تاریخ انتشار
شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۴
کد مطلب : ۴۳۴۷۷۲
یادداشت ارسالی؛

فرصت طلایی برای بازگشت به مردم در گچساران

۰
کبنا ؛یادداشت ارسالی: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مردمی بود که با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و با حضور و همراهی مردم و برای مردم آغاز و به پیروزی رسید. انقلابی که در درون خود بر تداوم و استمرار تاکید داشت. حضور مردم و توجه به مردم بخشی از این استمرار بود که حیات انقلاب و ارزش‌های آن در گرو همین حضور و همراهی مردم است.
 در مسیر حرکت انقلاب اما هر نوع انحصار و قدرت طلبی نوعی انحراف از مسیر اصلی و فاصله گرفتن از مردم است. اینکه در طول سال‌ها و دهه‌ها برخی افراد و گروه‌ها با سوءاستفاده از جایگاهی که از رأی مردم بدست آوردند اقدام به انحصار و ایجاد شبکه‌های قدرت ثروت کردند دقیقاً مصداق انحراف در این مسیر و شعارهای انقلاب است. نتیجه چنین شبکه‌هایی ثروت اندوزی و قدرتمندی گروه‌ها و افراد محدود و آسیب رسیدن به مردم و به فراموشی سپردن آنها بوده است. شبکه‌هایی که منافع شخصی را بر توسعه و پیشرفت ترجیح دادند و با وجود سرمایه و منابع بسیار در حوزه انتخابیه گچساران و باشت نه تنها به توسعه و پیشرفت منطقه کمک نکردند که حالا می‌توان آنها را موانع اصلی این عدم توسعه یافتگی نام برد.
 علاوه بر سرمایه و منابع خدادادی و بیکران، گچساران و باشت دارای یک تاریخ بلند انقلابی است که در قبل و بعد از انقلاب زمینه رشد نیروهای ارزشمندی در این دیار را فراهم کرد که اوج قهرمانی و دلاوری جوانان دیار گچساران و باشت را در حماسه 8 سال دفاع مقدس شاهد بودیم. با وجود چنین زمینه‌هایی انتظار می‌رفت که این سرزمین محمل و محل رشد و ظهور نخبگان در عرصه‌های مختلف باشد ولی در عمل متاسفانه چندین دهه است شاهد چنبره چند شخص و گروه‌های محفلی محدود بر ساختار سیاسی و و مدیریتی این حوزه انتخابیه بوده‌ایم که کماکان بر حفظ قدرت و محدود و محصور کردن آن اصرار دارند. اگر چه نظام جمهوری اسلامی ایران بر شکستن انحصارات و ورود نیروهای جوان و انقلابی تاکید داشته و دارد اما مناسبات پیچیده قدرت مانع از رشد و پیشرفت جوانان و نخبگان این دیار بوده است و بسیاری از تلاش‌ها خیلی زود و در نطفه خفه شده‌اند. با این همه اما تاکیدات مقام معظم رهبری بر گام دوم انقلاب و چراغ راه معظم له در این مسیر و توجه به جوانان و اندیشه‌های نو و جوان سرآغاز فصل جدیدی در تاریخ تحولات ایران اسلامی است و از دل آن شاهد ظهور چهره‌های صاحب فکر و اندیشه نو با اراده بلند و جهانی هستیم.
 تقابل امروز انتخابات در گچساران و باشت را باید از همین زاویه دید. "ریحان محمدپور" از محصولات و نسل دومی‌های انقلاب اسلامی است که در مکتب اندیشه‌ای انقلاب اسلامی و حضرت امام و رهبری انقلاب تعلیم دیده‌اند و امروز با کوله باری از تجربه و توانمندی و با ایده‌های بلند در صحنه انتخابات باشت و گچساران حضور پیدا کرده است تا نوید بخش روزهای روشن برای این دیار باشد.
 محمد پور وابسته به هیچ حلقه ثروت و قدرتی نیست بلکه عضو از مردم است که برای مردم به صحنه آمده است و تنها با حمایت مردم است که می‌تواند در مسیر خدمت به مردم موفق عمل کند. در این میان اما حضور مردم اصل مهمی است که بر چنین هدف و آرمانی صحه خواهد گذاشت و افق‌های روشنی را در مسیر حرکت مردم روشن خواهد کرد. گچساران و باشت در حال حاضر با انباشت مشکلات و عقب ماندگی اقتصادی مواجه است و فرصتی برای حاشیه و هدر رفت بیشتر زمان ندارد بنابراین مردم این دیار باید از این فرصت تاریخی نهایت بهره را ببرند و با انتخاب نماینده‌ای از میان خودشان به آغاز حرکت و شتاب در این مسیر کمک کنند.
 ریحان محمد پور می‌تواند همان احیاگر امید مردم و جوانان گچساران و باشت باشد. امیدی که نیاز اول و آخر برای سرزمینی است که دارای تاریخی با شکوه و جغرافیایی زیبا و پر از منابع و سرمایه است.
به گزارش کبنا، دیدارهای مردمی ریحان محمدپور رو به افزایش است، او اخیراً با جمعی از مردم جلیل دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سلام.اگر نماینده هم نشده ای،حداقل دست این مافیا و گروه ها رو از این استان کم کن و ابرو مردم شهر رو افزایش بده و در کنار دین و دیانت. همانطور که رئیسی رفت کار کرد و تلاش کرد و مردم بازخورش رو دیدن،شما هم اگر در نیاامیدی حتما به مبارزه بپرداز واقعا شهر گچساران اسیب شدیدی از این گروهای مافیایی دیده . البته انشالله که در بیاید. یا هر شخصی که صرفا به دنبال خداست و علم و عمل نیز دارد.نه فاسدان و همفکران.
واکنش‌ها به ادعای جدید رئیس دولت دهم

واکنش‌ها به ادعای جدید رئیس دولت دهم

محمود احمدی‌نژاد در ادعایی جنجالی و جدید گفته بود که حسن خجسته، معاون اسبق صدا، ۱۲ سال ...
خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
1