تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۴
کد مطلب : ۴۳۲۸۳۷
در نشست ستاد کرونای مارگون مطرح شد؛

برگزارکننده مراسم عزا در یکی از روستاهای مارگون بازداشت شد

۱
کبنا ؛فرد برگزارکننده مراسم عزا در روستای زیلایی مارگون که بدون توجه به شرایط کرونایی و سلامت اهالی، موجبات تجمع آنان را فراهم کرده بود بازداشت شد.
به گزارش کبنا نیوز، جلسه ستاد کرونای شهرستان مارگون روز سه شنبه 17 فروردین 1400 با حضور اعضای ستاد کرونای شهرستان، مسئول پایگاههای بسیج، دهیاران، بهورزان و رؤسای شوراهای اسلامی روستاهای بخش زیلایی به ریاست آقای دکتر قائمی فرماندار شهرستان مارگون در محوطه درمانگاه زیلایی برگزار شد.
در این جلسه فرماندار سلامتی و تندرستی اهالی شهرستان و بخش را بر هر مسأله دیگری مقدم و ارجح دانست و در ادامه به اعضای شورای سلامت روستاها تأکید کرد:در شرایط کنونی و همه گیر شدن این ویروس منحوس، با برگزار کنندگان تمامی مراسماتی از قبیل جشن‌های عروسی، مجالس ترحیم و هر مورد دیگری که منجر به حتی کوچکترین تجمعی گردد که به بیان دادستان محترم مرکز استان، این عمل دقیقا مصداق بزه «تهدید علیه بهداشت عمومی» می باشد، به شدت برخورد می گردد.
وی در ادامه به دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی بیان داشت: از این به بعد باید پیش از برگزاری هر مراسمی که تجمعی را به دنبال داشته باشد در ابتدا صاحبان مراسم را مورد ارشاد قرار داده و در ادامه بخشدار منطقه را مطلع نمایند، تا پیشگیری های لازم بعمل آید.
لازم به ذکر است؛ امروز در بخش زیلایی شخصی که چند روز قبل مراسم ترحیم چهلم یکی از افراد خانواده خود را بدون رعایت پروتکل های بهداشتی و تجمع افراد برگزار کرده بود، بازداشت و به منظور صدور حکم، تحویل مراجع قضایی گردید.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1