تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۱۹
کد مطلب : ۴۳۵۱۸۷
انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰:

جبهه پایداری در گذشته حامی و امروز مقابل احمدی نژاد است/تفکر جهادی نجات بخش کشور

۰
کبنا ؛بسیار جای تاسف دارد که  بعد از ۴۳ سال، مردم مشکل معیشت داشته باشند  و این مشکلات بخاطر تفکر لیبرالیسم و غرب گرایی است.این دولت با این تکفر غرب گرایی کشور را ۸ سال معطل کرد.مردم و نظام از این تفکر به شدت آسیب دیده ‌است اما این نکته حائز اهمیت است که  هویت این جریان و تفکر برای مردم مشخص شده است‌.
عصر امروز(دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰) جلسه هماهنگی اعضای کمیته‌ی استانی جبهه پایداری در حمایت از آیت الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد.
به گزارش کبنا؛حجت السلام محمد عبدی‌پور رئیس ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد در ابتدا به تبیین مواضع جبهه پایداری پرداخت و گفت:آغاز شکل‌گیری جبهه پایداری در مقابل جریان ‌انحرافی بود.در سال ۸۴، آیت الله مصباح(ره) با راه اندازی جریان نسیم خوش خدمت پیش‌قراول بودند و دولت نهم با آن نورانیت شکل گرفت که یک مقطع استثنایی در آن‌زمان بود اما متاسفانه در دوره‌ی دوم ریاست جمهوری احمدی‌نژاد، شاهد انحراف بودیم و این جبهه  پایداری بعد از سال ۹۰ بعد از خانه‌نشینی احمدی‌نژاد در مقابل حرف رهبری شکل گرفت.نقطه‌ی مقابل جبهه پایداری هم فتنه ۸۸ بود و هم شخص احمدی‌نژاد است‌.
حجت الاسلام عبدی پور در ادامه به انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و گفت:همه‌ی ما با دو هدف دور هم جمع شدیم و برای فعالیت و کار جهادی برنامه‌ می‌ریزیم.هدف اول، تشویق و ترغیب مردم به رای دادن است و هدف دوم انتخاب شخص اصلح برای این جایگاه است.هر دوی این موارد مهم هستند ولی آنچه که هم امام راحل و هم مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند حضور و مشارکت حداکثری مردم است.
وی در خصوص مشارکت مردم در انتخابات عنوان کرد:اگر ما گمان کنیم که حضور حداقلی مردم پای صندوق‌های رای به نفع ما است اشتباه کرده‌ایم و با مشارکت حداقلی، نظام ضربه می‌بیند.سرمایه‌ی واقعی نظام مردم هستند و اگر مردم، نظام و انقلاب را رها کردند نظام ضربه خواهد خورد.پس ما باید قشر به اصطلاح خاکستری را به حضور پررنگ و حماسی دعوت کنیم.حضور مردم پای صندوق‎های رای، تضمین کننده نظام، اقتدار آفرین و عزت آفرین است و به قول مقام معظم رهبری، حضور مردم باطل‌السحر دسیسه‌های دشمنان است.
رئیس ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در کهگیلویه و بویراحمدپیرامون مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور گفت:بسیار جای تاسف دارد که  بعد از ۴۳ سال، مردم مشکل معیشت داشته باشند  و این مشکلات بخاطر تفکر لیبرالیسم و غرب گرایی است.این دولت با این تکفر غرب گرایی کشور را ۸ سال معطل کرد.مردم و نظام از این تفکر به شدت آسیب دیده ‌است اما این نکته حائز اهمیت است که  هویت این جریان و تفکر برای مردم مشخص شده است‌.
حجت الاسلام محمد عبدی پور در پیرامون ناکارآمدی موجود در کشور گفت:اگر امروز بحث ناکارامدی در میان است، ناکارآمدی نظام نیست و  ناکارآمدی تفکر لیبرالیسم است.تفکری که می‌تواند نجات بخش باشد و نظام را بیمه کند، تفکر انقلابی و جهادی است و تفکر اشرافی‌گری و تجمل گرایی کارایی نخواهد داشت.زمانی که آقای روحانی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد، در شهر یاسوج ۲ نفر کولر گازی شارژی به پشت، همراه ایشان بودند.در اصل این تفکر ۸ سال که نه، ۲۴ سال است که مملکت را زمین‌گیر کرده است.
وی در ادامه در خصوص جریان لیبرالیسم در کشور گفت:در زمان امام راحل، این تفکر منحوس جرئت نکرد خود را نشان دهد.یک سال پس از رحلت امام خمینی(ره) رهبر معنوی آن‌ها در  مضاحبه با روزنامه سلام گفت«من اعتقادی به ولایت مطلقه فقیه نداشته‌ام ولی در قبلا این را نشان نمی‌دادم». بعد از رحلت امام خمینی(ره) افراد با همکاری افرادی از بیت خود امام راحل هر نوع دشمنی و مشکلی را برای مقام معظم رهبری ایجاد کردند و رهبری به تنهایی مقابلشات ایستاد.
وی در آخر گفت:آوارهایی که در این ۸ سال بر سر مردم ریخت در ۸ سال دفاع مقدس نریخت و باشد امسال همگی با بصیرت پای صندوق‌های رای رویم.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1