورزشکار دوومیدانی کهگیلویه و بویراحمد که در ماده پرتاب نیزه بازی های پارا المپیک ۲۰۲۰ توکیو ژاپن صاحب مقام دوم و نشان نقره شده بود امروز( یکشنبه) وارد استان شد و مورد استقبال مردم و مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.


نایب قهرمان و دارنده مدال نقره پارالمپیک توکیو از استان کهگیلویه و بویراحمد در فرودگاه یاسوج مورد استقبال قرار گرفت «علی پیروج ملی، پوش پرتاب با نیزه کشورمان توانست در رقابت‌های پارالمپیک توکیو با ثبت رکورد ۶۴ متر و ۳۰ ثانتی متر مدال نقره را از آن خود کند.
        

به گزارش کبنا، علی پیروج نایب قهرمان پارالمپیک توکیو در پرتاب نیزه در بدو ورود به استان کهگیلویه و بویراحمد پس از موفقیت در آوردگاه پارالمپیک در فرودگاه یاسوج اظهار کرد: با تمرینات سخت و شبانه روزی به این مقام دست یافتم.
وی در ادامه با بیان اینکه همه داشته‌ها و موفقیت‌های خود و کشورم را مدیون شهدای گران‌قدر هستیم و اگر شهدا نبودند جایگاه‌ها را تصاحب نمی‌کردیم گفت: به همین منظور مدال خود را به شهید کاظم عبدالمجیدی تقدیم می‌کنم.
نایب قهرمان و دارنده مدال نقره پارالمپیک توکیو با قدردانی از همه مردم و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص رئیس هیئت کم‌بینایان به برنامه آینده خود اشاره کرد و گفت: برای افتخارآفرینی مسیر سختی را در پیش رو دارم اما قول قهرمانی در المپیک ۲۰۲۴ را به مردم شریف ایران و استان می‌دهم.
علی پیروج ملی، پوش پرتاب با نیزه کشورمان توانست در رقابت‌های پارالمپیک توکیو با ثبت رکورد ۶۴ متر و ۳۰ ثانتی متر مدال نقره را از آن خود کند.

 


کد مطلب: 438647

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/438647/2/ویدئو-استقبال-پیروج-فرودگاه-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1