تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۱
کد مطلب : ۴۳۱۹۴۴
در بازدید معاون عمرانی استاندار از روند صدور پروانه‌های ساختمانی زلزله‌زدگان سی‌سخت مطرح شد

حرکت جهادی در صدور پروانه‌ ساخت منازل شهر زلزله زده سی‌سخت (+ تصاویر )

۰
کبنا ؛معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به همراه دیگر مسئولان از روند صدور پروانه‌های ساختمانی شهروندان زلزله‌زده در شهرداری سی‌سخت بازدید کرد.
 به گزارش کبنا، کیامرث حاجی‌زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، شهامت مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری، جنتی مدیرکل بنیاد مسکن و نظام مهندسی با حضور در شهرداری شهر سی‌سخت بر نحوه صدور پروانه‌های ساختمانی نظارت کردند.
کیامرث حاجی‌زاده معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این بازدید گفت: در مرحله بازسازی شهر زلزله زده سی‌سخت، امروز جلسه ستاد بازسازی را در محل بنیاد مسکن داشتیم و به دستور دکتر کلانتری استاندار من و همکارانم به اتفاق مدیرکل بنیاد مسکن استان در شهرداری سی‌سخت حضور پیدا کردیم تا بر نحوه صدور پروانه‌ها و روند کاری آنها نظارت داشته باشیم.
 وی افزود: خوشبختانه آمار صدور پروانه در شهر سی‌سخت به صورت لحظه‌ای بالا می‌رود و خوش بین هستیم که این روند رو به رشد صدور پروانه‌ها همچنان ادامه داشته باشد تا هر چه سریعتر مشکل مربوط به پروانه‌های ساختمانی رفع شود.
 حاجی‌زاده اظهار داشت: امروز با وجود اینکه روز تعطیل است ولی نیروهای شهرداری سی‌سخت، بنیاد مسکن و ساختمان نظام مهندسی از ابتدای صبح به طور مداوم در حال فعالیت هستند و تا پاسی از شب هم همچنان به فعالیت خود ادامه خواهند داد تا هر چه سریعتر مشکل مربوط به صدور پروانه‌ها برطرف شود.
 حسین جنتی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: ستاد بازسازی بنیاد مسکن تا زمانی که متقاضی داشته باشد در خدمت مردم شهر سی‌سخت است چه در روزهای عادی و چه تعطیلات به طور مداوم به مردم خدمات خواهد داد، کسانی که برای آنها پیامک فرستاده شده است متقاضیانی هستند که تشکیل پرونده داده شده، تأیید نهایی شده و به شهرداری معرفی شده‌اند تا هر چه سریعتر پروانه آنها صادر شود و بقیه متقاضیان هم به ترتیب پیامک فرستاده خواهد شد تا نسبت به صدور پروانه آنها اقدام گردد. 
علی فرد شهردار سی‌سخت هم گفت: مجموعه شهرداری سی‌سخت، شورای شهر و نیروهای شهرداری سی سخت از روز اول زلزله به صورت جهادی در تمامی زمینه‌ها فعالیت داشتند، شب و روز تلاش کردند و هر آن چه که در توان داشتند برای خدمت به مردم شهر سی سخت انجام دادند. 
شهردار سی‌سخت اظهار داشت: مجموعه شهرداری سی سخت با وجود اینکه خود از زلزله زدگان وآسیب دیدگان بودند ولی رسالت خود را فراموش نکردند و وقت خود را در اختیار مردم گذاشتند و وقت و بی‌وقت در روزهای کاری و تعطیل همچنان سعی دارند تا گوشه‌ای از مشکلات مردم برطرف شود.
 وی افزود: همان طور که گفتم امروز در روز جمعه در کنار بنیاد مسکن و ساختمان نظام مهندسی در حال صدور پروانه‌های ساختمانی برای شهروندان سی‌سختی هستیم که امیدواریم طی روزهای آتی صدور پروانه‌ها به اتمام برسد تا مردم هر چه سریع‌تر شروع به ساخت و ساز خانه‌های خود کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1