تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۳
کد مطلب : ۴۳۵۹۱۷
با حضور مسئولان؛

جلسه‌ تودیع و معارفه‌ رئیس جدید دانشگاه آزاد واحد یاسوج برگزار شد

۰
کبنا ؛جلسه‌ی تودیع و معارفه‌ی رئیس جدید دانشگاه آزاد واحد یاسوج با حضور نماینده‌ی ولی فقیه و امام جمعۀ شهرستان، آیت‌الله حسینی، دکتر احمد حیدری معاون امور مجلس و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی و هیأت همراه، مسئولین استانی و کارمندان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد در محل سالن جلسات دانشگاه آزاد واحد یاسوج برگزار شد. پیش از این دکتر کرم الله جانی‌پور با حکم فرهاد رهبر ریاست دانشگاه آزاد یاسوج را عهده دار شده بود که از سال ۹۶ این مسئولیت را عهده دار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز یکشنبه (30 خرداد 1400) دکتر رحیم اکرامی نیز به‌عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد. اکرامی دارای مدرک دکترای حقوق و عضو هیأت علمیِ دانشگاه آزاد است که رئیس دفتر بازرسی دانشگاه‌های آزاد استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین بازرس ویژه‌ی هیأت امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد را در کارنامه‌ی خود دارد.
آیت‌الله حسینی با اشاره به جریان سخت کرونا و مشکلات اقتصادی بیان کرد: مردم به میدان انتخابات آمدند و این پیروزی را رقم زدند. جا دارد از همه‌ی ملت شریف ایران و استان کهگیلویه و بویراحمد تشکر کنم. عالی درخشیدند و حضورِ پرشوری داشتند. وی در ادامه از زحمات دکتر جانی‌پور تشکر نمود و بر عهده گرفتنِ ریاست دانشگاه آزاد را به دکتر اکرامی تبریک گفت.
امام جمعه‌ی یاسوج اظهار کرد: فلسفه‌ی دانشگاه این است که در خدمت مردم و اهداف و آرزوهای آن ملت باشد. دانشگاه آزاد برکات بسیاری داشته و رونق علمی ایجاد کرده است. وی با اشاره به ارتباط دانشگاه و جامعه گفت: مسائل اجتماعی مثل اعتیاد و طلاق از گرفتاری‌های بزرگ جامعه‌ی ماست. باید دید دانشگاه در این میان چه نقشی دارد.
در ادامه جانی‌پور رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج نیز از مردم که در این انتخابات شرکت کردند، تقدیر و تشکر نمود و سپس به رئیس جمهور محترم منتخب تبریک گفت. وی در ادامه به بیان سخنانی درباره‌ی به‌ عهده گرفتن مسئولیت و مسائلِ مرتبط با آن پرداخت.
جانی‌پور اظهار کرد: دانشگاه آزاد با مشکلات عدیده‌ای مواجه شد. ما در این شرایط موفقیت‌هایی کسب کردیم. تعداد دانشجویان افزایش یافت. رشته‌های جدید نیز راه‌اندازی شد. وی در ادامه گفت: این دوره، یکی از سالم‌ترین و پاک‌ترین دوره‌های دانشگاه آزاد بود و کمترین تعرض به اموال دانشگاه صورت گرفت.
جانی‌پور در پایان ضمن آرزوی توفیق برای دکتر اکرامی، بیان کرد: دکتر اکرامی منشأ اثر و خیر در دانشگاه خواهند شد. از همکاران استدعا می‌کنم که نهایتِ همکاری را با دکتر اکرامی داشته باشند.
اکرامی رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج بیان کرد: لازم می‌دانم در بحث انتخابات و بحث بیعت مجدد ملت بزرگ ایران، تشکر کنم. در رابطه با جایگاه دانشگاه به بیان نکاتی پرداخت. وی در ادامه درباره‌ی ارزش و منزلت علم در جامعه و در اسلام  و همچنین در خصوص کرامت انسانی در آموزه‌های دینی به بحث پرداخت.
اکرامی گفت: با خودم عهد بستم که هیچگاه خودم را محصور به مرزبندی های قومی و نژادی نکنم. وی درباره‌ی برنامه‌هایش نیز گفت: یکی در حوزه‌ی درآمدهای شهریه‌ای است. متناسب با بوم و منطقه، ما نیازمند به برخی رشته‌ها هستیم. باید بتوانیم در این زمینه شاهد افزایش دانشجو باشیم. وی افزود: یکی دیگر از برنامه‌های ما ایجاد یک بانک اطلاعاتی برای افراد بی بضاعت و فقیر که قادر به پرداخت شهریه نیستند. وی در ادامه به بحث درباره‌ی درآمدهای غیرشهریه‌ای برای دانشگاه نیز پرداخت.
اکرامی اظهار کرد: بدون کمکِ دستگاه‌های دولتی، دانشگاه آزاد نمی‌تواند موفق شود. نمی‌شود دانشگاه آزاد را به صورت جزیره‌ای اداره کرد.
اکرامی افزود: در حوزه‌ی فرهنگی به دنبال این هستیم که گفتمان انقلابی را در دانشگاه استمرار بدهیم و تقویت کنیم. بر این باورم که انقلابی یعنی کار جهادی. انقلابی به شعار نیست و به مرزبندی سیاسی نیست.
ریاست جدید دانشگاه آزاد واحد یاسوج در پایان گفت: در پیشگاه الهی عهد می‌بندم که تمام توان و انرژی خودم را وقف دانشگاه کنم.
احمد حیدری معاون امور مجلس و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: بسیار خوشحالم که توفیق پیدا کردم که به استان زرخیز و پر از ظرفیت و مردمان انقلابی شهر یاسوج بیایم.
وی با اشاره به انتخابات گفت: ملت ایران از آزمون این برهه‌ی تاریخی سربلند بیرون آمد. مردم شریف ایران حماسه آفریدند. مردم قدر مسئولین خدوم و کارآمد را می دانند.
وی اظهار کرد: دو جریان در کشور وجود دارد: جریان کارآمدی و جریان ناکارآمدی. در جریان کارآمدی نگاه به داخل است و در جریان ناکارآمدی نگاه به بیرون دارد و ظرفیت‌های داخل را نمی‌بیند. امروز نظام جمهوری اسلامی با این دو جریان روبرو است.
در پایان مراسم تودیع و معارفه‌ی رئیس اسبق و ریاست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج، برگزار شد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

محسن
Iran, Islamic Republic of
کسی میدونه اقای هدایت خواه پستشون چیه که اونجا حضور دارن؟ این که دیگه قضیه ستاد زدن بدون مجوز نیست
پررو
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه دنبال چیست در دانشگاه آزلد
Iran, Islamic Republic of
اين آقا نیروی هدایت خواه است
ع ف
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه دیگه دست برادر
United Arab Emirates
مگه کهگیلویه دونماینده داره همه مسعولین ازکهگیلویه انتخاب میشن
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1