تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۶
کد مطلب : ۴۳۵۱۶۹
عصر امروز با حضور محمد حسن قدیری ابیانه و اقشار مختلف مردم برگزار شد

افتتاح ستاد انتخاباتی «سید ابراهیم رئیسی» در کهگیلویه و بویراحمد ( + فیلم و تصاویر )

۱۹
۳
کبنا ؛ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور محمد حسن قدیری ابیانه (سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا) افتتاح شد.
  

به گزارش کبنا از یاسوج، عصر امروز ( دوشنبه 17 خرداد ماه 1400 ) آئین افتتاح ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور محمد حسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا برگزار شد. در این آئین برخی از چهره‌های شاخص اصولگرایی، روحانیون، حجت الاسلام و المسلمین پناهی رئیس شورای وحدت اصولگرایان، سید مسعود حسینی استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد و سایر اقشار مختلف مردم حضور داشتند.
این ستاد به ریاست خلیفه خلقی‌پور افتتاح شد.
اخیراً بحث‌های زیادی روی ستاد مرکزی «سید ابراهیم رئیسی» انجام گرفت، تا جایی که اختلافات بر سر ریاست اصلی ستاد رئیسی به سطح جامعه هم کشانده شده بود. علی‌نیکزاد رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در نامه‌ای به وزارت کشور، مسئولان ستادهای انتخاباتی «رئیسی» در استان‌ها را معرفی کرد که در آن «آرمان بیگلری» به عنوان رئیس ستاد مرکزی رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شده بود و در واقع نامه‌ی نیکزاد تکلیف همه را برای ریاست اصلی ستاد روشن کرد.
در مراسم افتتاح ستاد سید ابراهیم رئیسی که توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و وحدت اصولگرایان برگزار شده بود، آرمان بیگلری حضور پیدا کرد و صاحب‌نظران حضور او را معنادار و یک پاسخ دقیق به منتقدانش می‌دانند. بیگلری هر چند به گفته برخی دعوت از غلام‌محمد زارعی برای افتتاح ستاد مرکزی اشتباه کرده بود، اما حضورش در افتتاح ستاد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و وحدت اصولگرایان به برخی فکرهای اشتباه و سخنان در باب اختلاف پاسخ داد.

 کروبی نیا معین ستاد کشوری انتخابات آیت‌الله رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد با خبرنگاران اظهار داشت: در استان کهگیلویه و بویراحمد فقط یک حکم ریاست ستاد مرکزی برای آقای آرمان بیگلری صادر شده و وی مسئولیت شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.
 مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد در این زمینه گفت: از طرف ستاد مرکزی کشوری آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی فقط آرمان بیگلری به عنوان رئیس ستاد مرکزی استان معرفی شده و برگزاری هرگونه تجمع و سخنرانی صرفاً با هماهنگی آرمان بیگلری مقدور می‌باشد.
 آیین افتتاح ستاد مردمی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در شهر یاسوج در تاریخ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ با نامه آرمان بیگلری به فرمانداری شهرستان بویراحمد اجازه برگزاری گرفت. آرمان بیگلری مسئول شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین با همراهی جمعی از مسئولان کارگروه‌های ستاد مرکزی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی حضور پیدا کرد.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ستاد اصلی رئیسش بیگلری هست
اینا دارند الکی ستاد میزنند
Iran, Islamic Republic of
شمایی که رای منفی به کامنت دادید میشه بگید یعنی چی؟یعنی حکم نیکزاد رو هم تنها انقلابی های استان وحتی کشور (هدایت‌خواه وسران) رو هم قبول ندارید ؟بابا شما دیگه کی هستید؟؟؟دارید خود زنی میکنید با این کاراتون
ععع
Iran, Islamic Republic of
وقتی کاندیدای رقیب نباشد ستاد دیگه لازم نداره این انتخابات یک طرفه است و کاملا مهندسی شده
Iran, Islamic Republic of
مثل انتظار داشتی جهانکیری با گندی که به کشور زد تایید بشه و مردم هم به او رای بدن؟ از خواب بیدار شو
دادخواه
Iran, Islamic Republic of
کبنا،،چرا ب شعور مردم توهین میکنی؟هدف رو بسنج،،،چ فرقی داره کی رئیس ستاد هست،،،تیتر ها بچه بازی است؟
Iran, Islamic Republic of
اگه چه فرقی داره این مسابقه ای که / ودارودسته اش راه انداختن چیه،بنده خدا مردم قبل هضم نیست براشون که کسی که پای منبر اخلاقش می‌نشستند الان بدلیل اینکه شاگردقدیمیش شده رئیس ستاد رئیسی اینطور به آب وآتش بزنه وخودش وجریان متعصب وبی منطقش رو حکایت روز کنه.بخدا آدم خجالت میکشه که یه آدم کله عمرش رو صرف سیاست کرده باشه ولی ظرفیت سیاسی نداشته باشه.خدا انشالله بخیر بگذرونه
Iran, Islamic Republic of
زنده باددکترروشنفکر وبیگلری.
Iran, Islamic Republic of
صاحبان زر وزور وتزویر همه حضور دارند
Iran, Islamic Republic of
مفسدین اقتصادی ترسیدن
قلم چی
Iran, Islamic Republic of
واقعا دیگه شورش رو درآوردید،از تهران نیکزاد حکم برای بیگلری میده ،خلقی پور به دستور گروه همیشگی شروع به افتتاحیه ستاد در باشت وگچساران وحالا هم ستاد مرکزی که چند روز پیش افتتاح شد میکنه،جناب خلقی پور وسران بنظر من ظاهر زندگی شما هیچ شباهتی به راه مدیریتی رئیسی ندارد،از کاخ های منطقه شماره یک بویر احمد تا رفتارهای بدوران هر چهره ی انقلابی ومذهبی که نشان داده اید.مردم قسم حضرت عباس شما رو باور کنن یا دم خروستان را،آقایانه بدور از منطق وظرفیت سیاسی.مگر آرمان بیگلری روزی عمار استاد هدایت خواه نبوده که این طور برخورد میکنید؟شما با این رفتارتان فقط حرفهایی را که عموم مردم می‌زدند که این گروه فقط به جایگاه وقدردانی فکر میکنن نه مردم، خودتان با رفتارتان نسبت به بیگلری میخ یقین کوبوندید برروی گفته هایشان.
Iran, Islamic Republic of
بادها بعضی افراد را به راحتی می چرخاند مثل آفتابگردان که خودتان هم ذکر کردید.
Iran, Islamic Republic of
بهر صورت نیک زاد اشتباه فاهشی کرده قدرت منطقه ای را نسنجیده است.
دانش
Iran, Islamic Republic of
چی داری میگی اقا جان
آرمان ها جریان تماما توسط ارمان نبود شد رفت
Iran, Islamic Republic of
جلسه سنگین و در شآنی بود واقعا اقایون قدرت دارند
Iran, Islamic Republic of
آقایون قدرت که نه تعصب دارند وتعصب منطق نمیشناسه،جلسه ای که یک هفته از قبل برنامه ریزی میشه براش وتعصبی که باعث میشه چشم حتی بر بیماری واگیر کرونا بسته بشه وهر شاگرد استاد هدایت خواه همراه با زن وفرزندان ومادر وخواهر وابستگان در چنین محافلی شرکت کنند پس دیگر قضاوت با شما.اگر این جمعیت خلوص نیتی که خودشان به ما یاد دادند مثلا،را داشتند افتتاحیه ستادی که توسط آرمان بیگلری بود چه منافاتی با شرغ وانقلاب داشت که اجازه شرکت را نداشتند؟؟؟؟حضور جناب زارعی درافتتاحیه ستاد آقای رئیسی خود گواه بر گفته جناب رئیسی بوده که که نه اصلاح‌طلب ونه اصول گرا ،فراجناحی باید عمل کرد.هرچند تعصب غیر منطقی این گروه خاص اینقد عیان بر همگان است که خدا می‌داند که اگر جناب زارعی هم در جلسه حضور نداشتند بهانه جدید برای تراشیدن جفت وجور می‌کردند.هرچند آنقدری که این مسائل ذهن اینان را پریشان کرده آرمان بیگلری با حضور دعوت نشده اش در جلسه امروز ذات ومنطق خود را به رخ اساتید سیاسی خود کشید ،خدا پشت وپناهش باشد.
Iran, Islamic Republic of
همه میدونن دست راست رییسی هدایت خواست ی اتفاقاتی تو مجلس برا انتخاب هیت ریسیه افتاد که افای ن اومد 31 رییس ستاد جبهه پایداری زد که همین موضوع باعث جابجایی اقای ن میخواست بشه ولی بخاطر انتخابات دست نگه داشتن
حسن
Iran, Islamic Republic of
نظر مردم برگشته خودتونو خسته نکنید- رای نمیاره اصل کلان شهر هاست که بهش رای نمیدن
حسن
Iran, Islamic Republic of
آقای مثلا روزنامه نقار باسواد
حکم بیگلری رئیس شورای هماهنگی ستاد هست این فرق فوکوله با رئیس ستاد....
Iran, Islamic Republic of
آخرمعلوم نشد کی ریس است کی مسول است کی قایم مقام است کی معاون است خبری ازهدایتخواه منتظریان نیست
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
فایل های مرتبط
1