تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب : ۴۳۵۵۷۷
همایش حامیان سید ابراهیم رئیسی در یاسوج کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

حرف‌های تند دبیر جبهه پایداری کهگیلویه و بویراحمد علیه رئیس جمهور

۴
۰
کبنا ؛همایش حامیان سیدابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به همت ستاد انتخاباتی «جبهه پایداری» رئیسی در خیابان مصلی یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
 به گزارش کبنا، در این همایش که با حضور «آرمان بیگلری» مسئول شورای هماهنگی ستادهای آیت الله رئیسی برگزار شد، حجت‌الاسلام محمد عبدی‌پور رئیس ستاد انتخاباتی جبهه پایداری استان کهگیلویه و بویراحمد رئیسی در این همایش، اظهار داشت: حرف برای گفتن بسیار است و خدا را شکر که باز به ما حیات بخشید تا در بهار سیاسی دیگری تلاش کنیم و ان‌شاءالله دولتی انقلابی، قوی و مقتدر شکل بگیرد.
 وی افزود: در رابطه با اصل انتخابات هم حضرت امام (ره) و هم مقام معظم رهبری خیلی تأکید بر حضور حداکثری داشتند و دارند، لذا انتخابات «بهار سیاسی ایران» است.
وی بابیان اینکه فصل تغییر «هوای سیاسی کشور» است، خاطرنشان کرد: دولت فعلی دولت خزان است، دولت زمستان نیست و هرچه درباره این دولت و مشکلاتی که برای ملت آفریده است، سخن بگوییم کم است.
 عبدی‌پور تصریح کرد: دولتی که هم در عرصه بین‌الملل ملت ما را شرمنده کرده و هم در عرصه داخل «آواری» بدتر از جنگ تحمیلی بر سر مردم ریخته است، دولتی است که دولت مرفهین بی‌درد، دولت تجمل‌گرا، اشرافی‌گرا، دولت تنبل و بلکه باید بگوییم دولت تعطیل است نه دولت تدبیر. دولت غرب‌گرا و غرب‌پرست که باورم اینست که بیش از آنکه این دولت اعتقاد به خدا داشته باشد به کدخدا دارد و در عمل ثابت کرده است که کدخدا پرست است نه خداپرست.
 وی اذعان داشت: در دور گذشته دیدید که همین کاندیدای اصلحی که الان برای ایشان تجمع کرده‌ایم، توسط این دولت متهم به اعدام منافقین شد. دولتی که از سازمان منافقین هم دفاع کرد و با کمال تأسف «مریم رجوی» از منافقین می‌خواست که او را حمایت کنند و از آنها خواست روی صندوق‌ها حاضر شوید و رأی به رئیس جمهور ایران دهید که منتخب سازمان منافقین است.
 عبدی پور یادآور شد: باید تأسف خورد، برای بنده و امثال بنده سخت است در کسوت روحانیت، در لباس روحانیت علیه کسی سخن بگوییم که او در کسوت و لباس روحانیت است اما وا اسفا که چه آورد بر سر این مردم. امروز با هر کس سخن می‌گوییم که در انتخابات شرکت کند، جز ناسزا چیزی نمی‌شنویم.
 وی اضافه کرد: این دولت ناکارآمد جوانان را نا امید و مأیوس کرده است، با کمال تأسف سخت است که علیه یکی که ملبس به لباس روحانیت است سخن بگوییم اما چه کنیم که از روحانیت جز اسم و لباسش چیزی به ارث نبرده و فاقد کمترین شأن روحانیت است.
 عبدی پور با بیان اینکه حسن روحانی بی مسمی ترین اسم را دارد، اظهار داشت: متاسفانه امروز مردم در فضای انتخاباتی که باید شور و هیجان داشته باشد، فضا سرد است. چون دولت مردم را ناامید کرده، چون مادام به دنبال دوقطبی‌های کاذب بود. حرف برای گفتن زیاد است، دولت فاسد و فسادپرور، از برادرش گرفته تا برادر معاونش تا معاون اولش و امثالهم همه فاسد بودند.
 وی با اشاره به گسترش فساد در دولت دوازدهم بیان داشت: در این دولت سلطان‌ها زیاد شده‌اند، سلطان سکه و دلار، سلاطین فساد در این دولت بسیار زیاد و فقرا و مستمندان و محرومین جامعه که بفرموده امام عزیز اینها صاحبین ملت و انقلاب هستند، آن‌ها در زیر چکمه سلاطین له شده‌اند. امروز وضعیت اقتصادی طوری‌ست که بعد از ۴۲-۴۳ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و ما مشکل آب و نان داشته باشیم. زیرا رئیس جمهورمان آب و نان ما را هم به کدخدا پیوند زده نه به خدا.
 عبدی پور ادامه داد: اگر باور می‌داشت خدای ایران همان خدای ۸ سال دفاع مقدس است، امروز ما چنین شرایطی را حتماً نمی‌داشتیم و دست روی دست گذاشتن و همه چیز را تعطیل کردند و منتظر بودند تا دشمن بیاید و این کشور را بسازد. در کجای دنیا مسئول یک کشور چشم انتظار و امید به ساختن کشورش به دست دشمن است، من نمی‌توانم ادعا کنم چنین چیزی را، اما بدون شاهد و سند هم نیستیم که شاید این دولت خواسته بیش از آنکه به ملت خدمت کند، نه دشمن خدمت کند و نظام را تضعیف کند.
 وی در پایان گفت: می دانیم همه خسته و ناامید هستید و وضعیت جامعه بیمارگونه است اما برای مداوای بیماری باید به پزشک مراجعه کرد، امروز برای ساخت دولتی مقتدر که دردهای جامعه را مداوا کند آماده هستیم، قهر کردن مشکلی را حل نمی‌کند لذا از همه مردم و دلسوزان کشور می‌خواهیم با حضور بر صندوق‌های رأی به گزینه اصلح رأی دهند تا دوباره و از نو کشور را سامان بخشیم.
 
حجت‌الاسلام باقرزاده از موسسه امام خمینی (ره) قم نیز در این آیین گفت: ما آمده‌ایم تا با هم، هم پیمان شویم و چندروز باقیمانده به انتخابات هم قسم شویم برای این سید بزرگوار تلاش کنیم.
 وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند؛ همه کسانی که اهل نفوذ و بیان هستند مردم را دعوت کنند به انتخابات، و بعد فرمودند همه باید مردم را دعوت کنند به مشارکت تا یک حضور قابل قبول و حداکثری رقم بخورد. اهمیت حضور حداکثری از آن جهت است که این انتخابات ان شاء الله منتهی به حکومتی انقلابی خواهد شد تا مردمی که ۸ سال نجابت به خرج دادند و تحمل کردند، این دولت ناکارآمد را بدرقه کنند و به زباله دان تاریخ بفرستند.
 وی خاطرنشان کرد: جای سؤال اینجاست چرا این دولت با مردم چنین کاری کرد؟ آیا نمی‌توانست دولت کار باشد و برای مردم کار کند؟ من نمی‌توانم باور کنم این دولت نمی‌توانست کار کند و جلوی کمبودها در همه زمینه‌ها را بگیرد. نمی‌توانم باور کنم اینهایی که برای رسیدن به اهدافشان به هر تخریب و لجن مال کردن دست می‌زنند نمی‌توانند کاری کنند چند صباحی بیشتر در بین این ملت آبرو داشته و باز هم ادامه حیات دهند.
 وی عنوان داشت: به درستی گفتند دولت تعطیل، چرا که واقعاً مثل راننده‌ای که وسط اتوبان ماشین را متوقف کرده و کنار نمی‌رود، علم، کارخانه، تولید و همه مملکت را فریز کرده است.
 حجت‌الاسلام باقرزاده اذامه داد: علت این است که در فتنه ۸۸ نتوانستند این نظام را از بین ببرند. انتخابات ۸۸ انتخاباتی بود که قشر محروم جامعه که در ته مناطق بودند و درحالیکه سالی یکبار مدیرکلی به دیدارشان نمی‌رفت، پای صندوق‌ها آمدند و رأی دادند. آن فتنه بلافاصله ایجاد شد تا پیروزی ۸۵ درصدی را تبدیل به شکست کند، آنجا نتوانستد اما ۴ سال بعد سال ۹۲ هم آمدند و با دروغ و وارونه نشان دادن واقعیت‌ها رأی مردم را به دست آوردند، بارها به اسم جلاله قسم خوردند که اگر نمی‌توانستیم مشکلات مردم را حل کنیم نمی‌آمدیم! به اسم جلاله آمدند و دولت را گرفتند و دیدید نتیجه چه شد.
وی بیان داشت: اینبار هم دولت آمد تا در عرصه بین المللی استقلال ملت ایران را بگیرد، آمد تا اول برجام هسته‌ای، بعد برجام موشکی و منطقه‌ای را به مردم قالب کند و بعد حکومت را نابود کند. امروز اگر عراق و سوریه سرپاست و یمن عزت مندانه می‌کوشد، به همت ایران است. نه اینکه نمی‌توانستند کار کنند، بلکه می‌خواستند مردم را از پای درآورند. می‌خواستند کاری کنند ملت از نظام دلسرد و خسته شوند. انواع و اقسام تلاش‌ها را برای رأی ندادن مردم به کار می‌برند، حتی دیگر نمی‌گویند به کدام نیروی خودی رأی بدهید، میگویند اصلاً رأی ندهید.
 حجت‌الاسلام باقرزاده اضافه کرد: ما می‌توانیم با یک رأی قاطع و مستحکم به دولت انقلابی رأی بدهیم و امید را در دل مردم دوباره زنده کنیم. بعضی‌ها اینطور تلقین می‌کنند که همه اینها مثل هم هستند، باید به اینها گفت آیا وجدانا همه مسئولین عین هم هستند؟ حاج قاسم مثل بقیه بودند؟ جوانان انقلابی ما مثل بقیه هستند؟ چرا عده‌ای در جامعه ما تلقین می‌کنند که همه در ناکارآمدی شبیه هم هستند؟ چون از تشکیل یک دولت جوان انقلابی کارآمد می‌ترسند، چون کابوس است برای آنها که دولتی بر سر کار بیاید که مشکلات را حل کند.
 وی با اشاره به عملکرد آیت الله رئیسی در قوه قضائیه اظهارداشت: قوه قضائیه ما فرصتی شد برای نظام، امروز اگر از شما سؤال شود این نظام کارآمد است یانه، می‌گویید بله به قوه قضاییه نگاه کنید. می‌شود دولت حاج قاسمی داشت، می‌شود دولت انقلابی و دلسوز ساخت، کافی است انتخاب اصلح داشته باشید. این مردم مستضعف‌اند، مستضعف ضعیف و ناتوان نیست بلکه قدرتمندی است که ضعیف نگه داشته شده، امام علی مستضعف بود، حاج قاسم مستضعف بود، این ملتی که ۸ سال در عین قدرت تنها و ضعیف رها شدند مستضعف هستند.
 وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آقایان خودباخته و بی هویت، ما انتقام حاج قاسم را خواهیم گرفت و با قطع کردن دست و پای متجاوزین از منطقه شما را شکست خواهیم داد. دولتی که مهم‌ترین دغدغه‌اش آب بازی جوانان در پارک‌ها بود، دولتی که با اس ام اس می‌خواست حجاب را کنترل کند، مشکلش بیکاری و فرزند هراسی و فقر و گرسنگی نبود. امروز ما در مرحله دولت سازی هستیم، حراس دشمن هم از همین است که قدم‌های محکمی در راه تشکیل دولت انقلابی برداریم. امروز در آستانه تشکیل حکومت اسلامی و انقلابی به هراس افتاده است، می‌داند اگر تشکیل شد مردم به امیران خود نگاه می‌کنند. اگر ببینند مدیرانشان ماشین‌های آنچنانی سوار است آنها هم الگو می‌گیرند، باید دولت ساده زیست و انقلابی حاکم شود.
 حجت‌الاسلام باقرزاده تصریح کرد: دولتی که بتواند جمعیت ایران را از پیری نجات دهد، دولتی که بتواند تولیدات ملی ما را به جهان صادر کند، دولتی که بتواند امینت اقتصادی و نظامی ما را به رخ دنیا بکشد، کابوس استکبار جهانی است، آن‌ها با امپراتوری ایران اسلامی مشکل دارند.
وی در پایان تاکید کرد: بیایید به هر گزینه‌ای که تصور می‌کنید مناسب است رأی دهید، زیرا مشارکت در وهله اول مهم است، بعد از تصمیم برای حضور، جهت انتخاب اصلح‌ترین‌ها تلاش کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
طوری گفت همایش فکرکردم یه صدنفری هستن بجز بیگلری خلقی پور عبدی کسی نیست
لر
Iran, Islamic Republic of
فقط فرزند ایران زمین اقامحسن خودمون.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باسلام بعضی ها این موقع انتخابات که دولت منتخب مردم در حال انتقال به دولت آینده هست بخاطر منافعشان خودشان در دولت آینده بوی کباب می شنوند وحرفهای تند می زننده فقط بخاطر منافعشان خودشان
Iran, Islamic Republic of
//د راجب زییس جمهور
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1