تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۳۴
کد مطلب : ۴۳۷۰۰۵
کبنا گزارش می‌دهد

دیدار دبیر و اعضای جبهه پایداری کهگیلویه و بویراحمد با نماینده رهبر انقلاب ( + تصاویر )

۶
۰
کبنا ؛دبیر و اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری استان کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج دیدار کردند.
به گزارش کبنا از یاسوج، در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین شیخ عبدی پور دبیر جبهه پایداری استان کهگیلویه و بویراحمد در ابتدا با تبیین برخی از  ویژگی‌های جبهه پایداری از قبیل ولایت مداری، انقلابی بودن، اصرار بر شاخص‌های خط امام و رهبری، فساد ستیز بودن، خطاب به نماینده ولی فقیه، اظهار نمودند: این جمعی که بعنوان شورای مرکزی جبهه پایداری در خدمت شما هستندباافتخار یک جریان انقلابی، ولایت مدار و سربازان رهبری معظم انقلاب هستند بنابراین از حضرتعالی که نماینده رهبری در استان هستید توقع و انتظار دارند که همه جریان‌های انقلابی را موردحمایت قراردهید و اجازه ندهید که برخی افرادفقط خودشان را انقلابی بدانند و اکثریت مردم را غیر انقلابی تلقی نمایند که این کار باعث ظلم به نظام و اکثریت مردم خواهد بود.
شیخ عبدی پور در ادامه افزود: به لطف خدا و عنایت امام زمان (عج) و همت مردم، دولتی انقلابی انتخاب شده است و امید است که جنابعالی بعنوان نماینده رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد اجازه ندهید افرادی که روحیه انقلابی ندارند به اسم انقلاب و انقلابی گری بر مردم مسلط شوند و لذ اباید مراقبت کنید افرادی در رأس امور قرار گیرند که انقلابی، از جنس مردم، ساده زیست، پاکدست، خوش سابقه، دارای روحیه‌ی جهادی، خستگی ناپذیروخدمت بی منت به باشند و با مردم باتکبر  برخورد نکنند.
سپس حجت الاسلام والمسلمین حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج اظهار داشت: انقلاب و نظام در حوزه‌های مختلف توانست تمام دنیا را تحت تأثیر خود قرار دهد و همین تأثیر گذاری نظام و انقلاب موجب شده، دشمنان بر علیه آن فتنه و توطئه چینی کنند. 
وی در ادامه اضافه کرد: پیروزی، مقاومت، رهبری و شعائر انقلاب همه امور غیر عادی هستند به همین خاطر می بینید در تمام دنیا انتخابات بدون کمترین حساسیت و بصورت عادی برگزار می‌گردد، اما هر زمان که در ایران انتخابات برگزار میشودتمام دشمنان نظام و رسانه‌های معاندبرای کمرنگ کردن حضور مردم شبانه روز تلاش می‌کنند و هزینه‌های هنگفتی را در این راه صرف می‌نمایند و این امر نشانگر عظمت، تأثیر گذاری و اقتدار انقلاب اسلامی در جهان است.
وی بیان داشت: ما الان در شرایطی هستیم که مسئولین نظام باید بصورت شبانه روزی کار و تلاش نمایند. حجه الاسلام والمسلمین سیدنصیرحسینی افزود: اختلاف نظرها و سلایق در اداره و مدیریت کشور امری طبیعی است اما نباید موجب هدر رفت انرژی‌ها و ظرفیت‌های کشور شود و همگی باید در راستای حفظ وحدت تلاش و حرکت کنیم.
حجت الاسلام حسینی با اشاره به ظرفیت‌های مستعد و مناسب در کشور و لزوم مدیریت صحیح، بیان داشت: ما خواهان ارتباط منطقی با تمام دنیاهستیم و دلیل اینکه نمی‌خواهیم با آمریکا ارتباطی داشته باشیم این است که آمریکا زورگو، مستکبر و غیر قابل اعتماد است و به تمام ملل دنیا زور میگویدلذا در برابر زیاده خواهی های آمریکا باید بایستیم. ایشان در بخش دیگری از بیانات خود فرمودند: در برخی موارد مطالبات و خواسته‌ها از نظام و حاکمیت غیر منطقی و تحقق آنها ناشدنی است و باید نسبت به نگاه‌ها درباره مطالبات تجدید نظر کنیم و از طرف دیگر مسئولین نباید به مردم وعده‌ای دهند که قابل اجرا و عملی نباشد و حتی به کرات به ائمه محترم جمعه توصیه کرده‌ام که در خطبه‌ها از طرح خواسته‌ها و مطالبات غیر عملی خودداری نمایند. وی بیان داشت متاسفانه به دلیل نگاه نادرست و غیر منطقی به مطالبات، نظام هر چه هم به مردم خدمت کند باز هم نارضایتی وجود دارد.
وی در پایان ضمن آرزوی توفیق برای دولت منتخب، فرمود: همه ماها وظیفه داریم دولت جدید را در اجرای برنامه‌هایش برای خدمت رسانی به مردم و حل مشکلات کشور یاری و حمایت کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تنها جریان که داری استراتژی و مصوبات آنها از طریق سه فقیه و مجتهد جامع الشرایط باید نظارت و تایید شود جریان پايداری ها هست
عععع
Iran, Islamic Republic of
جناب عبدی پور دولت رئیسی محصول مهندسی انتخابات بود اصلا لطف خدا نبود مردم رو حذف کردن و به طوریکه اگر انتخابات شوراها نبود شاید طیف اقلیت شما که کمتر از ۱۰درصد است در انتخابات شرکت میکردند
Iran, Islamic Republic of
دنبال سهم خواهی هستید رها کنید این ‌کیسه را
مردم هیچی ندارند
آب
برق
گرانی بی حساب و کتاب یا هرج و مرج
علی
Iran, Islamic Republic of
با وجود صندلی های خالی جایی در ردیف اول ندارن خخخخخ
Iran, Islamic Republic of
انتخابات شوراها آبرو را خرید واقعا شورای نگهبان نه حرفی برای این دنیا دارند و نه حرفی برای آخرت
یاعلی
Iran, Islamic Republic of
سلام برسایت مردمی کبنا آقای عبدی پور جبهه پایداری چند نفرهستید در ضمن فکر نکنم ۸نفر باشید فقط فقط هدایتخوا و شیخ صفدر پناهی شورای وحدت می توانند حرفی برای گفتن داشته باشند
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1