تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۲
کد مطلب : ۴۳۴۵۰۶
در فضای مجازی؛

استیضاح مردمی «خادمی» استاندار لرستان

۱
کبنا ؛
در فضای مجازی استان لرستان مطلبی تحت عنوان «استیضاح مردمی خادمی استاندار لرستان» منتشر شده که در آن 14 سوال درباره مطالبات مردم لرستان آورده شده است.
به گزارش کبنا نیوز، در این مطلب که از سیدموسی خادمی استاندار کنونی لرستان سوال شده، آمده است: «به راستی چرا سکوت ؟ وقتی جمعی از فرهیختگان استان در روزهای پایانی کار دولت از عالی ترین مقام دولت (استاندار) در خصوص مواردی از عملکرد ایشان محترمانه ( بدون تهمت و افترا ) سوال می کنند. شرط عقل این است که در حکم گزارش کار هم که شده گزارشی از کارکرد دوره مدیریتی خود ارائه نمایند. بی اعتنایی و عدم پاسخگویی راهکار مناسبی در این خصوص نخواهد بود. ملت ولی نعمت دولت است و به همین اعتبار دولت موظف به پاسخگویی به ملت است . بهتر است حق مردم لرستان را از آنها دریغ نکنیم».
استان لرستان و کهگیلویه و بویراحمد بخصوص در سالهای اخیر، چه خوب و چه بد بده بستان های سیاسی در سطوح مدیریتی داشته اند، در دوره ای که سید موسی خادمی استاندار اسبق استان کهگیلویه و بویراحمد به لرستان رفت، احمدی به استانداری در یاسوج نقل مکان کرد و پس از چند سال در شرایط بدی مجبور به رفتن از استان شد. رحیمی نیز پس از اینکه در فرمانداری گچساران خوش درخشید به فرمانداری بروجرد یکی از شهرهای مهم لرستان رفت و سال سختی را با وجود سیل لرستان پشت سر گذاشت. کلانتری نیز از جمله افرادی بود که از لرستان به استان ما آمده است و تاکنون مورد استقبال نسبی مردم واقع شده است.
حالا در فضای مجازی از خادمی طرح سوال شده، مشخص نیست این مطلب از جایی منشأ گرفته و منظور و مقصودی سیاسی پشت آن است یا نه، اما در هر حال پرسشگری و مطالبه کردن اگر از طرف مردم باشد، از حقوق مسلم آنها است.
گفتنی است، سیدموسی خادمی اصالتا اهل چرام، در سابقه خود معاون برنامه‌ریزی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد و معاون برنامه‌ریزی استانداری استان بوشهر در دولت اصلاحات را دارد؛ وی همچنین سوابق عضویت در هیئت مدیره و معاونت اقتصادی مؤسسه شرکت سرمایه‌گذاری نفت، مدیریت شیلات استان کهگیلویه و بویر احمد و عضو هئیت علمی دانشگاه پیام نور تهران را در کارنامه خود دارد و از دولت یازدهم تاکنون استاندار کهگلویه و بویر احمد بوده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
احسنت
مردم استان كهگيلويه و بويراحمد. هر جا بروند مشخص مي شود درست و خدايي كار نكردند
Iran, Islamic Republic of
واقعا ایشون چی نبلد بی نمیدانم چطور شد استاندار پشتش از کجا قوی بود
بزرگمهر
Iran, Islamic Republic of
چیزی نبلدبی......
مشخصه که خودت خیلی چیز بلد بیدی....
خوش به حال دکترخادمی که منتقدين بسیار باسواد و فرهیخته ای مثل شما آرد.
لابدهمون فرهیختگان سوال کننده،همسنگ شمایند.
خخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
خدمت برادران لرستانی اعلام کنم تو استان ما هم هیچ عملکرد قابل قبولی نداشت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باسلام آنها که از استاندار دولت منتخب مردم انتقاد می‌کنند نماینده مردم نیستند گروهی کاسه داغتر از اش هستند که در این هشت سال دولت منتخب مردم خود را به خواب زدن وحالا تو این ایام انتخابات از خواب بیدار شدند تا شاید در دولت بعدی منافعشان حفظ کنند ومظلوم کشی نماینده مانند تاجگردون ونمایندگان تهران آن رده صلاحیت کردند
دهیار
United States
برادران لر لرستانی ام
ایشان در حد دهیار هم نبود
اما تقی به توق خورد بزرگ لابی گر جنوب سلطان لابی جناب اقای تاجگردون منشا خیر برای ایشان شدن در استان ما و استان شما
بدرود اصلاحات؟

بدرود اصلاحات؟

هاشمی‌رفسنجانی ردصلاحیت شد تا شورای نگهبان همه اصلاح‌طلبان را غافلگیر کند؛ اما در عین ...
نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

ممکن است در برهه‌هایی از زمان نزدیکی نظر بدنه نیروهای نظامی و فرماندهان کم و زیاد شده ...
معمای علیرضا بیرانوند

معمای علیرضا بیرانوند

اگر علیرضا حرفه‌ای فکر کند و فقط به پرسپولیس فکر نکند چه؟ شاید برایش چند گزینه در دسترس ...
1