تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب : ۴۳۷۷۵۸
در بازدید مسئولان از قبرستان شرف آباد یاسوج مطرح شد

کادر بیمارستان‌ یاسوج خسته و قبرستان مملو از جمعیت بدون ماسک

۱
کبنا ؛رئیس و دبیر ستاد کرونای شهرستان بویراحمد از آرامستان شهر یاسوج بازدید کردند.
به گزارش کبنا، مجید احمدی فرماندار و رئیس ستاد کرونای شهرستان بویراحمد روز (پنجشنبه 21 مرداد 1400) به همراه محمد یزدان پناه رئیس مرکز بهداشت و دبیر ستاد کرونای این شهرستان و جمعی از اعضای ستاد از آرامستان یاسوج واقع در منطقه شرف آباد بازدید کردند.
رئیس ستاد کرونای شهرستان بویراحمد اظهار داشت: با توجه به وضعیت حاکم ویروس کرونا در این شهرستان، مصوب نمودیم که فقط از ساعت 9 الی 30: 11 صبح هر روز جهت خاکسپاری آنهم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حداکثر جمعیت 30 نفر، این آرامستان فعال می‌باشد ولی متأسفانه هم اکنون شاهد سیل عظیم جمعیت بدون از ماسک و فاصله گذاری و بالا رفتن از دیوار غربی که غیرمجاز است بطرف این آرامستان می‌باشیم که خطر شیوع کرونا را چند برابر می‌نماید.
در ادامه این بازدید دکتر محمد یزدان پناه دبیر ستاد کرونای شهرستان بویراحمد بیان کرد: متأسفانه آرمستان ها, تشیع جنازه و خاکسپاری ها بیشترین عامل شیوع ویروس کرونا می‌باشد که با آموزشهای داده شده در طول این 2 سال ولی از طرف هموطنان عزیز رعایت نمی‌شود که هم اکنون در این آرمستان مشاهده می‌کنیم.
محمد یزدان پناه افزود: امروز شاهد دو اتفاق متفاوت و مخالف بودم اول اینکه تایم صبح بیمارستان شهید جلیل شاهد تکمیل تختهای بیماران و حتی راهروهای بیمارستان و آثار خستگی در چهره کادر آن بودم و دوم اینکه در تایم عصر، هم اکنون شاهد سیل عظیم جمعیت بدون ماسک و رعایت فاصله گذاری در آرامستان شرف آباد می‌باشیم و نتیجه می‌گیریم که زحمتهای همکارانم بدون از استراحت در طول این هیجده ماه به هدر می‌رود.
مجدداً از مردم شریف شهرستان بویراحمد عاجزانه تقاضامندم که اولاً جهت سلامتی خودشان دوما بخاطر زحمات مجموعه بهداشت و درمان و دیگر ارگانهای که همکاری می‌کنند، در خانه بمانند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران اصل
Iran, Islamic Republic of
. اصلا نمیدون فرهنگ بهداشت چیه همینه که وقتی یاسوج قرمز میشه گچساران هم قرمز میشه کسبی ازتون دعوت نکرده بیان گچساران لطفا نمیخواد تو این وضعیت خراب بیای شهر ما
Iran, Islamic Republic of
مثل اينكه حالت خوش نيست حالا مگه اومده گچساران، داره در مورد شرف اباد ياسوج حرف ميزنه
نكته مهم كلا از اول كرونا اول گچساران قرمز ميشه بعد ياسوج
خداوند سلامتي دهد
Iran, Islamic Republic of
مگه ملک شخصیته که نیان؟؟
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا تو این مدت کرونا همیشه گچساران جلوتر از یاسوج قرمز شده ثانیا تو این گرما کدوم یاسوجی میره گچساران دست پیش میگیرین که پس نیوفتین این مساله کاملا برعکسه
همشهری
Iran, Islamic Republic of
وای وای وای
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1