تاریخ انتشار
شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۷
کد مطلب : ۴۳۱۳۹۵
در جلسه بررسی آخرین وضعیت شهر زلزله زده سی سخت مطرح شد

کلانتری خطاب به مدیران: همه باید دیده شوند / مناطق محروم اولویت اصلی ما است / زلزله نباید ما را از وضعیت سایر مناطق غافل کند

۰
کبنا ؛جلسه بررسی آخرین وضعیت شهر زلزله زده سی سخت به ریاست حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، عصر روز (شنبه 9 اسفند ماه 99) جلسه بررسی آخرین وضعیت شهر زلزله زده سی سخت به ریاست حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. او در این نشست با بیان اینکه موضوع زلزله نباید ما را از وضعیت سایر مناطق غافل کند، اظهار داشت: مدیران و مسئولان همه استان کهگیلویه و بویراحمد را ببینند.
وی با بیان اینکه بعد از 10 روز این فرصت را پیدا کردیم، جلسات ضروری را برگزار کنیم، افزود: از مسئولان کشوری امکانات و اعتبارات خیلی خوبی برای شهر زلزله زده سی سخت گرفتیم و با مدیران ارشد دستگاه‌های حمایتی در کشور رایزنی صورت گرفت و امکانات خوبی داده‌اند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: با تک تک مقامات کشوری مربوطه صحبت کردم و آنها با احساس مسئولیت عمیق همراهی کردند و اختیارات لازم را به مسئولان استانی داده‌اند، لذا با همکاری فرماندار شهرستان دنا مدیران پیگیر اعتبارات و امکانات لازم و وعده داده شده باشند.
کلانتری تاکید کرد: با وجود شرایط زلزله، اما سایر نقاط استان کهگیلویه و بویراحمدد فراموش نشد. امروز در دیشموک با حضور معاونین و مدیران جلسه‌ای برگزار شد. نباید مردم مناطق مختلف استان  کهگیلویه و بویراحمد در این شرایط زلزله فراموش شود. همه باید دیده شوند. هر چند شرایط زلزله به گونه‌ای بود که همه به کمک آمدند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: سرکشی از شهرستان‌ها و مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد و رفع مشکلات آنها به عنوان یک اولویت اصلی باید در نظر گرفته شود.
قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه گفت: 130 منزل مددجویان کمیته امداد نیاز به بازسازی دارند. و بقیه آنها تعمیراتی هستند.
مبشری افزود: 240 بسته بهداشتی، 1200 پتومسافرتی و بسته‌های معیشتی بین مددجویان زلزله زده شهر سی سخت توزیع شد.
وی گفت: علی الحساب 700 میلیون تومان به حساب کمیته امداد امام خمینی (ره) برای نیازهای اساسی مددجویان زلزله زده شهر سی سخت واریز شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مستمری همه مددجویان شهر زلزله زده سی سخت دو برابر تا آخر اسفند ماه پرداخت می‌شود.
مرادی مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه گفت: مستمری همه مددجویان بهزیستی شهر زلزله زده سی سخت به مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون تومان پرداخت شد.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1