تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۳۰
کد مطلب : ۴۳۷۴۸۲
کبنا گزارش می‌دهد

سید محمد موحد: حاجی زاده مدیری جهادی و خستگی‌ناپذیر است / پیگیری‌های مکرر موحد در آخرین روزهای دولت از طریق وزیران

۰
کبنا ؛معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از مناطق سیل زده طسوج شهرستان چرام بازدید و با مردم گفت‌وگو کردند.
  به گزارش کبنا، صبح امروز معاون عمرانی استاندار و حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیران کل (جهاد کشاورزی، راهداری، امور عشایری، بنیاد مسکن، آبفا)، فرماندار شهرستان چرام و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از مناطق سیل زده طسوج شهرستان چرام بازدید و با مردم گفتگو کردند
 معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و حجت السلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده کهگیلویه بهمئ، چرام و لنده در رأس هیاتی از مسئولین و مدیران استانی و شهرستانی از مناطق خسارات زده طوفان‌های سیل آسا بازدید و از نزدیک ضمن بررسی کارشناسی خسارات سیل و طوفان در بخش‌های کشاورزی، دامپروری، مسکن، راه، آب و سایر زیر ساخت‌ها با مردم خسارت دیده طسوج شهرستان چرام گفتگو و مشکلات آنها را شنیدند.
کیامرث حاجی زاده همچنین از بخش‌های مختلف خسارت دیده سایر شهرستانها بازدید و کارشناسان خود را به این نقاط از جمله شهرستانهای گچساران و باشت گسیل داشتند.
 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این بازدیدها ضمن تشکر از پیگیری‌های نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خسارات طوفان‌های سیل آسیا و تند بادها در بخش‌های مختلف اقتصادی و معیشتی و زیر ساخت‌های استان بخصوص بخش کشاورزی و واحدهای تابعه به دقت و بطور واقعی و مستند توسط کارشناسان حوزه مدیریت بحران و جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن، آب منطقه‌ای و ... بررسی و در سامانه ثبت خسارات ثبت و بطور جد از طرف استاندار پیگیری می‌شود.
 حاجی زاده در پایان گفت: تمام تلاش مجموعه استانداری برای جبران این خسارت‌ها در دولت جدید انجام خواهد شد، لذا مردم نگران نباشند و فقط میزان و نوع خسارات‌های وارده از طوفان‌های سیل آسیا و تندبادهای تیرماه ۱۴۰۰ را بطور دقیق ثبت نمایند.
 حجت السلام و المسلمین موحد نماینده کهگیلویه بهمئی چرام و لنده نیز ضمن تشکر ویژه از استاندار و معاون عمرانی اظهار داشت: تمام تلاش خویش را در تهران برای اخذ اعتبار جهت جبران خسارات مردم بکار خواهم بست.
 نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لندن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حاجی زاده مدیری جهادی و خستگی ناپذیر است گفت: از تلاش‌ها و پیگیری‌های استاندار و معاون عمرانی جهت جبران خسارات سیل اخیر تقدیر و تشکر می‌کنم.
 سید محمد موحد با بیان اینکه امروز توفیقی بود که به لطف خدا توانستیم بعد از حادثه سیل مردم طسوج را زیارت کنیم افزود:
از لحظات اول وقوع حادثه از طریق استاندار و معاون عمرانی و مدیران و دفتر اینجانب مشکلات را مرتب پیگیر بودیم و معاون عمرانی استاندار و مدیران استانی نیز روز بعد حادثه با حضور در طسوج توانستند قدم‌های خوب و ارزشمند و اثرگذاری را برای رفع مشکلات بردارند.
 وی با اشاره به اینکه از مدیرانی که پای کارهستند تقدیر می‌کنم، گفت: لازم میدانم عرضه بدارم ابعاد محرومیت و خسارت عمیق‌تر و بالاتر از آن چیزی است که در رسانه هاو فضای عمومی مطرح شد.
 موحد افزود: می‌طلبد دولت جدید با یک مصوبه انقلابی مشکلات و خسارت‌های این مردم که با تمام توان خدمت می‌کنند و با تولیدات خود خدمات بزرگی به کشور ارائه می‌دهند را جبران کند و زمینه آرامش و آسایش این عزیزان را فراهم کنند.
 نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام با اشاره به اینکه آثار باستانی، باغات، منازل و جاده‌ها از بین رفته و هزینه‌های سنگینی به مردم وارد شده تست، گفت: باید دولت با تمام توان وارد شود تا شاهد حل مشکلات مردم در سریعترین زمان ممکن باشیم.
 سید محمد موحد افزود: قطعاً بنده با همراهی استاندار و دیگر دستگاه‌ها از وزرای کنونی و دولت جدید پیگبری می‌کنیم تا شاهد یک دگرگونی وتحولی در این منطقه باشیم.
 وی خاطرنشان کرد: همین امروز با پیگیری‌هایی که داشتیم با دستور دکتر زنگنه وزیر نفت برای حل مشکل این منطقه با آقای دارابیان هماهنگ شد که شاهد کمک خوبی در بحث افزایش اعتبارات جاده‌ای این منطقه هستیم و امیدوارم با تلاش مدیران جهادی زمینه آسایش مردم را حل کنیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1