تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ تير ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۶
کد مطلب : ۴۳۷۰۱۷
به مناسبت هفته بهزیستی صورت گرفت:

افتتاح مرکز ترک اعتیاد شهرستان لنده پس از تعطیلی چند ساله+تصاویر

۵
کبنا ؛به گزارش کبنا شهرستان لنده؛با حضور مسئولان استانی و محلی به مناسبت هفته بهزیستی کمپ ترک اعتیاد شهرستان لنده پس از سال‌ها تعطیلی راه اندازی و افتتاح شد.
"سید شیرزاد زکی نژاد"،ضمن تبریک هفته بهزیستی اظهار کرد: امروزه استعمال مواد مخدر یکی از چالش های مهم سلامت عمومی است که همه جوامع با آن روبه رو هستند و یکی از معضلات عمده بهداشتی که گروه های جمعیتی مختلفی را مورد تهدید قرار می دهد است.
وی افزود: اعتیاد فقط جنبه فردی و شخصی ندارد، بلکه یکی از مهم ترین  آسیب های اجتماعی محسوب می شود که علاوه بر تهدید سلامت جسم و روان افراد در جنبه های اخلاقی، اجتماعی و اقتصادی جامعه نیز آثار زیان بار و جبران ناپذیری بر جای می گذارد.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده بیان کرد: متاسفانه امروزه در جامعه ما مصرف مواد مخدر خطرناک بخصوص در بین نوجوانان و جوانان - دائماً در حال افزایش است.
زکی نژاد  با اشاره به اینکه هدف سازمان بهزیستی توانمندسازی افراد زیر پوشش است عنوان کرد: رها کردن افرادی که به هر دلیل دچار ناهنجاری‌ها و اعتیاد شدند دامن زدن به این حرکت‌های غیر اجتماعی است.
وی نجات یک معتاد را نجات  یک جامعه دانست و افزود: افتتاح کمپ ترک اعتیاد در شهرستان لنده، پس از سالها تعطیلی یک کار ارزشمند و مهم برای جامعه است.
 رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده هدف از افتتاح کمپ ترک اعتیاد را  بازپروری و ایجاد توانمندی جهت بازتوانی روحی و بهبود اوضاع اجتماعی معتادها از طریق ایجاد اشتغال به برگشت این افراد به اجتماع ،حس اعتماد و احساس مولد و پویا بودن به اجتماع عنوان کرد.
در پایان سید غفار فتحی مسئول این کمپ از همه کسانی که در این کار بزرگ کمک کردن تقدیر و تشکر کرد.
فتحی افزود؛در ادامه راه این کمپ هم از مسئولین تقاضای همراهی و کمک داریم تا هرچه بهتر بتوانیم به بیمارانی که گرفتار این معضل هستن به زندگی بازگردند .
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1