تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۴۳۶۵۸۰
در جلسه ستاد کرونا شهرستان بویراحمد مطرح شد

هشدار فرماندار بویراحمد؛ وضعیت قرمز شد / کرونای جدید به کسی رحم نمی‌کند / بازگشت محدودیت‌های کرونایی به بویراحمد / برخورد با کاسبان کرونا

۱
کبنا ؛نشست پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان بویراحمد به ریاست مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز ( چهارشنبه 16 تیرماه 1400) نشست پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان بویراحمد به ریاست مجید احمدی فرماندار این شهرستان و با حضور و با حضور یزدان پناه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد و مدیران عضو این نشست برگزار شد.
یزدان پناه رئیس مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد در این نشست با بیان اینکه شهرستان بویراحمد به لحاظ کرونا شرایط بحرانی دارد، اظهار داشت: وضعیت شهرستان بویراحمد قرمز است و لازم است که پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد.
یزدان پناه خواستار رصد باغات تفریحی شد و گفت: باید هشدارهای لازم از طریق مختلف، رسانه‌ها و صدا و سیما به اطلاع مردم برسد.
رئیس مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد از اداراتی که در رعایت پروتکل‌های بهداشتی کوتاهی می‌کنند، گلایه کرد و اظهار داشت: ادارات باید بیش از گذشته پروتکل‌های بهداشتی را مدنظر قرار دهند و از پذیریش ارباب رجوع بدون رعایت پروتکل‌های و ماسک خودداری کنند.
یزدان پناه از نیروی انتظامی، سپاه و بسیج قدردانی کرد و گفت: سه سالن برای واکسیناسیون تجمیعی کووید 19 در شهر یاسوج تجهیز شد و در حال خدمت هستند. همچنین قرار است که در روزهای آینده با همکاری سپاه یک سالن دیگر در روستای گوشه جهت واکسیناسیون جمعیت تحت پوشش مراکز درمانی کاکان، مهریان و مادوان تجهیز شود.
مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد در این جلسه به صنوف مختلف مستقر در سطح بازار شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد هشدار داد و گفت: صنوفی که در سطح شهر یاسوج در حال فعالیت هستند باید به دقت مورد نظارت و رصد قرار بگیرد و با کسانی که برای منافع خودشان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، برخورد قانونی صورت بگیرد.
وی از ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد خواست که بیش از گذشته بیماری کرونا را مدنظر قرار دهند و گفت: بیماری جدید کرونا بسیار خطرناک‌تر از گذشته است و به کسی رحم نمی‌کند و اگر مردم رعایت نکنند، خودشان ضرر می‌کنند.
احمدی گفت: باید مراسمات ترحیم و تشییع طبق روال و دستورالعمل‌های ستاد کرونا انجام بگیرد. تجمع‌های گروهی در سطح شهرستان بویراحمد ممنوع است. تا بتوانیم از این بیماری عبور کنیم.
فرماندار شهرستان بویراحمد از محدودیت‌های کرونایی در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: باید ورودی‌های سطح شهر یاسوج همانند گذشته مورد کنترل و نظارت قرار بگیرد.
وی ادامه داد: به غیر از مشاغل گروه یک شامل؛ نانوایی‌ها، میوه فروشی‌ها، مراکز درمانی، فروشگاه‌های مواد غذایی و... سایر مشاغل در شرایط وضعیت قرمز تعطیل می‌باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
یک کلمه هم .فررررماندارررر
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1