تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب : ۴۳۴۵۶۹
کبنا گزارش می‌دهد

گزارش کامل معرفی رئیس ستاد انتخاباتی شورای وحدت اصولگرایان در حمایت از «رئیسی» / پناهی: با آقای شجاعیان دوست هستم و هیچ زاویه‌ای با هم نداریم / شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب رفیق هستند / خرامین: آبرویم را برای نظام خرج می‌کنم

۲
کبنا ؛مراسم معارفه رئیس ستاد انتخاباتی «سید ابراهیم رئیسی» شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، شامگاه ( دوشنبه 3 خرداد ماه 1400) مراسم معارفه رئیس ستاد انتخاباتی «رئیسی» شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد در مسجد فاطمه زهرا (س) یاسوج برگزار شد.
در این نشست، شیرعلی خرامین دارای دکترای روانشناسی از انگلستان به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی «رئیسی» شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین صفدر پناهی رئیس شورای وحدت کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، گفت: در شورای وحدت و ائتلاف به دنبال دوختن کت و شلوار و تقسیم غنایم نیستیم در خصوص رئیس ستاد مرکزی نیز هر کسی از سوی تهران حکم بگیرد مورد حمایت همه جریانات انقلابی در استان قرار خواهد گرفت.
حجت‌الاسلام پناهی، اظهار داشت: در چهار سال قبل با دست خالی حماسه بزرگی آفریده شد کسی باور نمی‌کرد ستاد استانی ما که فقط ۴۵ میلیون تومان پول داشت در مقابل ستاد رقیب چنان قد علم کند.
وی گفت: در مقابل ما وزرا و وکلا و رد صلاحیت شده‌ها به استان می‌آمدند و انواع و اقسام امکانات و سرمایه در اختیار آن‌ها بود اما در مقابل ما حتی کرایه رفتن روی صندوق‌های رأی را نداشتیم که به همت شما یک حماسه بزرگ آفریده شد هر چند در چنین کارهایی قبل از هر چیز تنها مدد الهی کمک می‌کند.
پناهی افزود: نتیجه استثنایی رقم خورد در بویراحمد ۶۳ درصد آرا با ما بود اینکه اعلام کردند 47 به 49 همه به واسطه لشکرکشی‌هایی بود که از این صندوق به آن انجام می‌دادند وقتی آرا را دیدند دست به کارهای دیگری زدند.
رئیس شورای راهبردی شورای وحدت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در آن روزها حاشیه نداشتیم تا چنان حماسه بزرگی رقم خورد آنجا معلوم نبود که چه کسی رئیس ستاد و چه کسی معاون است اکنون نیز باید همان کار سال ۹۶ انجام شود.
 پناهی ادامه داد: در جریان انقلاب هیچ حاشیه‌ای نباید باشد جریان انقلابی باید مردم را امیدوار کند این در حالی است که رقیبان در حال حاشیه‌سازی هستند.
 وی با یادآوری اقدامات خارج از عرف که در دوره انتخابات قبلی انجام شد گفت: خوب به یاد داریم که در آن دوره چه کارهایی انجام می‌دادند استاندار به استقبال کاندیدای رقیب می‌رفت اما حاشیه نداشتیم و توانستیم با یک رأی خوب موفق شویم.
این فعال سیاسی افزود: در کارزار انتخاباتی باید برنامه محور باشیم ستاد کاری انجام دهد که با برنامه کارهایش پیش برود ستاد شورای وحدت حمایت نمایندگان فعلی و ادوار و کاندیداها و متنفذین را دارد که همه نیروهای انقلاب را در بر می‌گیرد.
 پناهی در خصوص ارتباط شورای وحدت و ائتلاف هم گفت: ما و شورای ائتلاف نه تنها هیچ اختلافی و رقابتی نداریم بلکه در عوض رفیق هستیم و همسو با هم دیگر حرکت خواهیم کرد درست است که دو جریان شکل گرفته ولی قطعاً همراه یکدیگر هستیم و هر دو جریان پشت یک کاندیدا قرار داریم.
 وی افزود: با صدای بلند عرض می‌کنم که جریان انقلاب یک دست و همدل و با برنامه حرکت می‌کند رسانه‌های جریان انقلاب هم باید منسجم و همراه وقت بگذارند تا جریان انقلابی روسفید باشد.
 حجت الاسلام والمسلمین پناهی ادامه داد: جریان انقلابی به دنبال بیرون آوردن کشور از مشکلات است مگر دولت روحانی چیزی باقی گذاشته که بخواهیم تقسیم غنایم کنیم و بیان چنین حرفهایی از سوی مخالفین خجالت‌آور است.
وی گفت: جریان انقلابی اصیل در دوران دفاع مقدس خون داده و در چهار سال قبل همه می‌دانند که به دنبال چه بوده ما هرگز از آرمان‌ها کوتاه نیامده و تا لحظه آخر ایستاده‌ایم و به همین دلیل باید همه برای جریان انقلابی به مانند مادر واقعی باشیم.
پناهی گفت: اخلاق‌مداری یکی دیگر از ارکان جریان انقلابی در انتخابات پیش رو خواهد بود تخریب کاندیداهای رقیب به نفع ما نیست و چنین کاری را نباید انجام دهیم نقد منصفانه به جای خود اما باید بیش از هر چیز گفتمان انقلاب را تبیین کنیم به دنبال آن نیستیم که دیگران را مسخره کنیم و صرفاً به دنبال تخریب باشیم بنابراین جریان انقلابی باید اخلاق‌مدار باشد و به جای توهین و تهمت به تبیین جریان انقلاب بپردازد.
 وی افزود: همه در جریان انقلابی باید مهر و محبت داشته و گشاده رو باشیم اگر از جریان مقابل کسی تا دیروز رو در روی ما بود و امروز قصد ورود به این جریان را داشته باشد نباید تنگ نظرانه برخورد کرد و باید چنین افرادی را با خوشرویی و متانت به مجموعه خود راه دهیم نباید دیگران خود را میان ما غریبه دانند باید روز به روز جاذبه ستادها بیشتر شود.
پناهی افزود: از مهمترین موضوعات انسجام رسانه‌ای است از جوانان توقع ویژه داریم از جریان خودی در فضای مجازی حمایت کنند.
وی گفت: از شاخصه‌های جریان این است که در مقابل سرمایه‌هایی که به ستادهای مقابل می‌رود جز با کار جهادی نمی‌توان مقابل آنها ایستاد و کاری انجام داد در یک پیچ تاریخی قرار داریم اگر رسالت خود را با کار جهادی انجام ندهیم در آینده مورد لعن و نفرین قرار خواهیم گرفت.
 پناهی ادامه داد: با لبخند و برادرانه با یکدیگر همکاری می‌کنیم و به دنبال موقعیت‌های آینده نیستیم و این مدت تنها باید با کار شبانه روزی و جهادی به پیروزی جریان انقلابی فکر کرد.
 وی در ادامه با اشاره به کارهای ابتکاری در فضای مجازی گفت: جوانان به روستاها بروند و به جوانان روستایی متصل شده و گروه در فضای مجازی تشکیل دهند در محلات مختلف نیز می‌توان چنین گروه‌هایی را تشکیل داد.
 پناهی با اشاره به شایعاتی که در مورد اختلافات میان وی و حجت الاسلام شجاعیان پیش آمده اظهار کرد: ما با آقای شجاعیان دوست همدیگر هستیم و هرگز ناراحتی از یکدیگر نداشته و هیچ گاه زاویه‌ای با هم نداریم و هر ستاد مردمی هم شکل بگیرد مورد حمایت قرار خواهد گرفت.
 وی گفت: ستاد شورای وحدت فردا کار خود را آغاز می‌کند خوشبختانه حجت‌الاسلام موحد همراه خوبی داشته و درب ستاد روی همه باز است و از همه سلایق استفاده می‌کنیم.
 پناهی افزود: در شورای وحدت و ائتلاف به دنبال دوختن کت و شلوار و تقسیم غنایم نیستیم در خصوص رئیس ستاد مرکزی نیز هر کسی از سوی تهران حکم بگیرد مورد حمایت همه جریانات انقلابی در استان قرار خواهد گرفت ما با همدیگر برادر و رفیق هستیم و رقابت با یکدیگر نداریم اگر کسی از شورای وحدت وارد ستاد شورای ائتلاف شود و اگر کسی از ستاد ائتلاف به سمت ما آمد نباید ناراحتی ایجاد شود همه با هم رفیق هستیم و برای یک هدف کار جهادی انجام می‌دهیم.
علی خرامین رئیس ستاد انتخاباتی «سید ابراهیم رئیسی» شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد
در آئین معارفه خود، از حسن نظر اعضای شورای وحدت قدردانی کرد و اظهار داشت: خداوند نیمه آبروی به من داده که باید آن را برای جمهوری اسلامی خرج دهم.
وی افزود: خداوند به ما عمر دارد که در خدمت جمهوری اسلامی باشم.
خرامین در بخش دیگری از صحبت‌هایش، اظهار داشت: رقبای انتخاباتی برای ماها محترم هستند. اما نقد و مطالبه‌گری می‌کنیم.
وی گفت: جذب حداکثری سیاست اصلی ستاد خواهد بود و دست یاری به سوی همه عزیزان دراز می‌کنم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

رضا
Iran, Islamic Republic of
دکتر دهراب پور گردنت نشکنه!
محمد
Iran, Islamic Republic of
یکیشون با کاور جوشکاری اومده خخخ
کرونا رو خیلی جدی گرفته
حسین
Iran, Islamic Republic of
جونت و خوا
Iran, Islamic Republic of
آخی سی سرنوشت
آخی سی شیرعلی خرامین مسئول ستاد میدان بی رقیب!
خوشم اومد از این انتخاب چون برای رقیب فرضی خوب هستند! و از عهده کارش بر میاد!!
احمد
Iran, Islamic Republic of
دهراب پور خیلی .نشسته!!!
Iran, Islamic Republic of
حیف اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
بیشتر میخوره برای استفاده از سفره ی انقلاب دور هم جمع شده باشید تاحمایت از جناب رئیسی
زبان تصاویر را گوش دهید لطفا
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
دکتر کیان دهراب پور ستاد رئیسی
حاج محمدرحیم دهراب پور ستاد رضایی
ککا بهری
یاس
Iran, Islamic Republic of
مطمین باشید مقبولیت شما برای همیشه تمام شد
قصد رای دادن به ریسی را داشتم اما با حضور شما گزینه ای دیگری را انتخاب خواهم کرد
Iran, Islamic Republic of
دکترخرامین محبوب قلبها استان کور شو د آدمهای حسود
Iran, Islamic Republic of
کرو جون خوت آبروته سی خوت نگهدار نیخو خرج نظامش کنی ما راضی نیسیم😃
اگه شما نباشین کلا نظام بیچاره ایوابو آخ خ خ خ
حسن پتی دون
Iran, Islamic Republic of
نتیجه که مشخصه اقای ریئسی قبوله اقایون هیج نقشی ندارن نیازی به جلسه ومتینگ نیست فردا روز ادعا نداشته باشن براتقسیم غنایم.
فقط اگه میتونن بیان برا شمارش ارا
Iran, Islamic Republic of
این تیم بیشتر.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
بنده از طرفداران پر پا قرص آیت اله رئیسی هستم ولی برای شما به ریئسی رای نمی دهم..
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم ایت الله رئیسی با پیروزی بر رقیبش حجت الاسلام و المسلمین رئیسی بتواند پیروز انتخابات باشد. این انتخابات رقابتی‌ترین انتخابات تاریخ جمهوری اسلامی است.
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1