تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب : ۴۳۰۲۷۲
نخستین روز از دهه فجر برگزار شد

کاروان نمادین ورود حضرت امام (ره) و عطر افشانی گلزار شهدای گچساران ( + تصاویر )

۰
کبنا ؛آیین نمادین استقبال از ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در 12 بهمن ماه 57، با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم در گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، صبح امروز به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، مراسم رژه موتوری و خودرویی با حمل و به اهتزاز درآوردن پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران از محل میدان «شهید امیدبخش» گچساران تا گلزار شهدای این شهر برگزار شد.
 فرمانده سپاه ناحیه گچساران در این آیین با اشاره به جایگاه و عظمت شهداء در انقلاب اسلامی گفت: شهدای والامقام  انقلاب اسلامی درمکتب امام (ره) رشد کردند و تا به امروز موجب عزت و افتخار ایران اسلامی شده‌اند.
 سرهنگ باقر بسنده افزود: در چنین روزی در بهمن ماه 57، معمار کبیر انقلاب اسلامی پس از سال‌ها تبعید به میهن اسلامی بازگشتند و انقلابی بر پایه قرآن و سیره اهل بیت علیهم السلام بنیان نهادند.
 پسنده عنوان کرد: امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدانش به چنان توانمندی و اقتداری رسیده است که خار چشم دشمنان شده، در حالی که انقلاب اسلامی در سایه سار ولایت فقیه از همه حوادث گذشته به خوبی نیز عبور داده است.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران بیان کرد: امروز ملت بزرگ ایران اسلامی با اتحاد و یکپارچگی در دفاع از  ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ثابت قدم مانده است، چرا که هر چه انقلاب دارد از مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان است.
در پایان  مسئولان و اقشار مختلف مردم با حضور در گلزار مطهر شهدای گچساران با آرمان‌های والای امام (ره) و شهدای گرانقدر تجدید میثاق کردند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مهدی
Iran, Islamic Republic of
مراسم
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1