تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب : ۴۳۷۵۴۲
کبنا گزارش می‌دهد

مراسم تحلیف شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی چرام / دهیاران توانمند و بدون حاشیه انتخاب کنید

۰
کبنا ؛مراسم تحلیف اعضا شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی چرام برگزار شد.
 به گزارش کبنا از چرام، ظهر امروز (۱۴ مرداد ۱۴۰۰) آئین تحلیف اعضا شوراهای اسلامی بخش مرکزی چرام با حضور فرماندار؛ امام جمعه چرام و بخشداری مرکزی چرام و جانشین ناحیه مقاومت چرام در مصلی نمازجمعه برگزار شد.
 در آغاز این جلسه سیدالیاس افسردیر بخشدار مرکزی چرام با تبریک به اعضا جدید شوراهای اسلامی روستاهای چرام بیان کرد:, ما همه تلاش خود را انجام دادیم که همه روستاها بخش مرکزی انتخابات شورا برگزار شود و دارای شورا شوند اما بنا به دلایلی در برخی روستاها این کار انجام نشد.. 
وی افزود: در بخش مرکزی ۱۰ تا از روستاها به علت اختلافات کاندیداها و اعضا و همچنین مسائل قومی و قبیله‌ای که در انتخابات شورای شهر چرام وجود داشت و تاثیرگذار بود انتخابات شورای روستا متاسفانه برگزار نشد.
 وی افزود روستای کره شهبازی که دارای جمعیت بالایی است و روستاهای فشبان و شورای بردیان هم از حد نصاب خارج شد و ما همه تلاش کردیم که روستاها در دوره ششم دارای شورا باشند و نخواهند به شورای بخش مراجعه کنند.
وی با اشاره به اینکه اعضا جدید شوراهای روستاهای بخش مرکزی چرام از افراد تحصیلکرده و با انگیزه و با تجربه و همچنین جوان انتخاب شدند امیدواریم یک شورای بخش قوی انتخاب شود.
 بخشدار. مرکزی چرام گفت: لازم می دانم از همه همکاری‌های شورای دور پنجم و دهیاران بخاطر فعالیت‌های آنها در روستاها تشکر کنم.
 وی با اشاره به تلاش‌های شورای بخش چرام در دور پنجم بیان کرد:, این شورا اعضای کاربلدی بودند که امیدواریم شورای اسلامی روستا در دور ششم یک شورای بخش قوی معرفی کنند چرا که شورای بخش این دوره به خاطر اینکه ۱۰ روستا فاقد شورا هستند وظایف سنگینی دارند.
بخشدار مرکزی چرام در این نشست از با اشاره به خدمات مهندس خانی در توسعه روستاهای چرام بیان کرد:, مرحوم خانی که در یک حادثه تلخ از میان ما رفت جا دارد که در اینجا از همه تلاش‌ها و پیگیری‌های وی یاد کنیم و اگر آبادی در روستاهای چرام است مرهون خدمات فنی مرحوم خانی است.
 بخشدار چرام با اشاره به خدمات ماندگار دولت تدبیر و امید در روستاهای بخش مرکزی چرام گفت: علیرغم همه مشکلات داخلی و خارجی خوشبختانه روستاهای ما توسعه خوبی داشتند و الان دغدغه روستاها اینترنت است.
 وی افزود: امیدواریم همه جریانات سیاسی همکاری کنند تا مشکلات مردم که مشکل ملی است حل شود.
 وی خطاب به اعضای جدید شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی چرام در خصوص انتخاب دهیاران گفت: افراد توانمند و بدون حاشیه را انتخاب کنید و اگر امکانش هست دهیارانی که با انتخاب جدید مشکل استخدامی آنها حل می‌شود آنها را کمک کنید ولی سعی کنید از انتخاب افراد حاشیه دار خودداری کنید.
 افسردیر با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در ایجاد خانه‌های ورزش روستایی در بخش مرکزی چرام گفت: از همه عزیزان انتظار داریم با هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان همکاری کنند که استعدادهای ورزشی روستائیان را به استان و کشور معرفی کنند. 
بخشدار مرکزی چرام بیان کرد: سعی کنید خانه ورزش در روستاها رونق پیدا کنند و خدمات ورزشی به جوانان روستا ارائه شود.
 وی در پایان با اشاره به اینکه تغییرات مدیریتی طبیعی است از همه اعضاهای شورای روستا و دهیاران و مردم چرام حلالیت طلبید.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1