تاریخ انتشار
جمعه ۶ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب : ۴۳۲۴۲۳
کبنا گزارش می‌دهد

بازدید یزدان‌پناه از پروژه بیمارستان چرام / رضایت رئیس دانشگاه از پیمانکار و درخواست از موحد (+ تصاویر )

۰
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از روند عملیات اجرایی بیمارستان چرام و عملکرد پیمانکار پروژه ابراز رضایت کرد.
به گزارش کبنا از چرام؛ صبح روز جمعه (۶ فروردین ماه ۱۴۰۰) دکتر پرویز یزدانپناه به صورت سرزده از عملیات اجرایی بیمارستان چرام بازدید کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در گفت و گو با کبنا در خصوص روند عملیات اجرایی بیمارستان چرام بیان کرد: با توجه به اینکه قرارداد فاز اول بیمارستان چرام اتمام آن تا تاریخ شهریور ۱۴۰۰ می‌باشد ولی پیمانکار قول داده است زودتر از زمان بندی مشخص شده فاز نخست که سازه بیمارستان است به اتمام برساند.
یزدانپناه با ابراز رضایت از عملکرد پیمانکار در روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی پروژه مذکور تاکید کرد: به هر حال زمینه کار فراهم است و متریال لازم در محل کارگاه پای کار می‌باشد و امید است با توجه به توانایی پیمانکار مهندس صمیمی زودتر از زمان بندی مشخص شده فاز اول که سازه بیمارستان می‌باشد، تحویل داده شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در پاسخ به زمان تحویل بیمارستان چرام بیان کرد: اگر روند طبیعی پیش برود و با کمک نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی منابع مالی پروژه تأمین شود ان شاء الله تا آخر سال ۱۴۰۰ تحویل داده می‌شود.
وی با ابراز رضایت از عملکرد پیمانکار پروژه بیمارستان چرام گفت: زیرساخت آماده است و میل گرد و تجهیزات برای ستون‌ها وبتن ریزی فراهم و پروژه حتی در روزهای تعطیلات هم فعال می‌باشد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: زمان بندی بیمارستان چرام مشخص و قانون هم حامی پیمانکار است چرا که در زمان بندی مشخص علیرغم محدودیت منابع با هزینه خود کار می‌کند.
وی افزود: پیمانکار با منابع خودش کار می‌کند و از سال ۹۷ تاماه گذشته مجموع اعتباری که به بیمارستان چرام اختصاص یافته بود ۱/۵ میلیارد تومان بود که با پیگیری‌های انجام شده جدیداً ۳ میلیارد تومان از وزارتخانه گرفتیم که کار طبق زمان بندی پیش برود.
وی با اشاره به پروانه ساخت بیمارستان چرام گفت: در جلسه‌ای که با شورای شهر و شهردار داشتیم مبلغ خوبی به شهرداری داده شد جهت اخذ پروانه بیمارستان چرام که کمک خوبی هم به شهر می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در بازدید میدانی از پروژه بیمارستان چرام گفت: با توجه به اتمام عملیات بتن ریزی فندانسیون و اجرای ستون‌ها آماده سازی جهت اجرای اولین سقف بیمارستان در حال آماده سازی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

ننن
Iran, Islamic Republic of
شما حداکثر چهار ماه دیگه هستین
پرستار
Iran, Islamic Republic of
دکتر یزدان پناه دقیقا از چی پیمونکار این پروژه رضایت داره ، تو را قران چنتا کارشناس بیارید اورژانس دهدشت که ایشون پیمونکارش بودن نگاه کنه ، ۷۰ تخت چهارتا توالت ، سقف کاذبی که هر روز تخریب میشه و همین روزا میریزه رو سر مردم کما اینکه قسمتی از اون ریخت ، کف ساختمون کل سرامیکاش از جا در اومدن ، دیواراش تخریب شدن همین الان ، در چوبیش همون روز افتتاح کنده شد ، نصف پریزاش اصلا برق نداشت تاسیسات بیمارستان بررسی کرد دید اصلا خشک و خالی جاشون زدن سیم برق توش نیست ...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1