تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۴
کد مطلب : ۴۳۵۳۶۱
در آیین افتتاح ستاد«همتی»در دهدشت مطرح شد

مردم را با تجمعات به کشتن می دهند و دم از قانون می زنند/تا آقایان با «اف ای تی اف» موافقت نکنند اوضاع کشور همین است/ایران "اقتصاد دان"می خواهد

۱
کبنا ؛عصر امروز(پنجشنبه 20 خردادماه 1400)ستاد انتخاباتی «همتی» با حضور اقشار مختلف مردم و جوانان در دهدشت افتتاح شد.
حبیب الله جمالی فر،رییس ستاد مرکزی همتی در دهدشت در ابتدا گفت:از حضور سبزتان تشکر می کنم،اما کسانی که خلف وعده کردند بدانند که ما هم در در بزنگاه ها خدمتشان می رسیم و به ما خیلی احتیاج دارند.
مهیار جمالی فر،فعال سیاسی و از چهرها های اصلاح طلب کهگیلویه هم در این آیین اظهار کرد:مشکل اساسی امروزکشور اقتصادی است و فردی متخصص می تواند این مشکل را رفع کند.  
جمالی فر بیان کرد:همتی دکترای اقتصاد دارد،در مدت 30 سال کارهای اقتصادی انجام داده است واگر قرار باشد کسی مرهمی بر این درد مزمن بگذارد ایشان هست.
وی با اشاره به اینکه برخی از کانیداهای ریاست جمهوری به دلایل مختلفی به همتی حمله ور شده اند،افزود:می گویند،آقای همتی رییس بانک مرکزی است و برخی از این نابسامانی های اخیر به ایشان بر میگردد.
این فعال سیاسی ادامه داد:ولی کسی از پشت پرده خبر ندارد،افرادی که آگاهند و در جریان مسایل روز هستند،می دانند که در چه وضعیتی قرار داریم و نه آقای همتی هر کسی دیگرهم بیاید در این شرایط اوضاع از این بدتر می شد.
جمالی فر تصریح کرد:بسیاری هم شانتاژ تبلیغاتی سر می دهند،بلوف می زنند که چنین می کنیم، چنان می کنیم ،ولی مطمین باشید که اگر از اقای همتی اوضاع را به قول خودشان بدتر نکنند بهتر نخواند کرد این را در آینده خواهیم دید.
جمالی با اشاره به اینکه بله همتی رییس بانک مرکزی است،میدانید دلار حاصل صادرات یک کشور است،ما در شرایط تحریم به سر می بریم و هر چیزی بفروشیم هیچ ارزی وارد کشور نخواهد شد،تصریح کرد: این چیزی که هست اندوخته قبلی بانک مرکزی است اگر مدیریت نمیشد الان دلار بالای 50 هزار تومان بود.
این فعال سیاسی افزود:تحریم سراسری داریم،ارز ما  در کشور همسایه عراق و یا کره جنوبی بلوکه شده است و به ما نمی دهند دلیل دارند و می گویند شما تحریم بانکی هستید بحث «اف ای تی اف» است،همه از وضعیت موجود ناراحت هستیم ولی این را باید دانست که همتی در سیستمی کار می کند که عیوبی دارد.
 وی ضمن اعتراض به ایجاد ستادهای زیاد در شهر کو چکی مثل دهدشت و تعمیم آن به دیگر ستادهای کل کشور با این رویه گفت:در این شرایط بد اقتصادی میلیاردها تومان در کل کشور صرف هزینه تبلیغات و ستادهای یک کاندید(از جمله بنرها،اجاره ستاد،دستمزد عوامل اجرایی،پذیرایی و...) می شود.
این فعال سیاسی یادآور شد:اگر ساعت 12 شب با خودرو در خیابان ها عبور کنید، شما را به خاطر رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی کرونا جریمه میکنند ولی الان در کشور دارند اتوبوس دربست می کنند، شهر به شهر می گردند،جمعیت تشکیل می دهند سخنرانی می کنند ،کدام قانون و عدالت ،مردم را به کشتن می دهند و حرف از قانون میزنند.
وی افزود:وضعیت را می بینید که مردم  به دلایل مختلف هجوم آوردند به سمت کاندیدی،برخی نمی دانند فکر می کنند فرشته نجات است ولی مطمین باشید تا سیستم اصلی درست نشود اوضاع بدتر می شود.
وی با بیان اینکه اگر مشکل تحریم هم حل شود ما باز مشکل داریم،تصریح کرد:مشکل «اف ای تی اف » است که همین آقایان رضایی،جلیل و رییسی که عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هستند مانع تصویب شدند.
جمالی با اشاره به اینکه از 200 کشور جهان ،198 کشور موافق هستند ولی تنها 2 کشور ایران و کره شمالی آن را قبول ندارند،گفت:تحریم هم رفع شود به دلیل موافق نکردن«اف ای تی اف» باز مشکل داریم وقتی دلار ما در بانک ها رد و بدل نشود.
وی در پایان تاکید کرد:مطمین باشید این اقایان که دایه نجات این کشور را دارند،تا تن به این خواسته قانونی و بین الملی ندهند اوضاع ما از این بدتر می شود و شاید ونزویلای دیگری در راه باشد اگر این سیستم ادامه پیدا کند.!
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چقد شلوغه
همین بچهارو هم نمیاوردی
دانشجو
United States
آقای جمالی بزرگوار حالم بهم میخوره از همتی از خودت از حرف زدنت همتی هم دستیار روحانی خدا راه گواه میگیرم از کسی که از امثال روحانی حمایت میکنه خدا ازش نگذره خدا مکافات دل اون افرادی را بدین که با گشنگی میخوابن حالم بهم میخوره فقط بخاطر منفعت تون دارین حمایت میکنید شماها با طرفداری از بی انصافا باعث شدین من دانشجو الان توان گوشی خریدین با امتحانات مو ندارم امیدوارم خدا خوب بزاره تو کاسه تون
داریوش
Iran, Islamic Republic of
تقریبا نیمی از کابینه روحانی اقتصاد دان بودند، بخصوص رئیس بانک مرکزی ایشون
دانیال جاوید
Iran, Islamic Republic of
آقای جمالی بنظرم برید همون کار آموزشی تون رو ادامه بدین بهتره.
شما بگید سیاست و نفع ملی چیه ؟
دانیال
Iran, Islamic Republic of
والا با این جمعیت نمیدونم چطور گرگ شما رو نخورد .
البته یادم رفته بود.. .
آقای جمالی شما نمیتوانستید چندتا دانش آموزو کنترل کنید .بعد میاد ....
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1