تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب : ۴۳۴۸۱۸
در نشست شورای اداری شهرستان گچساران مطرح شد؛

فرماندار گچساران در انتقاد از مدیران: مدیر باید از حقوق شهرستان دفاع کند، دنبال بودجه و اعتبار و سرمایه گذاری بدود / مدیران در گچساران درگیر مسائل نشده اند؛ مسئولیت اجتماعی ندارند / یک هفته اینجا آتش سوزی بود یک مدیر تماس نگرفت خبری بگیرد

۱
کبنا ؛فرماندار گچساران در جلسه شورای اداری این شهرستان در انتقاد از مدیران در خصوص بودجه گیری و مدیریت منابع گفت: مدیران باید پیش بینی طرح ها و پروژه ها را داشته باشند و از برنامه ها آگاهی کامل داشته باشند و در خصوص مسائل نظر و طرح بدهند.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، امروز دوشنبه (10 خرداد 1400) اتابک فرماندار گچساران با تسلیت ایام وفات امام خمینی ره و ۱۵ خرداد، در خصوص گرامی داشت یاد امام خمینی (ره) گفت: امام تکیه گاه خود را در اداره کشور مردم قرار داد، مصداق های زیادی در این خصوص وجود دارد، ایشان اعتقاد به ایجاد خرد جمعی داشت. امام گفته اند اگر مردم ما را نخواهند تفاوت ما با گذشتگان چه هست! مردم ولی نعمتان ما هستند، مردم تعیین کننده هستند، مشارکت و مشورت مردم در تمام زمینه ها، نه فقط در انتخابات باید دیده شود.
اتابک در خصوص وضعیت کرونایی شهرستان گچساران هشدار داد: ما در وضعیت نارنجی هستیم، نسبت به آن باید حساس باشیم، فاصله بین رنگ نارنجی و قرمز فاصله با ثباتی نیست، نباید سهل انگاری صورت بگیرد.
پیشرفت پروژه های آبرسانی گچساران
فرماندار گچساران در خصوص پروژه ها و طرح های گچساران با بیان اینکه در این شهرستان کم کم آب جایگزین نفت می شود گفت: با وجود طرح های آبرسانی به مناطق مختلف گچساران از جمله دشت لیشتر، امام زاده جعفر، باباکلان، اراضی ملی در شهرستان به سمت حوزه کشاورزی می رود، در زندگی روستایی تغییر سبک زندگی صورت گرفته است، طرح های آبرسانی در فاز اول و دوم خود هستند، لذا باید در این خصوص همکاری کنیم که اشتغال ایجاد شود، نباید جلوی آن گرفته شوذ.
وی گفت: این طلای سبز دارد جایگزین نفت می شود، ما باید ادامه دهنده این نهضت باشیم.
نماینده نیست، ولی این مردم را ببینید، مدیر باید از حقوق این شهرستان دفاع کند
وی در انتقاد از مدیران گفت: در شهرستان گچساران الان بحث نیروی انسانی و مدیر اهمیت دارد، چرا که زیرساخت ها تا حدود زیادی مهیا است و این مدیران هستند که می توانند در خصوص طرح ها برنامه ریزی و پیش بینی و نظر بدهند.
اتابک افزود: اعتقادم این است که مدیران در گچساران درگیر مسائل نشده اند، قبلا نماینده بود و اعتبار می آورد، الان مدیر باید دنبال مسائل باشد، پیش بینی برنامه ها و طرح ها را داشته باشند، دنبال بودجه و اعتبار و سرمایه گذاری بدوند.
وی گفت: الان فصل برنامه ریزی است، مدیر باید از حقوق این شهرستان دفاع کند، اگر نماینده نیست، بنده هستم تا سر حد جان دفاع می کنم، نماینده نیست، ولی این مردم را ببینید.
وی با بیان اینکه در گچساران مدیران طرح بیاورند و اجرایی کنند گفت: مدیران گچساران فعالیتی در این زمینه ها ندارند.
مسئولیت اجتماعی مدیران پایین است
اتابک به بحث آتش سوزی های سریالی در گچساران پرداخته و گفت: در آتش سوزی ها باید مسئولیت اجتماعی داشته باشیم، پتروشیمی، سد چمشیر، شرکت نفت و ادارات دیگر را داریم که اینها باید احساس مسئولیت اجتماعی داشته باشند.
وی گفت: یک هفته اینجا آتش سوزی بود یک مدیر تماس نگرفت خبری بگیرد، ۴۰۰ سال نیاز است تا یک درخت بلوط رشد کند، هر انسان با مسئولیتی از این آتش سوزی ها جگرش آتش می گیرد.
وی گفت: رئیس دادگستری گچساران شب تا صبح داشت آتش خاموش می کرد، هیچ تظاهری هم نداشت و یک عکس هم نگرفت، رئیس اداره جهاد کشاورزی خانم عطازاده در صحنه حضور داشت، مدیران دیگر این شهرستان مشارکت کنند و در صحنه های اجتماعی حصور داشته باشند.
اتابک با بیان اینکه مسئولان اداری ما مسئولیت اجتماعی ندارند گفت: اعضای محترم شورای تامین در همه صحنه ها هستند، از مسئولان اداری نیز خواهش داریم در این زمینه ها مشارکت کنند.
اگر واقعا می خواهید خدمت کنید به مشکلات مردم رسیدگی کنید
اتابک در خصوص بحث انتخابات گفت: انتخابات یک وظیفه است و باید زمینه مشارکت را فراهم کنیم.
وی اظهار کرد: تخلفات اداری در ماده 11 و 21 مشخص است، در صورت عدم همکاری ادارات برای تامین امکانات، تخلف محسوب شده و قانون اعمال خواهد شد.
فرماندار گچساران گفت: کاندیداهای شورای شهر تاکید داریم که تبلیغات خود را با توجه به محدودیت های کرونا انجام دهند.
وی گفت: اگر تخلفات این چنینی مشاهده شود رد صلاحیت کاندیداها اتفاق خواهد افتاد.
اتابک با انتقاد از کاندیداهای شورای شهر بیان کرد: شما که می خواهید خادم مردم باشید چرا ریخت و پپاش می کنید و سفره های رنگین پهن می کنید، مگر از شورا چه چیزی عایدتان می شود که این سفره های رنگین را بخاطرش پهن می کنیذ.
وی گفت: اگر واقعا می خواهید خادم باشید و خدمت کنید به جای این سفره ها، به چند نفر فقیر کمک کنید، این شهر مشکلات زیادی دارد، به مشکلات رسیدگی کنید.



 
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1