تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب : ۴۳۲۲۱۱
کبنانیوز از سی سخت گزارش می دهد؛

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: رئیس قوه قضاییه اعلام رضایت کرد اما باید غضنفرها را بپاییم/ نیازی به حرکات نمایشی نداریم / سازمان بازرسی به دعوت بنده به جلسات دعوت شده

۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آخرین روز سال 99 در خصوص برخی مسائل، حواشی و خدمات رسانی ها به زلزله سی سخت توضیحاتی ارائه داد.
به گزارش کبنا نیوز از شهرستان دنا، روز جمعه (۲۹ اسفندماه) حسین کلانتری در نشستی با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرمسئول روزنامه ابتکار در تهران، در خصوص امدادرسانی ها به مردم زلزله زده سی سخت، گفت: از توان بچه های استان در سطح ملی استفاده می شود و باید قدر آنها را بدانیم.
حسین کلانتری اظهار کرد: در همان ساعات های اولیه مسئولان پای کار آمدند و کمتر از ۷۲ ساعت مطرح شد و ۴۳۰ میلیارد تومان مصوب شد که برخی تسهیلات ارزان قیمت و بلاعوض بود.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در همان روزهای اول حادثه شاهد حضور همه مسئولان در سی‌سخت بودیم، گفت: افراد زیادی آمدند و رفتند، ولی ما نیازی به حرکات نمایشی نداریم. هرکسی آمد همراهی اش کردیم.
کلانتری با توجه به حواشی ایجاد شده بر سر سفر نمایندگان مجلس شورای اسلامی ( اعضای کمیسیون عمران) به شهر زلزله زده سی سخت، افزود: به دلیل اهمیت حضور در سی‌سخت نتوانستم در شورای اداری که با حضور رئیس قوه قضاییه برگزار شد شرکت کنم، اما آیت‌الله رئیسی با بزرگواری آنچه اتفاق افتاده بود را تحسین کردند، رئیس قوه قضاییه اعلام رضایت کرد، اما باید غضنفرها را بپاییم.
وی بیان کرد: روز گذشته میزبان فرمانده سپاه به عنوان سفیر مقام معظم رهبری بودیم سردار سلامی اعلام کردند مسئولان استان در زلزله سی‌سخت پای کار بودند.
وی با بیان اینکه سه اولویت مهم داریم، گفت: مدیریت کرونا، زلزله سی‌سخت و انتخابات سه کار بزرگ در استان کهگیلویه و بویراحمد است.
کلانتری اظهار کرد: اینکه می گویند پول ها در زلزله سی سخت حیف و میل شده درست نیست، بودجه و کالاها با دقت تمام توزیع و مصرف شده است، به دعوت خود من نماینده سازمان بازرسی به حلسات دعوت شده تا با دقت مصارف بودجه را بررسی کنند۔  
کلانتری با بیان اینکه در اولین سفری که به ممبی داشتیم خواسته مردم تبدیل شدن ممبی به «بخش» بود، گفت: کلاه سر مردم گذاشته بودند و بدون مصوبه دولت، تابلوی بخشداری در ممبی نصب کرده بودند و کد و ردیف هم نداشت.
 وی خاطرنشان کرد: خیلی حرف‌هایم را گذاشته‌ام سه ماه دیگر بگویم.
در حال تکمیل ... 
نام شما

آدرس ايميل شما

رسولی
Iran, Islamic Republic of
چه جالب...
غضنفر کیه حالا؟ شاید ع. باشه
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1