تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۴۳۰۸۴۸
کبنا گزارش می‌دهد

 سفر یک روزه معاون رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد

۱
کبنا ؛معاون علمی و فناوری رییس جمهوری وارد کهگیلویه و بویراحمد شد.
به گزارش کبنا، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با هدف بازدید از شرکت‌های دانش بنیان و افتتاح پارک علم و فناوری دهدشت و شرکت در چند برنامه دیگر وارد کهگیلویه و بویراحمد شد.
ستاری در بدو ورود به کهگیلویه و بویراحمد مورد استقبال استاندار کهگیلویه و بویراحمد و برخی مدیران استانی و شهرستانی این استان قرار گرفت.
معاون علمی و فناوری رئئس جمهوری در سفر یک روزه خود به کهگیلویه و بویراحمد از شرکت‌های دانش بنیان در استان بازدید می‌کند.
نشست با فناوران برتر، بازدید از نمایشگاه فناورانه، بازدید از دانشگاه علوم پزشکی استان و دانشگاه آزاد از دیگر برنامه‌های معاون رییس جمهوری در سفر به این استان است.
عصر امروز نیز نشست جمع بندی یک روزه در استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

الیاس
Iran, Islamic Republic of
اخ اخ برای این مملکت توی ای لحظه های اخر این بنده خدا امده توی این مشکلات بگه چی که از همین حالا به کودکانمان بیچاره تر از خودممون یاد می دهیم دست به سیینه و چشمبراه و باگل گفتن به استقبال مسولین بی درد و فرصت طلب بروند
Iran, Islamic Republic of
"عقده حقارت" دوران کودکی و عقد "دیده شدن " یا جلب توجه کودکانه
بیشتر مشکلات امروز جامعه ناشی از عقده ها و خواسته های فرو خورده دوران کودکی و مدیریتی افراد هست که امروز در شکل های مختلف نمود و ظهور پیدا می کند و در تمامی حوزه های اجتماعی ،اقتصادی فوتبالی ،فامیلی و رقابت های پوچ دیده می شود. بذر کینه کاشتن ،حسادت ، نفرت پراکنی ،نفاق و دورویی و ..‌ نتیجه آخر همه این اعمال فقط دامنگیر خود فرد می شود و در برخی موارد جامعه را به تباهی و سقوط می کشاند. وقتی تقوای سیاسی و اخلاق اسلامی در رفتار و کردار ما نباشد جامعه به قهقرا می رود.
هر صندلی مدیریتی در این مملکت مدیون خون صد ها شهید گلگون کفنی است که عاشقانه و بی ریا جان خویش را در طبق اخلاص گذاشتند تا از کیان ایران و انقلاب و اسلام دفاع کنند .
تغییرات مدیریتی در هر دوره ای رایج و امری بدیهی است خیلی از افراد خوشنام و زحمت کش و مردمدار در طی این چند دهه یا مدیرعامل شرکت نفت و یا فرماندار و استاندار و مدیرکل و ... بوده اند و صندلی خود را به دیگری واگزار کرده اند کمتر اتفاق افتاده که در جامعه اسلامی کسی برای ریاست و صندلی گریه کنه و عقده به دل بگیرد و تخم نفرت و کینه بپراکند و به روش ماکیاولیسم از هر ابزاری برای حذف رقیب بهره بجوید و حتی با فیک پیج ها و اسامی مستعار رقیب را اینگونه تخریب و تختئه کند ...
آن مدیرعامل اسبق نفت چه در این صندلی ریاست داشت که اینگونه حتی شخصیت و جایگاه خود را هزینه، کینه توزی ها می کند؟ مگر شماها مدعی پیروی از ولایت و امام حسین ع و نهضت عاشورا نیستید؟
چرا در هر دوره ای از روش های جوانمردانه و شرافتمندانه ، با تاجگردون یا حاج رحیمی یا جعفری یا زینل زاده یا محمدپور یا دیگر کاندیداها رقابت نمی کنید؟ اول دنبال تطمیع و تهدید هستید ،نتیجه نمی گیرید بعد می افتید دنبال اینکه رقیب را رد صلاحیت می کنیم نتیجه نمی گیرید باز نتیجه نمی گیرید و دوباره دنبال جمع آوری گزارشات کذب و پرونده سازی های بی اساس و شایعه پراکنی برای رد اعتبار نامه منتخب مردم می روید؟
اعتبار نامه را رد کردید و ناجوانمردانه پای کوبی کردید.... و بعد دوباره می خواهید رای همان مردم (رد اعتبارنامه شده) را با تهدید و تطمیع و پول ها و ثروت های به دست آورید....
دم از مبارزه با تبعیض می زنند و از آن طرف با میخواهند با همان حربه تبعیض رقیب را از صحنه حذف کنند،آنچه از تبعیض و بی عدالتی تا ابد در ذهن مردم و جوانان گچساران و باشت باقی خواهند ماند آنهمه تبعیض در استخدام های فله ای همین مدیرعامل اسبق شرکت نفت و همین شهراری ها و همین مردم فریب و مدعی مبارزه با تبعیض است.
ماه رجب فرصتی است برای شستن دل از هر آنچه به خود و جامعه و اطرافیان آسیب میزند. در آخرین بهمن قرن دلها را از حسادت و کینه ها بشوییم و محبت و انسانیت و عشق بورزیم حتی به آنان که با ما دشمنی و نفرت می ورزند چون آخرین روزهای زیبای قرن است و در سال ۱۴۹۹ دیگر و قطعا هیچکدام از ماها عمرمان باقی نخواهد بود. جز خوبی هایی که بجا گذاشته ایم.

م . ع . کارمند بازشسته نفت و گاز گچساران
Iran, Islamic Republic of
استان محروم و فقیر که هنوز دنا و جدیدا مارگون و بویراحمد در فقر و خودکشی جوانان و نبود زیرساخت ها و امکانات می سوزند استانی که درگیر تبعیض هست استانی که بیشترین محرومیت و کمبود و نارسایی را دارد استانی که هم چنان در فقر و فلاکت و بدبختی هست استانی که هنوز جاده و راه و ترمینال مسافربری درست و حسابی ندارد استانی که هنوز دچار تلاطم و فقر فزاینده هست استانی که بیشترین محرومیت را دارد و استانی که کماکان در نبود زیرساخت های توسعه سرگردان هست
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1