تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : ۴۳۱۷۰۰
مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران کشوری تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت برگزار شد

کلانتری: کهگیلویه و بویراحمد در زیرساخت‌های ورزشی عقب است / پارسایی: تمرین تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت در سالن نامناسب ( + تصاویر )

۱
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در زمینه زیرساخت‌ها و منابع ورزشی از استان‌های دیگر عقب هستیم.
به گزارش کبنا، صبح امروز ( شنبه ۱۶ اسفند ۹۹) مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران کشوری تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت با حضور استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در ابتدای این جلسه مجید پارسایی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فرازبام خائیز دهدشت، اظهار داشت: ما استعدادیابی را از چند سال پیش شروع کردیم. دستاوردهای زیادی در این چند سال داشتیم که دستاوردهای کشوری ما عبارتنداز: کسب مقام سومی در سال اول حضور در لیگ برتر، قهرمانی استعدادهای درخشان در رده‌ی خردسالان، قهرمانی کشور در جوانان کشور.
وی افزود: یکی از اتفاقات خوب برای تیم ما، حضوری پرشور تماشگران در مسابقه‌ها بود و خدا را شکر مردم در مسابقات به سالن می‌آمدند و ما را حمایت می‌کردند.
پارسایی گفت: یکی از درخواست‌هایی که از مسئولین داریم تجهیز استاندارد سالن تمرین تیم فراز بام خائیز است. بچه‌های تیم هفته‌ای ۵ بار در سالنی با کف پوش نامناسب تمرین می‌کنند که باعث آسیب دیدن در بلند مدت می‌شود.
حسین کلانتری استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: به مردم کهگیلویه و کل استان کهگیلویه و بویراحمد برای داشتن چنین جوانانی تبریک می‌گویم. از تمامی مسئولان و مدیرانی که به تیم کمک کردند و همراه تیم بودند نیز تشکر می‌کنم.
وی گفت: ما مسابقات شما را دنبال می‌کنیم و شاهد پیروزی‌های شما در برابر تیم‌های قدرتمند دیگر هستیم. ما از زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داریم و می‌دانیم که استان‌های دیگر چه زیرساخت‌ها، ظرفیت‌ها و منابعی دارند و ما در این زمینه از آن‌ها عقب هستیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما مصمم بودیم که برای تجلیل از شما به دهدشت و سالن تمرین شما بیاییم اما شرایط به گونه‌ای شد که شما تشریف آوردین و ما قدردان این حضور شما هستیم.
کلانتری اضافه کرد: شما به ما غرور و افتخارآوری هدیه کردید و ما با شما و همراه شما هستیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: درخواست‌هایی که پارسایی داشت در زمینه حمل و نقل و تجهیز سالن تمرین به کف‌پوش استاندارد را پیگیری خواهیم کرد. من حتماً در اولین دیداری که با سلطانی فر وزیر ورزش خواهم داشت موضوع شما و چند تیم دیگر را مطرح خواهم کرد تا کمک‌های مناسب‌تری به شما شود.
وی در ادامه گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد، استان مستعدی است تیم‌های دختران رزمی کار استان، قایقرانی، هندبال نفت و گاز گچساران و فولاد یاسوج هم در بخش خانم‌ها و هم آقایان و هم در رده‌های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان نشان از استعدادهای فوق العاده این استان دارد.
کلانتری در پایان گفت: شما کار بزرگی کردید، اما توجه داشته باشید که بدست آوردن قهرمانی سخت است اما حفظ قهرمانی از آن هم سخت‌تر است و شما باید شخصیت قهرمانی تیم را حفظ و حتی آن را گسترش دهید.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1