تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۴
کد مطلب : ۴۳۲۰۵۲
در نشست هم اندیشی هیئت مدیره تیم فوتسال بانوان با فرماندار کهگیلویه مطرح شد

وقتی ورزش برای فرماندار از پتروشیمی دهدشت با ارزش تر است / ضرورت حمایتِ فوتسال بانوان برای حضور در لیگ دسته یک (+ تصاویر )

۱
کبنا ؛نشست هم‌اندیشی پیرامون حل مشکلات تیم فوتسال بانوان برای حضور در لیگ دسته یک با حضور فرماندار کهگیلویه، رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس و نائب رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه، فرزاد آذریان عضو شورای شهر دهدشت و سید ایرج کاظمی جو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه برگزار شد.
در این جلسه رئیس هییت فوتبال کهگیلویه با اشاره به سخن فرماندار کهگیلویه مبنی بر اینکه برای فرهنگ و ورزش شهرستان احترام قائل هستم، گفت: دارا کریمی نژاد شعار هیئت فوتبال کهگیلویه یعنی «کنار هم برای پیشرفت» را محقق کرد.
   دلباز مطرح کرد: تیم چندماه است که در حال تمرین و آماده سازی است، از صفر شروع کرده‌اند و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند اما با انگیزه هستند.
 وی افزود: لیگ دسته یک، جز لیگ‌های حرفه‌ای کشور است که از 17 فروردین این لیگ با حضور 8 گروه 5 تیمی آغاز می‌شود و تیم فوتسال بانوان شهرستان هم زیر نظر هییت فوتبال کهگیلویه با آذربایجان شرقی، اصفهان، یزد و قم هم گروه است.
دلباز از فرماندار خواست در بحث گرفتن میزبانی و... حمایت کند.
فرماندار کهگیلویه هم بیان کرد: در جهت حمایت از بانوان و ورزش شهرستان تمام ظرفیت‌ها را  به کار می‌گیریم.
دارا کریمی نژاد گفت: با توجه به اینکه مسابقات در سطح ملی است اگر بستر فراهم شود و میزبانی به کهگیلویه برسد این موضوع باعث خودباوری دختران ما می‌شود.
کریمی نژاد که دغدغه دیشموک را دارد، ادامه داد: با توجه به آسیب‌هایی که در دیشموک است از بنیاد علوی کمک می‌گیریم برای گرفتن میزبانی و اگر تعدادی از فوتبالیست‌های دیشموک هم در تیم باشند در توانمندسازی و خودباوری انها اثر گذار است.
وی افزود: اگر افتتاحیه این لیگ در دیشموک باشد و سایر بازی‌ها در دهدشت، باعث خودباوری دختران دیشموک است که ارزش آن از پتروشیمی دهدشت بالاتر است.
 کاظمی جو هم بیان کرد: این تیم یک تیم خصوصی نیست، هر کاری در آغاز راه مشکلات زیادی سر راه خود می‌بیند و لازم است نهادهای مربوطه حمایت کنند.
وی افزود: در این جلسه متوجه شدیم که این اولین و تنهاترین جلسه بررسی مشکلات بانوان در رشته فوتسال بوده است که جای نقد است، می‌طلبد به همان اندازه که به ورزش‌های تیمی اقایان توجه می‌شود به ورزش‌های تیمی بانوان هم توجه شود چون زنان ما هم توانمند هستند و باید باورشان کرد.
فرزاد آذریان عضو شورای اسلامی شهر دهدشت نیز که تمام قد حامی ورزش بانوان بوده است خواستار حمایت همه جانبه اداره کل ورزش و فرماندار از بانوان و ورزش شد و افزود: فارغ از برد یا باخت این موضوع گرفتن میزبانی می‌تواند در خودباوری دختران ما مؤثر باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1