تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب : ۴۳۱۶۳۲
در آئین معارفه تودیع و معارفه فرماندار شهرستان بویراحمد مطرح شد

جمالی: چرخش نخبگان سنت حسنه نظام اسلامی است / سرپرست جدید فرمانداری بویراحمد: کلانتری معلم اخلاق‌ و جمالی شهید زنده است / آدم هوشیار دل به دنیا نمی‌بندد

۰
کبنا ؛معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی  استانداری گفت: در نظام مقدس  جمهوری اسلامی چرخش مسئولیت‌ها و نخبگان یک سنت حسنه است که از جمله فرصت‌های مهم نظام بوده تا چند صباحی به مردم خدمت کنیم و حلال مشکلات آنها باشیم.
به گزارش کبنا، احد جمالی  ظهر امروز ( پنجشنبه 13 اسفند ماه 99 ) در نشست تکریم و معارفه فرماندار پیشین و سرپرست جدید شهرستان بویراحمد با بیان اینکه حرص و ولع زدن برای پست و مقام ناشایست است، تاکید کرد: مسئولیت‌ها امانتی است که روزی به ما سپرده می‌شوند و روزی هم از دست خواهد رفت.
معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: باید تلاش کنیم باشرف کار کنیم و با شرف برویم زیرا این عاقبت بخیری است. 
جمالی تصریح کرد: آمده‌ایم تا مکمل همدیگر باشیم زیرا هیچ شخصی بدون ایراد نیست و با تعامل، انسجام و همفکری مشکلات حل خواهند شد.
وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: چندین رویداد مهم از جمله انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شورای شهر و روستا و انتخابات میان دوره‌ای مجلس در حوزه گچساران و باشت را پیش رو داریم، باید ببینیم در دوره‌های قبل چه ایراداتی داشتیم و از وقوع آنها در این دوره پیشگیری کنیم و آسیب شناسی جدی صورت گیرد.
وی اضافه کرد: مانیز به عنوان مجریان و دست اندرکاران انتخابات باید از حق الناس به عنوان امانتدار و مجری حراست و نگهداری کنیم. 
وی در بخش پایانی سخنان خود اضافه کرد: بزرگ‌ترین سرمایه در یک مجموعه اعتماد به همکاران است و اگر ناکامی در یک سیستم پیش بیاد  همه مجموعه را درگیر خواهد داشت.
سرپرست جدید فرمانداری بویراحمد در این مراسم گفت: از حسن اعتماد استاندار که قبل از اینکه استاندار مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد باشند، یک معلم اخلاقند، تشکر می‌کنم، همچنین از شهید زنده مهندس جمالی و نماینده مردم مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی که به بنده اعتماد کردند، کمال تقدیر و تشکر را دارم.
مجید احمدی افزود: فرصت‌ها زودگذر است و هر آمدنی رفتنی دارد، بس بگردید و بگردد روزگار، دل به دنیا درنبندد هوشیار.
وی خاطرنشان کرد: خدمتگزاری در نظام پربرکت انقلاب اسلامی یک موهبت است تا باقیات و صالحاتی برای خود درست کنیم.
وی اظهار داشت: همانگونه که خداوند ناظر بر عملکرد ماست، هر عملی از ما سر بزند به سوی ما باز می‌گردد و نادان آن کسی است که در محضر خدا معصیت کند.
سرپرست جدید فرمانداری بویراحمد با اشاره به انتخابات پیش رو نیز گفت: اگر قرار است انتخاباتی برگزار شود یا کاری برای مردم کنیم، باید به نیت خدمت باشد زیرا هنر مردمداری بهترین هنر است و نگاهمان باید این باشد که برای مردم و رضای خدا کار می‌کنیم.
شاهرخ کناری فرماندار پیشین شهرستان بویراحمد نیز در این نشست گفت: در دوران فعالیت به عنوان فرماندار چندین بحران را پشت سر گذاشتیم و تلاش کردیم این حوادث را با کمترین آسیب به پایان برسانیم.
کناری افزود: از سال ۹۶ تاکنون بیش از ۲۵۰۰ میلیارد اعتبار بدون از اعتبارات ملی، در پروژه‌های افتتاحی و کلنگ زنی داشتیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اقای احمدی شنیده ها حاکی از نزدیکی و همکاری نزدیک شما با آقای روشنفکر هست، این انتخابات حساس هست امیدوارم امانت دار خوبی برای رای مردم باشید
سعید
Iran, Islamic Republic of
کناری دوستداشتنی ک رفت خدا پشت و پناهش باشه و موفق الان دیگه هرکی میحاد بیاد محکوم به شکسته چون نمیتونه مثل کناری باشه
Iran, Islamic Republic of
بشینید برا همدیگه پپسی باز کنید!
شهید زنده
Iran, Islamic Republic of
شهید زنده ؟؟؟؟پناه بر خدا؛ توهین نکن جناب فرماندار
خانم دکتر
Iran, Islamic Republic of
واقعا حيف شد تا کی سياسی کاری آخه این آفا تیرتاجی بود این تنها نکته مثبت نماینده قبلی بود عملکرد و پای کار بودنش هم زبانزد خاص و عام
Iran, Islamic Republic of
مهندس کناری عزیزبسیارآدم باشخصیت ومتعهدوکاربلدبودند.سپاس ازتمام زحماتش.شهیدزنده واژه جدیدی بودکه به ادبیات تملقی تاریخ اضافه شود
United States
تودیع معارفه جمالی و کلانتری هم بزودی پخش میشود
Iran, Islamic Republic of
نخبه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1