تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۴۳۳۹۸۵
فرماندار گچساران:

بازاریان شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند تا شاهد تعطیلی بازار نباشند / تشکیل پرونده برای برگزارکنندگان نشست های انتخاباتی

۰
کبنا ؛فرماندار گچساران از تشکیل کمیته تخلفات انتخاباتی در این شهرستان خبر داده و گفت: بر اساس مصوبات این کمیته، برای افرادی که دعوت از کاندیداها را صورت می دهند پرونده قضایی تشکیل می شود و این افراد باید پاسخگو باشند.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، امروز دوشنبه (20 اردیبهشت 1400) در نشست ستاد مبارزه با کرونا فرماندار این شهرستان گفت: بر اساس مصوبات ستاد کرونای کشور کلیه سفرها از ساعت ۱۴روز سه شنبه تا ۲۵ اردیبهشت روز عید فطر ممنوع است، در صورت تخلف جریمه صورت می گیرد.
علیرضا اتابک اظهار کرد: 7 واحد صنفی به دلیل نادیده گرقتن شیوه نامه های بهداشتی پلمپ شده اند.
فرماندار گچساران گفت: هر زمانی که کنترل ها بیشتر می شود، آمار مبتلایان پایین می آید، ولی پس از آن دوباره سهل انگاری ها شروع می شود.
فرماندار گفت: ماسک زدن باعث می شود افراد نسبت به بیماری های تنفسی دیگر تیز در امان باشند، از طرفی واکسن نمی تواند نقطه امنی برای این بیماری باشد، لذا همه مردم باید نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی همکاری داشته باشند.
وی گفت: هیچ ایمنی در خصوص این بیماری وجود ندارد و تغییر رنگ ها ساعت به ساعت متفاوت ممکن است متفاوت شود.
اتابک اظهار کرد: اصنافی که معترض بستن بازار هستند، شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنید تا شاهد تعطیلی بازار نباشند، بستن بازار تا ۷۰ درصد در کاهش بیماری تاثیر دارد.
اتابک گفت: این هشدار را می دهم که به هیچ عنوان فکر نکنیم آمار کرونا پایین آمده، اصناف بر اساس رنگ بندی باید بسته یا باز باشند.
اتابک خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی شهرستانی گفت: مسئولیت هزینه دارد، اگر مسئولی نمی تواند وظایفش را انجام دهد بگذارد فرد دیگری این کار را انجام دهد.
فرماندار گچساران با بیان اینکه با هرگونه تجمع انتخاباتی برخورد می شود گفت: هرگونه تجمع انتخاباتی قبل از موعد مقرر در خصوص انتخابات شورای شهر و انتخابات میان دوره ای مجلس ممنوع است.
اتابک از تشکیل کمیته تخلفات انتخاباتی متشکل از دادستانی و نیروی انتظامی خبر داده و افزود: تصمیماتی در این کمیته گرفته شده، که بر اساس آن برای خانواده هایی که دعوت از کاندیداها را صورت می دهند پرونده قضایی تشکیل می شود و این افراد باید پاسخگو باشند.
اتابک با بیان اینکه تاکنون نیز پرونده هایی در همین زمینه تشکیل شده است، گفت: سلامت مردم در خطر است و نباید اجازه دهیم چنین برنامه هایی برگزار شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
عکس اثبات شده گذاشتی
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1