تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب : ۴۳۸۴۹۳
امروز صورت گرفت؛

بازرسی معاون دادستان مرکز استان از صنوف نانوایی های شهر یاسوج

۰
کبنا ؛
معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به خبازان شهر یاسوج توصیه کرده و گفت: وجدان کاری و حق مردم را رعایت کنند که اگر این دو مورد نباشد، حتی بازرسی و نظارت هیچ اثری نخواهد داشت.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، امروز چهارشنبه (10 شهریور 1400) احمد مولایی معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در بازرسی از واحدهای نانوایی در سخنانی اظهار کرد: در پی شکایات و گزارشات مردمی، معاون دادستان مرکز استان از نانوایی های شهر یاسوج تا محدوده سرابتاوه بازدید کرد.
احمد مولایی گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از 600 واحد نانوایی وجود دارد که قریب 340 واحد آن در شهرستان بویراحمد واقع شده است. هر ماه 6 هزار و 800 تن آرد در بین واحدهای نانوایی توزیع می شود که این سهمیه در شهرستان بویراحمد 2 هزار و 800 تن می باشد.
وی گفت: آنچه که در بازرسی از نانوایان شهر یاسوج مشاهده گردید این است که، مسائل بهداشتی، کم فروشی و عدم رعایت سقف ساعت کاری یکی از مواردی است که در عمده موارد توسط نانوایی ها در شهر یاسوج رعایت نمی شود.
معاون دادستان مرکز استان تصریح کرد: برخوردهای لازم با متخلفین از جمله پلمب تعدادی از این واحدهای خبازی، تشکیل پرونده بهداشتی و قطع یا کسر سهمیه آرد دولتی این نانوایی ها انجام خواهد شد و طبعاً مسائلی که مربوط به دستگاه قضایی استان می باشد تشکیل پرونده و مجازات افرادی که نسبت به رعایت مسائل بهداشتی در نانوایی اقدام نمی کنند،حتماً به عمل خواهد آمد.
وی به خبازان شهر یاسوج توصیه کرده و گفت: وجدان کاری و حق مردم را رعایت کنند که اگر این 2 مورد نباشد، حتی بازرسی و نظارت هیچ اثری نخواهد داشت.
مولایی در پایان گفت: تلاش های صورت گرفته برای این است که امنیت غذایی، به مردم عزیز استان برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1