تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۶
کد مطلب : ۴۳۵۷۰۵
نطق انتخاباتی میاندوره یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ریحان محمدپور برگزار شد

نطق انتخاباتی ریحان محمدپور: شهرستان باشت از داشتن یک پمپ بنزین محروم است / باید درآمد حاصل از نفت و گاز به صورت عادلانه بین مردم تقسیم می‌شود ( + تصاویر و فیلم )

۲
۰
کبنا ؛نامزد انتخابات میاندوره 1400 یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شهرستان‌های گچساران و باشت، با اشاره به مشکلات شهرستان باشت، گفت: شهرستان باشت هنوز از داشتن یک پمپ بنزین محروم است.

  
فیلم) نطق انتخاباتی ریحان محمدپور

به گزارش کبنا، نطق انتخاباتی ریحان محمدپور صبح امروز (چهارشنبه 26 خرداد ماه 1400) در باشت باوی با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد. ریحان محمدپور در حالی که خیلی از چهره‌های سرشناس باشت باوی را در جلوی چشمان خود می‌دید، اظهار داشت: نگاه خدمتی ما به مردم باید نگاه کلان کشوری باشد. چرا یک پست را بین شش نفر در شهرستان باشت و گچساران تقسیم کرده‌اند.
ریحان محمد پور در ادامه گفت: چینش نیرو در وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها اولویت اصلی کار من خواهد بود.
وی گفت: نگاه کاری در تهران بدون نگاه حزبی با وجود نیروهای کارآمد در سطح کلان کشور انجام می‌شود. و ما باید با بهره گیری از نیروهای بومی پتاسیل لازم برای پیگیری امور مردم را داشته باشیم.
ریحان محمدپور گفت: راهبرد من در چینش نیرو بهره گیری از نیروهای ارزشی خواهد بود.
وی پیگیری طرح‌های باقیمانده را از دیگر کارهای اساسی برشمرد و گفت: کار اساسی دیگری که باید انجام دهیم تقسیم آب در منطقه بر مبنای عدالت است و آب می‌تواند نقش اساسی در توسعه و اشتغال زایی ایفا کند.
  

محمدپور گفت: با رایزنی قوی در سطح کلان کشوری طرح توسعه شهرک‌های صنعتی را در دستور کار خودم قرار خواهم داد.
وی با اشاره به اینکه شهرستان باشت هنوز از داشتن یک پمپ بنزین محروم است، گفت: باشت وگچساران به عنوان نگین استان کهگلویه و بویراحمد می‌تواند تبدیل به منطقه ویژه اقتصادی برای کشور شود.
وی گفت: در صورت قبولی تلاش خواهم کرد تا درآمد حاصل از نفت و گاز به صورت عادلانه بین مردم تقسیم شود.
محمد پور، گفت: ان شاء الله در دولت ایران مقتدر با اقتدار از همه شما عزیزان حمایت خواهم کرد و تلاش خواهم کرد تا دست مردم مظلوم دیارم را بگیرم.
وی ادامه داد: سردار شهید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی مقتدای همه ما فرمودند: ایران اسلامی متعلق به همه است چپ و راست معنا ندارد باید بدون نگاه حزبی به افراد جامعه خدمت به آحاد مردم را در دستور کار خود قرار دهیم.
وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از شورای محترم نگهبان و دستگاه‌های نظارتی که برگزاری اصولی انتخابات را مدیریت کردند بهره گیری از تجارب نخبگان به منظور رفع مشکلات مردم را یکی از برنامه‌های خود به منظور پیشبرد کارها خاطر نشان کرد.
به گزارش کبنا، ریحان محمد پور همچنین در بخشی از صحبت‌های خود نکات مهمی را بیان کرد. باشتی‌ها سرنوشت ساز انتخابات خواهند بود، فرزندان باشت با سواد، تحصیل کرده و آنها به آنچه شایسته آن بودند، نرسیدند، این بخشی از صحبت‌های او بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کاش کاندیدهای شورای شهر همیشه با همشریان شون همینطور مهربون باشند
باشت باوی
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج ریحان محمد پور ده بزرگ
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
1