تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۱۵
کد مطلب : ۴۳۶۵۷۰
سفر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور به گچساران؛

درخواست «اتابک» از نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور / تمجید"روحانی نژاد" از روند بازسازی بافت فرسوده دوگنبدان+تصاویر

۲
کبنا ؛با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، مدیرکل بازسازی کشور، فرماندار گچساران، مدیرکل بنیاد مسکن استان، رئیس بنیاد مسکن شهرستان گچساران، بخشدار مرکزی شهرستان، یک هزارو هفتصدومین واحد مسکونی بازسازی شده در محله سادات دوگنبدان به بهره برداری رسید.
 فرماندار گچساران در حاشیه افتتاح این واحد مسکونی اظهار داشت: امروز در راستای بازسازی بافت‌های فرسوده گچساران یک هزار و هفتصدمین واحد مسکونی با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن نیز به بهره برداری رسید، به هرحال چهره شهر با توجه با بافت قدیمی و کارهای خوبی که در گذشته صورت گرفته هم تغییر یافته است.
 علیرضا اتابک افزود: امروز شاهد تغییر در کالبد بافت فرسوده شهر هستیم که با ساخت و سازهای جدید تغییر یافته و به نوعی مردم به یک نشاط در محیط زندگی خود رسیده‌اند، امروز خوشحالیم که نظام جمهوری اسلامی خدمات ارزشمندی به مردم ارائه داده است و بنیاد مسکن انقلاب در این امر نیز توجه جدی به مناطق محروم و فرسوده شهرها دارد.
اتابک تصریح کرد: بنابراین انتظاری که از نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن می‌رود این است که سهم تسهیلات و نیز وام‌های بلاعوض برای مردم مناطق فرسوده گچساران را افزایش دهند تا بافت‌های فرسوده شهر با روند سریعتری بازسازی و بهسازی شوند.
وی بیان کرد: به هرحال اقدامات بسیاری خوبی در گچساران صورت گرفته و کالبد شهر هم تغییر یافته و اثرات زیادی هم به لحاظ روحی، روانی و به لحاظ نشاط در مردم و ساکنین محلات فرسوده ایجاد شده است که امیدواریم در آینده هم شاهد دگرگونی در بخش‌های دیگری از بافت‌های فرسوده گچساران نیز باشیم.
در ادامه نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار کرد: خوشبختانه در شهرستان گچساران، بنیاد مسکن در حوزه اقدام ملی مسکن کارهای بسیار خوبی را شروع کرده و نسبت به تعهدات متقاضیان نیز پروژه‌ها را آغاز کرده و در حوزه مسکن شهری نیز  دو پروژه بسیار خوبی را هم کار کردند که در حال واگذاری به متقاضیان است.
روحانی‌نژاد بیان کرد: آنچه که برای ما خیلی مهم است بافت فرسوده شهر دوگنبدان بود که در چهار محله از پنج محله موجود بنیاد مسکن ورود کرده و در گام اول 3 هزار واحد از مسکن‌های بافت فرسوده را پذیرفته که با کمک‌های بلاعوض و تسهیلاتی که خواهد داد و همچنین نظارت‌های فنی و اجرایی این مناطق را بازسازی کند.
نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: از این سه هزار واحد تاکنون یک هزار و 700 واحد بازسازی شده که باقی واحدها در دست اقدام است.
وی گفت: در محلات فرسوده گچساران نیاز بیش از این موارد است که امیدواریم به مرور در برنامه قرار گیرد و بازسازی‌های بیشتری صورت بگیرد.
این مسئول تصریح کرد: کار زیبا و خوبی که در محلات قدیمی گچساران صورت گرفته ایجاد رینگی است که در بافت فرسوده این شهر ایجاد شده آن هم با جداره‌ها، با نمادهای بسیار عالی، فضای سبز و نور پردازی عالی که عملاً تبدیل به تفرجگاهی برای مردم شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

هستی جون
Iran, Islamic Republic of
خداییش اگه این آفتاب جنوب نبود چیکار می کردین.کل متنهاتون از این سایته
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1