تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۱
کد مطلب : ۴۳۱۱۸۸
نشست بررسی مشکلات جایگاه سوخت فلکه نرگسی گچساران

دهن کجی جایگاه دار سوخت سی ان جی فلکه نرگسی و آخرین هشدار فرماندار گچساران+تصاویر

۰
کبنا ؛بررسی مشکلات جایگاه سوخت سی ان جی فلکه نرگسی گچساران با حضور علیرضا اتابک فرماندار گچساران، ناصر دلفریان رئیس شرکت گاز گچساران، هوشمند حاجی زاده رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی گچساران، منوچهر شاکر مسئول جایگاه های سوخت استان و محمد حبیبی نماینده جایگاه دار سوخت سی ان جی نرگسی گچساران در فرمانداری برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز: رئیس شرکت گاز گچساران در این جلسه اظهار داشت: علت اصلی تعطیلی جایگاه سوخت ولی عصر واقع در فلکه نرگسی گچساران  بدهی به شرکت گاز است.
ناصر دلفریان افزود: مرکز سوخت سی ان جی ولی عصر واقع در فلکه نرگسی گچساران که به دلیل بدهکاری تعطیل شده  که پس از پرداخت بدهی،  فعالیت خود را از سر خواهد گرفت.
وی بیان کرد:  مراکز عرضه سوخت گاز طبیعی (سی ان جی) ولی عصر واقع در فلکه نرگسی گچساران چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به شرکت گاز بدهکار هستند.
دلفریان عنوان کرد: این جایگاه سی ان جی  از دی ماه امسال بدلیل پرداخت نکردن بدهی‌ به حالت تعطیل درآمده است.
وی با بیان اینکه بخشی از پول اجرای پروژه های شرکت گاز از سی ان جی ها تامین می شود گفت: در صورت عدم پرداخت گاز بهاء( توسط جایگاه داران) شرکت گاز اقدام به قطع گاز جایگاه سوخت می کند.
دلفریان تاکید کرد: جایگاه داران باید بدانند  که این موضوع  موجب بروز مشکل جدی برای مردم شهرستان در تهیه  سوخت و در نهایت نارضایتی عمومی مردم و رانندگان خودروها از این وضعیت خواهد شد.
در ادامه فرماندار گچساران عنوان کرد: این جایگاه دار سوخت (سی ان جی فلکه نرگسی ) در سنوات گذشته هم بارها گاز بهاء خود را پرداخت نکرده واین موضوع  بارها باعث تعطیلی جایگاه سوخت شده است.
علیرضا اتابک با ابراز گلایه از مدیریت جایگاه سوخت فلکه نرگسی، بیان کرد: چطور می شود جایگاه دار(سوخت)  گاز را به طور نقد به رانندگان می فروشد اما از پرداخت گاز بهاء به شرکت گاز خودداری می کند.
فرماندار گچساران تاکید کرد: جایگاه دار سی ان جی فلکه نرگسی به هیچ عنوان حق ندارد خدمات دهی به شهروندان را تعطیل کند و ما اجازه این کار را نخواهیم داد.
وی خاطر نشان کرد: شرکت پخش فرآورده های نفتی به این موضوع ورود کند که اگر این جایگاه دار توان خدمات دهی و مدیریت جایگاه را ندارد از وی سلب امتیاز شده و این جایگاه به افرادی که توان مدیریت و خدمات دهی دارند واگذار کند.
فرماندار گچساران بیان کرد: در صورت ادامه این روند(بدحسابی و عدم پرداخت گاز بهاء)توسط جایگاه دار سوخت سی ان جی فلکه نرگسی، شورای تامین شهرستان سریعا این موضوع را در دستور کار خود قرار می دهد.
اتابک عنوان کرد: مدیریت جایگاه سوخت فلکه نرگسی، ابتداء باید بدهی خود را به شرکت گاز گچساران پرداخت کند تا جایگاه سوخت مجددا راه اندازی شود در غیر این صورت تصمیماتی در خصوص عدم توانایی مدیریت جایگاه و سلب امتیاز گرفته خواهد شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مظهر نژاد
Iran, Islamic Republic of
اگر این کار را انجام دهند که امتیاز ش رااز این فرد بگیرند که عالی میشه چون پارسال هم همین موضوع پیش آمد مرسی از فرماندار
محمود
Iran, Islamic Republic of
بله ایشون کار همیشگیشه میخاد از این کارا سو استفاده کنه پولا را باش سرمایه گذاری میکنه.احسن بر فرماندارباید سلب امتیاز بشه. گاز مفتی که به راننده ها نمیده .پس پولاشو چکارمیکنه؟
شهروند گچساران
Iran, Islamic Republic of
این جایگاه دار سوخت باید امتیازشو ازش سلب کنن و بدلیل آزار و اذیت مردم توبیخ بشه ... هر سال کارش همینه تا جایگاه سوخت نرگسی یا خرابه یا گاز بها نمیده
جواد
Iran, Islamic Republic of
خدایی امتیازشو ازش بگیرن تا ببینم این پولها رو کجا سرمایه گذاری کرده
United States
بسمه تعالی
مسئول یا مسئولین جایگاه سوخت میدان نرگسی گچساران آخر مگر این جایگاه تنها جایگاه سوخت کشور است که هر سال چند ماه تعطیل از شرکت گاز وشرکت نفت و دستگاههای دولتی مجددا فعالیت می کند چرا مسئولین این شهر امتیاز آنها را لغو وبه دیگری واگذار نمی کنند پشت این به کجا گرم است در کجای دنیا یک جایگاه سوخت هروقت دلش بخواهد فعالیت وهروقت بخواهد تعطیل می کند آیا در برره هم اینقدر بی قانونی وجود دارد ؟ البته که نه
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1