تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب : ۴۳۴۱۸۹
در نشست هم اندیشی با رییس شبکه کهگیلویه مطرح شد

امضای تفاهم نامه همکاری بنیاد علوی «دیشموک و لنده» با بیمارستان دهدشت (+تصاویر)

۰
کبنا ؛صبح امروز شنبه (۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) نشست هم اندیشی دبیران بنیاد علوی در دیشموک و لنده با رییس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه در خصوص خدمات دهی به بیماران تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی برگزار شد.
اسفندیار مختاری، دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک گفت: ضروری است تفاهم نامه همکاری بنیاد علوی و بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت پیرامون پذیرش  و خدمات دهی به بیماران  تحت پوشش کمیته امداد امام  خمینی (ره) و بهزیستی بخش دیشموک  به امضا برسد.
اسفندیار مختاری بیان کرد: طبق این تفاهم نامه مقرر می‌شود؛ بیماران بخش دیشموک جهت هر گونه خدمات به بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت معرفی و تا سقف سه میلیون تومان هزینه درمان آنها توسط نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک پرداخت خواهد شد.
دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک اذعان داشت: خدمات دهی بیمارستان به بیماران  شامل کلی و شامل عمل جراحی‌ها مختلف هم می‌باشد.
وی در پایان گفت: در صدد هستیم با چند بیمارستان دیگر در کشور جهت همکاری؛ گفتگو و تفاهم نامه امضا کنیم تا مردم دیشموک بتوانند از خدمات مختلف درمانی استفاده نمایند.
مرادی دبیر بنیاد علوی در لنده نیز اظهار کرد: حیطه فعالیت‌های بنیاد علوی عمرانی، اشتغال، فرهنگی و سلامت و... است.
مرادی افزود: در زمینه‌های اشتغال و عمران اقدامات خوبی در حال انجام است و برای ورود به حوضه فرهنگ و سلامت هم، بستر سازی از سوی همه مسوولان را می‌طلبد و اعلام آمادگی می‌کنیم.
وی در پایان هم به اقدامات جهادی بنیاد علوی در لنده اشاره کرد و گفت: این تفاهم نامه با بیمارستان امام خمینی دهدشت (ره) و بنیاد علوی، شامل حال مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی شهرستان لنده نیز می‌شود.
مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه نیز اظهار کرد: اگر بنیاد علوی همینطور پای کار باشد به زودی دیشموک یکی از بهترین مناطق شهرستان می‌شود که جای تقدیر و خسته نباشید دارد.
محمد طاهر طیب زادگان نیز از این طرح استقبال و پس از طرح مسائل قانونی و توافق‌های صورت گرفته مقرر شد این تفاهم نامه‌ها اجرایی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

کارشناس درمانی
Iran, Islamic Republic of
این قرارداد باید توسط دانشگاه علوم پزشکی بسته شود مدیر شبکه این اختیار را ندارد
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1