تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۵
کد مطلب : ۴۳۷۱۵۷
در نشست با پایگاه چهارم هوانیروز ارتش؛

دعوت از جوانان فرازبام خائیز دهدشت برای گذراندن خدمت سربازی در نیروی ارتش/ مجید پارسائی: ارتش مایه افتخار ملت و جامعه است (+تصاویر)

۵
کبنا ؛نشست هماهنگی و همکاری باشگاه فرازبام خائیز دهدشت با مسئولان پایگاه چهارم هوانیروز ارتش برگزار شد.
به گزارش کبنااسپورت، روز شنبه (دوم مردادماه) نشست هماهنگی و همکاری باشگاه فرازبام خائیز دهدشت با مسئولان پایگاه چهارم هوانیروز ارتش برگزار شد، فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش با نگاهی ویژه‌ به ورزش و سرمایه‌گذاری روی مهارت و تندرستی جوانان در جهت تعامل و همکاری برای حضور پرقدرت در لیگ برتر هندبال ایران در سال ۱۴۰۰ تاکید داشتند و از جوانان دعوت کردند تا برای گذراندن خدمت سربازی، ارتش را انتخاب کنند.
در ابتدای این نشست امیر سرتیپ خلبان سید قاسم خاموشی، فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در ابتدای صحبت‌های خود عنوان کرد: هرگاه به جوانان اعتماد کردیم و حداقل امکانات را در اختیارشان گذاشتیم پیش رفتیم و نتایج خوبی گرفتیم.
وی ارتش را از بدنه ورزش دانست و گفت: ارتش در همه میادین ورزشی و بلاهای طبیعی در کنار مردم خواهد بود و از خاک و جان و مال و ناموس مردم دفاع خواهد کرد.
فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش؛ باشگاه فرازبام خائیز دهدشت را باشگاهی پرافتخار عنوان کرد. همچنین با نگاهی ویژه‌ به ورزش و سرمایه‌گذاری روی مهارت و تندرستی جوانان در جهت تعامل و همکاری برای حضور پرقدرت در لیگ برتر هندبال ایران در سال ۱۴۰۰ تاکید داشتند و از جوانان دعوت کردند تا برای گذراندن خدمت سربازی، ارتش را انتخاب کنند.

وی در پایان از ساخت هلیکوپتر آتش‌نشان توسط این پایگاه هوایی خبر داد؛ و این قول را دادند که چنانچه حوادث غیرمترقبه‌ای در شهرستان کهگیلویه رخ دهد که نیاز مبرم به بالگرد و هلی‌کوپتر آتش‌نشان داشته باشد در کنار مردم کهگیلویه خواهند بود.
در ادامه این جلسه مجید پارسائی، مدیرعامل باشگاه فرازبام خائیز دهدشت در ادامه به فرهنگ‌سازی باشگاه جهت حفظ محیط‌زیست و ترویج فرهنگ مردمان شهر دیار بلادشاپور اشاره کرد و به زیرساخت‌ها و قهرمانی‌های باشگاه فراز بام در رده‌های پایه پرداخت.
پارسائی در پایان ارتش را مایه افتخار و پشتوانه ملت و جامعه دانست و گفت: ارتش مایه افتخار ملت و جامعه است خوشحالیم که بتوانیم با کمک ارتش به جوانان شهر و دیارمان خدمت کنیم.
وی از همکاری با ارتش جمهوری اسلامی ایران بسیار ابراز خوشحالی و خرسندی کرد و از حضور نیروهای هوانیروز و ارتش در مهار آتش سوزی‌های کوه خائیز در تابستان سال گذشته تقدیر و تشکر کرد و خواستار همکاری و همراهی نیروهای هوانیروز در چنین اتفاقات غیر مترقبه در کوه خائیز شد.
این جلسه با حضور امیر سرتیپ خلبان سید قاسم خاموشی فرمانده چهارم هوانیروز اصفهان، سرهنگ محمدزاده مسول بازرسی هوانیروز و سروان چوبینه مسول تربیت بدنی هوانیروز، کوروش غفاری مدیر عامل باشگاه هوانیروز اصفهان و مسولان باشگاه فراز بام خائیز دهدشت، مجید پارسائی مدیر عامل باشگاه فراز بام خائیز دهدشت، کرم پرما مدیر اجرائی باشگاه فرازبام و نورالله نیک اقبال مدیر مسول روابط عمومی باشگاه هندبال فرازبام خائیز دهدشت برگزار شد.

================
گزارش: نورالله نیک‌اقبال
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
باعرض سلام توفیق روز افزون به خدمت امیر سرتیپ خلبان سیدقاسم خاموشی .جسارت بنده رو ببخشید سوالی برای بنده پیش امده که بنده خدای که متاهل و داری زنو بچه هست و در خرج و مخارج زندگی واجاره خونش مونده چطور بیاد بره خدمت سربازی .؟؟
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1