تاریخ انتشار
شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۴۳۴۴۳۴
معاون اقتصادی استاندار

۶۰ درصد واحدهای راکد شهرک صنعتی سرآبتاوه به چرخه تولید بازگشت

۱
کبنا ؛معاون اقتصادی استاندار با اشاره به وجود صنعتگر جوان و با انگیزه در مرکز استان گفت: با توانمندی مهندس دهقان ۶۰ درصد واحدهای راکد شهرک صنعتی سرآبتاوه به چرخه تولید بازگشت.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، معاون وزیر صنعت و معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک های صنعتی کشور هفته گذشته جهت انعقاد تفاهم‌نامه با مسئولان استان جهت احیای مسئولیت اجتماعی شرکت ها در چارچوب اقتصاد مقاومتی وانعقاد تفاهم نامه جهت حمایت از توسعه زیر ساخت های صنعتی استان به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.
بازدید از واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی یکی از برنامه‌های علی رسولیان معاون وزیر بود، در این مراسم که معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، رئیس سازمان صمت، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی حضور داشت «دهقان صنعتگر برتر استان» طی سخنانی بر احیاء و حمایت کارخانه‌هایی که در آستانه تعطیلی و ورشکستگی هستند تاکید کرد.
وی که رتبه برتر انبوه‌سازی را در کارنامه دارد به اقدامات انجام شده اشاره داشت و عنوان کرد: هر 18 ماه تقریبا 200 واحد آپارتمان در شهر یاسوج تحویل داده می‌شود.
دهقان ادامه ادامه داد: در شهر یاسوج کمتر از ۲۴ ماه ۳۰۰ واحد را تحویل دادیم.
صنعتگر برتر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به هزینه بالای کرایه مصالح ساختمانی عنوان کرد: به دلیل کرایه حمل و نبود مصالح در همین شهرک صنعتی طرح تولید پودر سنگ و قطعات بتنی و مصالح مورد نیاز در بخش ساخت و ساز و پنجره یو پی وی سی و نهایتا در بحث بتن و بتن آر سی سی و تولید نیوجرسی و سنگ شکن اقدام شد، در حال حاضر هم تولید میلگرد در دست اقدام است.
دهقان در خصوص کارخانه در دست احداث فولاد توضیحاتی ارائه کرد و ادامه داد: کارخانه مسیر طراحی را طی می‌کند، ضمن اینکه برای راه‌اندازی آن با مشاوران برجسته صنعتب کشور هماهنگی و رایزنی صورت گرفته است.
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با اشاره به اینکه این واحد صنعتی ۲۰ سالی بود  که راکد و به مرحله بهره‌برداری نرسید، گفت: یکی از دغدغه‌های مسولین و وزارت صنعت معدن و تجارت احیای واحد‌های راکد در سطح کشور و استان بوده و در همین مدت تلاش کردیم با کمک سرمایه‌گذاران این واحدها را احیا کنیم.
سید حشمت‌الله صمیمی‌دوست با اشاره به اینکه این واحد قریب 20 سال جواز تاسیس واحد صنعتی گرفته بود، افزود: واحد در ابتدا ناکام بود و اقدامی خوبی صورت نگرفت تا اینکه آقای دهقان از طریق مزایده سیستم بانکی ملی به عنوان سرمایه‌گذار انتخاب شد،
وی گفت: مهندس دهقان با توجه به توانمندی که داشت تاکنون 9 واحد صنعتی را در مرکز استان احیا کرده و در شهرک سرآبتاوه ۶۰ درصد واحدهای راکد را احیا کرده است.
این مسئول بیان کرد: با کمک سازمان صمت مجوز کارخانه فولاد اخذ شده و استاندار  طی جلسات فنی و کارشناسی متعددی که در سطح وزارتخانه داشت پیگیر احیای این واحد بود.
صمیمی‌دوست خاطرنشان کرد: امیدواریم با همت مهندس دهقان و تلاش‌های صورت گرفته دومین واحد فولاد در شهرستان بویراحمد راه‌اندازی شود که با توجه به توانمندی های این صنعتگر جوان و با انگیزه واحد بسیار خوبی راه‌اندازی و وارد مدار تولید خواهد شد.
معاون استاندار با تبریک به مردم به دلیل وجود چنین سرمایه‌گذار و صنعتگری گفت: ۱۸ ماه دیگر این واحد که نقش مهمی در کاهش هزینه‌ها و ایجاد اشتغال و کاهش قیمت تمام شده در سطح استان دارد به بهره‌برداری می‌رسد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

نازی
Iran, Islamic Republic of
درود آرزوی موفقیت دارم برای جناب مهندس دهقان
امیر
Iran, Islamic Republic of
سرمایه استانی ما باعث افتخاره
باقری
Iran, Islamic Republic of
درود مهندس دهقانی عزیز جوان خود ساخته ای که دغدغه شهری دارد
فلاح
Iran, Islamic Republic of
انشاالله که نام نیکت همیشه ماندگار باشد.وهرچه زودتر بچرخه تولید برسه.🌲🌲🌲🌲🌲🌲🤲🤲🤲
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1