کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به مناسبت هفته بهزیستی صورت گرفت:

افتتاح مرکز ترک اعتیاد شهرستان لنده پس از تعطیلی چند ساله+تصاویر

29 تير 1400 ساعت 21:56

با حضور مسئولان استانی و محلی به مناسبت هفته بهزیستی کمپ ترک اعتیاد شهرستان لنده پس از سال‌ها تعطیلی راه اندازی و افتتاح شد.


به گزارش کبنا شهرستان لنده؛با حضور مسئولان استانی و محلی به مناسبت هفته بهزیستی کمپ ترک اعتیاد شهرستان لنده پس از سال‌ها تعطیلی راه اندازی و افتتاح شد.
"سید شیرزاد زکی نژاد"،ضمن تبریک هفته بهزیستی اظهار کرد: امروزه استعمال مواد مخدر یکی از چالش های مهم سلامت عمومی است که همه جوامع با آن روبه رو هستند و یکی از معضلات عمده بهداشتی که گروه های جمعیتی مختلفی را مورد تهدید قرار می دهد است.
وی افزود: اعتیاد فقط جنبه فردی و شخصی ندارد، بلکه یکی از مهم ترین  آسیب های اجتماعی محسوب می شود که علاوه بر تهدید سلامت جسم و روان افراد در جنبه های اخلاقی، اجتماعی و اقتصادی جامعه نیز آثار زیان بار و جبران ناپذیری بر جای می گذارد.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده بیان کرد: متاسفانه امروزه در جامعه ما مصرف مواد مخدر خطرناک بخصوص در بین نوجوانان و جوانان - دائماً در حال افزایش است.
زکی نژاد  با اشاره به اینکه هدف سازمان بهزیستی توانمندسازی افراد زیر پوشش است عنوان کرد: رها کردن افرادی که به هر دلیل دچار ناهنجاری‌ها و اعتیاد شدند دامن زدن به این حرکت‌های غیر اجتماعی است.
وی نجات یک معتاد را نجات  یک جامعه دانست و افزود: افتتاح کمپ ترک اعتیاد در شهرستان لنده، پس از سالها تعطیلی یک کار ارزشمند و مهم برای جامعه است.
 رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده هدف از افتتاح کمپ ترک اعتیاد را  بازپروری و ایجاد توانمندی جهت بازتوانی روحی و بهبود اوضاع اجتماعی معتادها از طریق ایجاد اشتغال به برگشت این افراد به اجتماع ،حس اعتماد و احساس مولد و پویا بودن به اجتماع عنوان کرد.
در پایان سید غفار فتحی مسئول این کمپ از همه کسانی که در این کار بزرگ کمک کردن تقدیر و تشکر کرد.
فتحی افزود؛در ادامه راه این کمپ هم از مسئولین تقاضای همراهی و کمک داریم تا هرچه بهتر بتوانیم به بیمارانی که گرفتار این معضل هستن به زندگی بازگردند .


کد مطلب: 437017

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/437017/2/افتتاح-مرکز-ترک-اعتیاد-شهرستان-لنده-تعطیلی-چند-ساله-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1