تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۳
کد مطلب : ۴۳۲۳۴۲
معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بازار یاسوج بازدید کرد

بازار مرغ آرام شد + قیمت مرغ در کهگیلویه و بویراحمد

۲
کبنا ؛ناآرامی و مشکلات بازار مرغ استان کهگیلویه و بویراحمد پای مسئولان ارشد این استان را به کف بازار کشاند، سید حشمت الله صمیمی دوست معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و چند تن دیگر از مسئولان عصر روز سه‌شنبه بازار مرغ یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد را مورد رصد قرار دادند.
به گزارش کبنا، برخی از شهروندان استان کهگیلویه و بویراحمد در تماس با پایگاه خبری از کمبود مرغ و تفاوت قیمت‌ها در بازار گلایه داشتند که حشمت الله صمیمی‌دوست معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این باره توضیحات لازم را ارائه داد.
بعد از ظهر امروز (سه شنبه ۳ فروردین 1400 ) معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده بسیج اصناف شهرستان بویراحمد، رئیس سازمان صنعت معدن تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل تعزیرات حکومتی از بازار مرغ بازدید کردند.
 به گزارش کبنا، سید حشمت الله صمیمی دوست معاون اقتصادی استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این بازدید، در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا، اظهار داشت: در این چند روز بازار مرغ نا آرام بود، اما با هماهنگی‌های به عمل آمده بین دستگاه اجرایی، سازمان جهاد کشاورزی، سازمان تعزیرات حکومتی، دادستان مرکز استان و بسیج اصناف، خوشبتانه وضعیت مرغ در سطح استان، به آرامش رسیده و مرغ با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار بین مردم توزیع می‌شود، تا کمکی به مردم شود.  همانگونه که مشاهده کردیم دیگر صفی برای خرید مرغ نداریم. مرغ منجمد تنظیم بازار با قیمت ۱۵۰۰۰ تومان، مرغ کشتار روز که از خود استان کهگیلویه و بویراحمد تأمین می‌شود، ۲۰۴۰۰ تومان و مرغ کشتار روزی که از خارج استان تأمین می‌شود با  قیمت میانگین ۲۴۵۰۰ بین مردم توزیع می‌شود.
وی افزود: ان شاء الله این روند ادامه خواهد داشت و بازار، وضع متعادل‌تری  در روزهای آینده خواهد داشت.
سالارحسین پور رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این زمینه گفت: از دادستان مرکز استان، سپاه پاسداران و بسیج اصناف تشکر ویژه داریم که این چند روز پا به پای مدیران برای کنترل بازار تلاش کردند. و شب گذشته تا پاسی از بامداد در کشتارگاه حضور داشتند، تا امروز توانستیم، ۲۱ تن مرغ گرم را در بازار توزیع کنیم. و سپاه پاسداران علاوه بر کمک در کشتارگاه، ماشین‌های یخچال‌دار خود را برای توزیع و حمل مرغ در اختیار ما قرار داد و بسیج اصناف علاوه بر کمک در کشتارگاه، در بازرسی‌های روزانه به کمک می‌کنند.
حسین پور اضافه کرد: در روز اول فروردین ماه ۱۹۰ تن توزیع مرغ داشتیم که ۱۲۰ تن منجمد و ۷۰ تن کشتار روز بود. در روز دوم فروردین ۴۲ تن مرغ منجمد و امروز سوم فروردین ۲۱ تن مرغ کشتار روز و ۲۳ تن مرغ منجمد در ۲۵ واحد صنفی در شهر یاسوج و بیش از ۳۰ نقطه در بخش‌ها و مناطق مختلف شهرستان بویراحمد توزیع شد.
مرتضی کرمی فرمانده بسیج اصناف شهرستان بویراحمد نیز گفت: نظارت کامل بر توزیع و فروش میوه شب عید و مرغ بر عهده‌ی بازرسان بسیج اصناف است و الان در هر واحد صنفی که مرغ توزیع می‌شود یک بازرس از بسیج اصناف حضور دارد، تا هیچ گونه تخلفی صورت نگیرد. در بازار میوه شب عید هم بازرسان حضور دارند، و بر گرانفروشی، احتکار و کم فروشی نظارت می‌کنند. ما از آبان ماه، حضور فعال داشتیم و تا الان ۳۶۸۵ مورد گشت مشترک با اتاق اصناف، صنعت معدن و تعزیرات حکومتی داشتیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
انصافا ختو حساب کنیت امروز ۴۴ تن مرغ توزیع کردیته؟؟؟؟
یعنی هر مغازه مرغی چن صد کیلو؟؟
اصلا آمارل تو با واقعیت جور در ایایه؟؟؟
نکنه پخش ۴۴ تن مرغ مث همو جریان توزیع میوه عید ته؟؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای صمیمی دوست از کجا معلوم هست که مرغ در استان تولید شده است یا در خارج از استان ...لطفا با مردم روراست باشید ....مسئولین دلسوز
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
صمیمی و حسین پور مرغ و گوشت و بازار را نابود کردن .دیگهاینا جواب نمیدن لطفا بکشید کنار
ياسوج
Iran, Islamic Republic of
اقای صمیمی اون وعده ای مرغ گرم ۲۰ هزار تومانیت چه شد و این میوه های بازرگانی کجا رفتن و کی داره انها را انبار میکنه که بعد از تعطیلات چند برابر بفروشه چرا نظارتی بر توزیع میوه ها نیست مردم خیلی می فهمند
آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌الله سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
1