تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۴۳۳۹۲۲
مسئول بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد:

دستور رهبر معظم انقلاب که در آموزش وپرورش پس از سالها مغفول ماند است/ تجلیل مسئولان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی از مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛ مسئولان بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته معلم از هادی‌ زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش تجلیل کردند.
به گزارش کبنا، صبح روز ( شنبه 18 اردیبهشت 1400) سرهنگ بهمنیار مسئول بسیج فرهنگیان به همراه سعادت صالحی نیا مسئول بسیج دانش آموزی استان به مناسبت هفته معلم از هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و معاونینش تجلیل بعمل آورند.
 به گزارش کبنا، سرهنگ بهمنیار مسئول بسیج فرهنگیان در این دیدار ضمن تبریک هفته معلم و سالروز شهادت دانشمند عارف شهید مطهری بیان داشت: اینکه امروز دانش آموزان ما در وقایع و حوادث مهم کشور در صف اول هستند و در خود این خودباوری رو می‌بینند که هرچند اندک اما می‌توانند تغییر ایجاد کنند، نتیجه ایثار و تلاش معلمانی است که فانوس راه دانش آموزان برای آینده بهتر هستند.
 وی افزود: اینکه امروز کشور و فرهنگ ما و وجود جوانان و نوجوانانش با فرهنگ شهادت، استقلال و جهاد عجین شده و به داشتن شهیدان چون شهید فخری زاده، شهید سلیمانی و ... می‌بالند از عشق و روح بزرگ معلمانمان سرچشمه می‌گیرد.
بهمنیار خاطرنشان کرد: معلم را می‌توان روح آن کشور دانست، و عظمت این امر را می‌توان در زندگیدنامه شهیدان و سخنان بزرگان ما به عینه دید.
سعادت صالحی نیا مسئول بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد نیز با تبریک هفته معلم به معلمان و خانواده معزز آنان و با صلوات بر روح پر فتوح معلم شهید استان شهید ایزدپناه، عنوان کرد: متاسفانه بسیاری از هموطنانمان در سال گذشته عزیزانشان را به خاطر شیوع بیماری کرونا از دست دادند و در این بین یکی از دغدغه‌های اصلی همه خانواده‌ها، آینده فرزندان و نگرانی برای آینده تحصیلی فرزندشان بود که همین امر اهمیت جایگاه معلم را نه تنها در کشور ما بلکه در همه کشورها به خوبی به ما نشان داد.
وی افزود: امسال سال با شرایط موجود بسیاری سختی برای همه‌ی ما بود اما برای معلمان و دانش آموزان که مجبور به جدایی از کلاس درس بودند بسیار سخت‌تر بود.
 هرچند توفیقی بود تا والدین دانش آموزان با تعطیلی مدارس و تدریس اجباری دانش آموزان در خانه، کمی از سختی شغل معلمان، دغدغه‌ها و جانفشانی هایشان را از نزدیک لمس کنند.
مسئول بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد با گلایه از مسئولان کشور گفت: سالهاست دولت‌های مختلف می‌آیند و می‌روند و با شعارهای زیبا در هفته معلم به صورت نمادین از معلمان نمونه تجلیل می‌کنند، اما در واقع شاهد این هستیم که جایگاه معلم و جامعه آموزش و پرورش کشور آنطور که باید مورد توجه آنان نیست.
امروزه معلمان ما نباید دغدغه معیشت، ایاب ذهاب، مسکن و ... را داشته باشند اما متاسفانه با سیاست‌های غلط بسیاری از معلمان ما بلاخص در استان‌های محروم با این مشکلات مواجه هستند.
سعادت صالحی نیا تأکید کرد: یکی از طرح‌هایی که می‌تواند هم معلمان را به جایگاه و شأن واقعیشان در جامعه برساند و بسیاری از مشکلتشان را حل کند و هم توجه به دانش آموزان را در اولویت برنامه دولت‌ها قرار دهد، سند تحول بنیادین آموزش وپرورش است که متاسفانه با وجود تأکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب و راهکارهای اساسی برای آموزش و پرورش همچنان در اجرا مغفول مانده است.
امیدواریم در سالهای آینده مسئولان کشور توجه ویژه‌ای به این سند مهم و راهبردی داشته باشند.
همچنین در این دیدار که به مناسبت هفته معلم‌برگزار شد با اهدای لوح تقدیر به هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش از خدمات معلمان استان تجلیل شد. در ادامه این دیدار صالحی نیا با مدیران آموزش وپرورش در شهرستان‌های مختلف استان تماس و به آنها هفته بزرگداشت مقام معلم را تبریک گفت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1