تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب : ۴۳۱۸۸۷
اردوی عکاسی با میزبانی محله لبنان در گچساران برگزار شد؛

لبنان گچساران در قاب دوربین عکاسان حوزه هنری

۰
کبنا ؛به همت حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد اردوی عکاسی با میزبانی محله لبنان در گچساران برگزار شد. 
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد، رئیس حوزه هنری با بیان این خبر گفت: این اردوی دو روزه در راستای طرح ملی  توانمند سازی فرهنگی محلات حاشیه نشین استانهای کشور برگزارشد.
شریف اسلامی بیان داشت: در طرح  ملی توانمندسازی محلات حاشیه نشین استانهای کشور؛ محله لبنان در شهرستان گچساران به عنوان محله هدف این طرح در استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شده است.
اسلامی تصریح کرد: گچساران به عنوان یکی از اصلی ترین منابع ذخایر نفتی ایران و از مهمترین تولید کنندگان نفت در کشور می باشد که قریب به سی درصد از نفت کشور از منابع زیرزمینی این شهرستان استحصال و استخراج می شود و با این همه می‌توان سیمای محرومیت را در جای جای این شهرستان مشاهده کرد.
وی اظهار داشت:تقابل دوگانه ی محرومیت وتوانمندی، پیوستاری است که در تمام زمینه ها به شکلی سیستماتیک جریان دارد به طوری که از اقتصاد تا هنر می توان رد پای چنین تقابلی را مشاهده کرد.
رئیس حوزه هنری  افزود: حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد  با مشارکت سازمان بازآفرینی شهری به منظور تقویت بنیان های فکری خاصه فرهنگ و هنر که پتانسیلی است نهفته و نیازمند به باروری اقدام به شناسایی و جذب استعدادهای ساکن در محله ی لبنان به عنوان یکی از مناطق کم تر مورد توجه واقع شده ی این استان و شهرستان گچساران نموده است .
اسلامی  یاد آور شد: در همین راستا و در اولین اقدام اجرایی برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و هنری پیش بینی شده در پوشش این طرح  در محله لبنان، این اردوی عکاسی به مدت دو روز  (از 17 لغایت 18 اسفندماه) تدارک دیده شده تا همزمان با به  تصویر کشیدن زوایای مختلف زندگی روزمره مردم وشناخت ناهنجاری ها،پتانسیل ها و فرصت های  موجود دراین محله و برگزاری کارگاهی آموزشی، جهت آشنایی علاقمندان به هنر عکاسی در این محله گام مهمی برای ترسیم راهی روشن برای استعدادهای امروز و هنرمندان بزرگ آینده، رسالت امید بخشی خود را به انجام برساند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

همه مردمان عالم، اجماع دارند بر این نکته که فرهنگ اهمیتی حیثیتی و حیاتی برای نوع بشر ...
رییسی، رقیب احمدی‌نژاد؟

رییسی، رقیب احمدی‌نژاد؟

زیباکلام با اشاره به اینکه اصول‌گرایان به دنبال این هستند، که بتوانند نامزد خود را با ...
(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

مدیر کل بخش حمل و نقل و نجات پلیس دبی گفته که افزایش سوپراسپرت‌های پرقدرت این بخش به ...
1