تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب : ۴۳۲۲۴۸
همزمان با آغاز سال 1400 هجری شمسی؛

حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و ‌مسئولان در لحظه تحویل سال در سی‌سخت

۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه رییس سازمان مدیریت بحران کشور و معاون وزیر کشور، نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی و برخی مسئولان در لحظه تحویل سال با حضور در شهر سی سخت در شادی مردم این شهر سهیم شدند.
به گزارش کبنا، حسین کلانتری مانند یک ماه گذشته که بیش از ۲۰ بار به این شهر آسیب دیده سفر کرده، امروز هم با حضور در جمع صمیمی مردم این شهر و نشستن بر سر سفره هفت سین در لحظه تحویل سال ۱۴۰۰، در میان مردم سی‌سخت ماند تا نشان دهد روی حرفش مانده و آنها را در هیچ لحظه‌ای تنها نمی گذارد.
استاندار ضمن تبریک سال نو به مردم مقاوم و صبور سی‌سخت، گفت: خدا رو شکر می‌کنیم که در این زلزله مهیب هیچ تلفات جانی نداشتیم و البته هر چند خسارات زیادی به منازل مسکونی و خانه های مردم وارد شد اما جای نگرانی نیست، زیرا دولت و مردم نوع دست ایران اسلامی کنار مردم سی سخت هستند و آنها را هیچگاه تنها نخواهند گذاشت.
حسین کلانتری گفت: اگر چه زمین لرزه ۵.۶ ریشتری شامگاه ۲۹ بهمن ماه ۹۹ دنا را به لرزه درآورد اما دنا و مردمانش همواره استوار و مقاوم هستند و با اراده پولادین و همت بلند خود دوباره این شهر را مقاوم تر و زیباتر خواهند ساخت و اظهار امیدواری کرد که مسئولان در کنار این مردم با فرهنگ ایستاده‌اند و شهر را به خوبی می‌سازند.
وی گریزی به اقدامات دولت در یک ماه گذشته هم زد و گفت: در کمترین زمان ممکن ۴۳۰ میلیارد تومان اعتبار بلاعوض و تسهیلات ارزان قیمت برای بازسازی شهر سی‌سخت مصوب و ابلاغ شد.
کلانتری گفت: ۶ هزار و ۵۰۰ واحد درخواست ارزیابی داشتند؛ بیش از ۴۰۰۰  خسارت دیده و ۱۲۰۰ واحد باید تخریب کامل شود.
وی تاکید کرد: با توجه به دستور رئیس جمهور که این منازل تا پایان دولت باید ساخته شود و با اهتمام ویژه دولت و تمامی نهادها؛ بنیاد مسکن به عنوان محور کار ورود کرد.
آواربرداری ۳۰۰ واحد مسکونی تخریب شد پایان یافت و پروانه ساختمانی ۲۰۰ واحد برای اغاز نوسازی صادر شده است.
پی کنی ۱۰۰ واحد و فونداسیون ۵۰ واحد نیز انجام شده است که تلاش مجموعه دولت و تمامی نهادها بر این است که در موعد مقرر منازل تحویل مردم شود.
زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر ساعت ۲۲ و پنج دقیقه و ۳۴ ثانیه شب ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ شهر سی‌‌سخت مرکز شهرستان دنا را لرزاند.
بر اساس این گزارش، زلزله در فاصله ۱۰ کیلومتری سی‌سخت در کهگیلویه و بویراحمد، ۱۹کیلومتری کمه در استان اصفهان و ۲۴ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد رخ داد.این زلزله تلفات جانی نداشت اما خسارت زیادی به خانه ها و زیرساخت‌های شهر سی‌سخت وارد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1