کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مسئول بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد:

منویات رهبر انقلاب پیرامون سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش مغفول مانده است

19 ارديبهشت 1400 ساعت 0:05

مسئولان بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته معلم از هادی‌ زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش تجلیل کردند.


 مسئولان بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته معلم از هادی‌ زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش تجلیل کردند.
به گزارش کبنا، صبح روز ( شنبه 18 اردیبهشت 1400) سرهنگ بهمنیار مسئول بسیج فرهنگیان به همراه سعادت صالحی نیا مسئول بسیج دانش آموزی استان به مناسبت هفته معلم از هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و معاونینش تجلیل بعمل آورند.
 به گزارش کبنا، سرهنگ بهمنیار مسئول بسیج فرهنگیان در این دیدار ضمن تبریک هفته معلم و سالروز شهادت دانشمند عارف شهید مطهری بیان داشت: اینکه امروز دانش آموزان ما در وقایع و حوادث مهم کشور در صف اول هستند و در خود این خودباوری رو می‌بینند که هرچند اندک اما می‌توانند تغییر ایجاد کنند، نتیجه ایثار و تلاش معلمانی است که فانوس راه دانش آموزان برای آینده بهتر هستند.
 وی افزود: اینکه امروز کشور و فرهنگ ما و وجود جوانان و نوجوانانش با فرهنگ شهادت، استقلال و جهاد عجین شده و به داشتن شهیدان چون شهید فخری زاده، شهید سلیمانی و ... می‌بالند از عشق و روح بزرگ معلمانمان سرچشمه می‌گیرد.
بهمنیار خاطرنشان کرد: معلم را می‌توان روح آن کشور دانست، و عظمت این امر را می‌توان در زندگیدنامه شهیدان و سخنان بزرگان ما به عینه دید.
سعادت صالحی نیا مسئول بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد نیز با تبریک هفته معلم به معلمان و خانواده معزز آنان و با صلوات بر روح پر فتوح معلم شهید استان شهید ایزدپناه، عنوان کرد: متاسفانه بسیاری از هموطنانمان در سال گذشته عزیزانشان را به خاطر شیوع بیماری کرونا از دست دادند و در این بین یکی از دغدغه‌های اصلی همه خانواده‌ها، آینده فرزندان و نگرانی برای آینده تحصیلی فرزندشان بود که همین امر اهمیت جایگاه معلم را نه تنها در کشور ما بلکه در همه کشورها به خوبی به ما نشان داد.
وی افزود: امسال سال با شرایط موجود بسیاری سختی برای همه‌ی ما بود اما برای معلمان و دانش آموزان که مجبور به جدایی از کلاس درس بودند بسیار سخت‌تر بود.
 هرچند توفیقی بود تا والدین دانش آموزان با تعطیلی مدارس و تدریس اجباری دانش آموزان در خانه، کمی از سختی شغل معلمان، دغدغه‌ها و جانفشانی هایشان را از نزدیک لمس کنند.
مسئول بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد با گلایه از مسئولان کشور گفت: سالهاست دولت‌های مختلف می‌آیند و می‌روند و با شعارهای زیبا در هفته معلم به صورت نمادین از معلمان نمونه تجلیل می‌کنند، اما در واقع شاهد این هستیم که جایگاه معلم و جامعه آموزش و پرورش کشور آنطور که باید مورد توجه آنان نیست.
امروزه معلمان ما نباید دغدغه معیشت، ایاب ذهاب، مسکن و ... را داشته باشند اما متاسفانه با سیاست‌های غلط بسیاری از معلمان ما بلاخص در استان‌های محروم با این مشکلات مواجه هستند.
سعادت صالحی نیا تأکید کرد: یکی از طرح‌هایی که می‌تواند هم معلمان را به جایگاه و شأن واقعیشان در جامعه برساند و بسیاری از مشکلتشان را حل کند و هم توجه به دانش آموزان را در اولویت برنامه دولت‌ها قرار دهد، سند تحول بنیادین آموزش وپرورش است که متاسفانه با وجود تأکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب و راهکارهای اساسی برای آموزش و پرورش همچنان در اجرا مغفول مانده است.
امیدواریم در سالهای آینده مسئولان کشور توجه ویژه‌ای به این سند مهم و راهبردی داشته باشند.
همچنین در این دیدار که به مناسبت هفته معلم‌برگزار شد با اهدای لوح تقدیر به هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش از خدمات معلمان استان تجلیل شد. در ادامه این دیدار صالحی نیا با مدیران آموزش وپرورش در شهرستان‌های مختلف استان تماس و به آنها هفته بزرگداشت مقام معلم را تبریک گفت.
 


کد مطلب: 433922

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/433922/2/منویات-رهبر-انقلاب-پیرامون-سند-تحول-بنیادین-آموزش-پرورش-مغفول-مانده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1