تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۳۹
کد مطلب : ۴۳۰۲۵۳
کبنا گزارش می‌دهد

ستار هدایت‌خواه: نیروهای انقلاب با برنامه باشند و فقط رفقا به کار گرفته نشوند /بزرگواری: پا روی منیت‌ها بگذاریم تا بتوانیم موفق شویم / حرف‌های بی‌پرده خلیفه خلقی‌پور در نشست اصولگرایان با محسن رضایی / ( + گزارش تصویری کبنانیوز )

۴
کبنا ؛نشست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد (اصولگرایان) با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.
به گزارش کبنا، شامگاه (شنبه 11 بهمن ماه 99) نشست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد (اصولگرایان) با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.
 خلیفه خلقی‌پور دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، اظهار کرد: نیروهای انقلابی استان نیروهای پای کار و مدافع ارزش‌ها هستند کسانی که ثابت قدم بوده‌اند و بی‌ادعاترین نیروها بوده و قوی‌ترین مجموعه انقلابی کشور در استان ما حضور دارند و همین موجب شده که این مجموعه همیشه تحت فشار باشد در طول چند سال از عمر انقلاب ۴ سال بیشتر سر کار نبوده‌اند حتی در چهار سال دوم دولت احمدی‌نژاد جریان انحرافی حاکم شد و به همین خاطر این جریان همیشه تحت فشار بوده است.
 وی گفت: به عنوان نیروهای انقلاب احساس وظیفه می‌کنیم اولین کسی که به استان آمده شما هستید و سایرینی هم که بیایند مشکلات را با آن‌ها در میان می‌گذاریم.
 خلقی‌پور ادامه داد: جریان انقلاب از ابتدا تاکنون مشکلات زیادی داشته که باید آسیب‌شناسی شود در سال ۸۴ می‌توانستیم یک رئیس جمهور انقلابی بیاوریم که کشور و جریان را هدایت کند و طعم خدمت را بچشاند در دولت اول احمدی‌نژاد حرکت‌های امید بخشی صورت گرفت و از نظر خدمت و دوندگی هیچ دوره‌ای مثل آن دوره کار نشد هر چند با مدیریت علمی می‌توانست کارهای بهتری انجام شود اما اختلافاتی به وجود آمد و فرمان از دست نیروهای انقلابی خارج شد. 
وی گفت: در سال 92 اگر تصمیم درستی گرفته می‌شد چنین اتفاقی نمی‌افتاد و دیدیم که برای مثال آقای کاندیدای انقلابی تلفن خود را بر روی آیت‌الله مهدوی کنی خاموش کرد و کسانی که فکر نمی‌کردند بر سر کار آمدند تا سرنوشت مردم را به جایی برسانند که مردم جانشان را به دندان بگیرند.
 خلقی‌پور گفت: مردم انقلاب و رهبری و کشور را دوست دارند که اتفاقی نمی‌افتد الان مردم به نان شب محتاج هستند الان کارمند دولت نمی‌تواند نان شب خود را تأمین کند.
 دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان تصریح کرد: اگر از اول یکی می‌آمد و همه ظرفیت‌ها را روی یک نفر می‌گذاشتیم شرایط تغییر می‌کرد اما اتفاق خوبی افتاد که یک رأی ۱۷ میلیونی پاک گرفتیم که در طول انقلاب برای جریان انقلابی بی‌سابقه بود.
 وی به زجری که نیروهای انقلابی در این هشت سال کشیدند اشاره کرد و گفت: اگر امروز همین افراد سفره دل باز کنند هزاران درد دل دارند از تغییر محل خدمت گرفته تا اتاقی در اداره که در آن بنشینند تحت فشار بودند که شماها باید جوابگو باشید شماهایی که در تهران نشسته‌اید و مشکل ندارید.
 وی به برخی آسیب‌ها در درون جریان انقلابی اشاره کرد و گفت: رقیب روی برگ کاغذ می‌نویسد عارف کنار برود اما برخی نیروهای انقلابی جواب تلفن بزرگان را نمی‌دهند، معلوم است، آقای ولایتی ده‌ها شغل دارد، آقایان هر کدام چندین مسئولیت دارند و مشکل ندارند. خدم و حشم و محافظ دارند. نیروهای انقلابی در شهرستان‌ها و استان‌ها زیر پاها دارند، له می‌شوند، نیروهای انقلابی ما مشکل دارند. تا کی این وضعیت باید ادامه داشته باشد باید با هم بنشینید و یک کاسه شوید و یک نفر بیاید تا نیروهای انقلاب بتوانند مسیر را تشخیص دهند.
خلقی‌پور تاکید کرد: مردم امنیت، انقلاب، امام، ولایت و رهبر عزیز انقلاب را دوست دارند. اما الان مردم به نان شب نیازمند هستند. زمانی طرف به کارمندی خیلی دل‌خوش بود. الان کارمند دولت به نان شب‌ خود نیازمند و سفره مردم کوچک شده است.
وی گفت: اگر امروز انرژی صرف دفع همدیگر شود، همان نتیجه گذشته حاصل می‌شود. 
ستار هدایتخواه رئیس شورای ائتلاف استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: فشارهایی که در مناطق محروم و کوچک با تغییر دولت‌ها و سیاست‌ها به وجود می‌آید کل زندگی را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
وی گفت: در این سال‌ها شنیده‌ایم و می‌بینیم در فضای جریان‌ها و گروه‌ها و افراد حضور در عرصه جهاد و روحیه جهادی داشتن را به عنوان ضد ارزش می‌دانند و بحث نظامی و نظامی‌گری را مطرح می‌کنند در حالی که این‌ها مجاهد هستند و مجاهدان را خداوند فضیلت بخشیده و پاداش عظیمی برای آن‌ها در نظر گرفته است.
این چهره شاخص نیروهای انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حالی که در خانه نشستن ضد ارزش است و یکی از کارهایی که توسط رسانه‌های دشمن و عناصر داخلی صورت می‌گیرد جای ارزش و ضد ارزش را تغییر می‌دهند و به خورد مردم می‌دهند که انحراف بزرگی است.
 هدایتخواه تاکید کرد: باید در این انتخابات برنامه محور باشیم دولت کنونی نشان داد که هیچ برنامه‌ای ندارد باید نیروهای انقلاب با برنامه باشند و فقط رفقا به کار گرفته نشوند. امروز کشور نیاز به کسانی دارد که نگاه انقلابی داشته باشند و کاردان و معتقد باشند.
 وی گفت: تیمی که بیاید چه کسای باشند موضوع بسیار مهمی است که باید مورد توجه شورای ائتلاف قرار گیرد.
حجت‌الاسلام علی محمد بزرگواری از نیروهای جریان انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خداوند ما را خوب راهنمایی می‌کند اما ما گوش شنوا و چشم بینا نداریم باید از میدان مین درون خود بگذریم مثل حاج قاسم که فرمود اول خود را شهید کنیم تا بعد به شهادت برسیم.
وی گفت: در پهنه زاگرس ۱۵ استان هستند و به ما تلقین کرده‌اند که رأی نمی‌آورید اما اگر از خودمان بگذریم و با هم باشیم حرف برای گفتن داریم بعضی می گویند محسن رضایی برای ما کاری نکرد در حالی که دبیر مجمع تشخیص مصلحت تنها کار قانون‌گذاری دارد.
 وی گفت: چه در یاسوج و چه در هر جای دیگر اگر توانستیم نیروها را به وحدت برسانیم همه چیز درست خواهد شد.
بزرگواری خاطرنشان کرد: باید راه امام و رهبری را به خوبی و به درستی ادامه دهیم امام گوهرشناس بود که شهید بهشتی و رهبری و دستغیب و مدنی را انتخاب می‌کرد و در میان همه فرماندهان چمران و صیاد شیرازی و محسن رضایی را انتخاب کرد که در برابر همه دنیا ایستادیم و این گوهر توانست در دهه اول انقلاب ما را روسفید کند.
وی گفت: ما قوم‌گرا نیستیم ما ایران بزرگ می‌خواهیم کسی را می‌خواهیم که در برابر هجمه‌های اقتصادی دنیا برنامه داشته باشد پس باید فکری کرد تا مثل دهه اول از این گردنه عبور کنیم.
بزرگواری افزود: هر کسی باید با برنامه بیاید تا مثل هشت سال جنگ ما را از گردنه‌ها عبور دهد باید پا روی منیت‌ها بگذاریم تا بتوانیم موفق شویم.
وی در حمایت از محسن رضایی، افزود: آقایان هر کدلم مسئولیت یک قوا را برعهده دارند. دیگر معنایی ندارد که بخواهیم، به آنها برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری اصرار کنیم. آقای محسن رضایی ما را در جنگ به سربلندی رساند.

بیشتر بخوانید:

نشست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با محسن رضایی


ظرفیت نیروهای انقلابی کهگیلویه و بویراحمد در سطح مدیریت کلان مغفول مانده است

محمدصادق درفشی از جوانان جریان انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این آیین گفت: شما مصداق واقعی از خیل جوانانی هستید که به واژه ما می‌توانیم جامه عمل پوشانیدید زاگرس همواره شیرمردانی  از آریو برزن گرفته تا شهدای هشت سال دفاع مقدس دارد که مصداق آن را در پد خندق دیدیم.
وی ادامه داد: اما ظرفیت‌ها انسانی و اقتصادی استان نگاه ویژه‌ای را می‌طلبد استانی  که نفت و آب و گاز و نیروی انسانی کارآمد دارد چشم انتظار توجه بیشتر دارد زیبنده استان فقر و بیکاری و خودکشی نیست 
درفشی یادآور شد: متاسفانه برخی که اسم خود را سیاسی گذاشته‌اند فهم درستی از مشارکت ندارند و هنگامی که در مسند کار می‌نشینند کسانی که به آن‌ها رای نداده‌اند. حق استفاده از مواهب را ندارند.
وی گفت: نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله دکتر هدایتخواه و خلقی‌پور مغفول مانده‌اند که لزوم کادرسازی برای حضور در مناصب کلان کشوری داریم از محسن رضایی به عنوان نیروی انقلابی انتظار داریم در معرفی نیروهای انسانی تلاش کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب خلقی پور ک بصورت واقعی بی رودوایسی مشکلات رو بیان کرد..
کاش اون افرادی ک اونجا نشسته بودن همین جسارت و جرات رو داشتن ک ب بیان حقایق بپردازن!!
Iran, Islamic Republic of
اقایان مسئول مرکز نشین چرا بکری بحال جوانان نمیکنن؟؟
۲۰ سال بعد که نسل جوان جانعه کم شد!
بخاطر شرایط بد اقتصادی ازدواج نکردند و فرزندآوری هم حاصل نشد، آن موقع کی جوابگوست؟
چگونه است که آقای ولایتی در تهران بالغ بر ۱۰ ها پست و مقام دارند در حالیکه جوانان فارغ التحصیل ما به بیکاری اشتغال داشته و کارشان آه و ناله است!!!!
زنبور
Iran, Islamic Republic of
آقایان با اسم گذاری انقلاب وانقلابی بر روی جریان فکری خود هم شکاف عمیقی بین خود ونیروهای اصیل اصولگرا بوجود آوردند وهم اینکه جریان فکری رقیب را با تحلیلهایشان جدای از مسیر انقلاب می دانند آقای هدایت خواه یه وقتی اعلام کرد من اصولگرای مانند ناطق نوری ولاریجانی نیستم در حالیکه رهبری معنوی وسیاسی اصولگرایان جامعتین بوده وهستند آقایانی که سنشان اقتضای شناخت اصولگرانیست مطالعه هم ندارند بدانند که جریان اصولگرا از اول انقلا ب تا کنون یا در انتخابات های مجلس شورای اسلامی یا ریاست جمهوری یا هردو باهم پیروز انتخابات بوده اند جریان رقیب هم در مراحلی همینطور بوده اند وخدمات بسیار بزرگی به کشور ومردم نموده اند، حال که تحلیل نیروهای انقلاب را شنیده ایم از این به بعد به
یاد آوری سیر تحولات سیاسی انقلاب در همه رقابت های گذشته می پردازیم
Iran, Islamic Republic of
شما یاسوج جلسه میگیرد روشنفکر تهران کار خودشو میکنه
جمع کحید خودتونو
۱۲ سال باخت
مگه عمر سیاسی یه کارمند چند ساله؟؟
تباه شدیم تو این چند سال
بویراحمد عزتمند
Iran, Islamic Republic of
ما منتظر تصمیم نهایی دکتر روشنفکر نماینده محبوب مان در بویراحمد، دنا و مارگون خواهیم ماند. بنظرم جمنایی ها باز عجله کردند و محسن رضایی کمتر از 10 هزار رای خواهد آورد
Iran, Islamic Republic of
دقيقا باز با تشكيل حلقه انحصار طلبانه وخانوادگي ...شكست ديگري خواهند خورد بعضي شون داماد وبعضي برادر شون هم با خود اوردند وادعاي رهبري مردم از خودشون جلوتر را دارند واقعا خجالت اور هست
Iran, Islamic Republic of
معلومه که برسر افراد با هم اختلاف نظر وجود دارند بزرگواری حرف های قشنگی زده وبه نظر میرسه از همه آنها باصداقت ترهست گفته لزومی نداره قالیباف ورییسی بیاین انها خود مسئول دوقوه هستند چون اصولگراها روی یک نفر اجماع کنند رایشان ثابت هست پس حتی اگر محسن رضائ هم باشد آرایش با رئیسی زیاد تغییر نداره
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه.خلقی پور و....چهل سال سابقه کار دارند و بازنشسته هستند.
Iran, Islamic Republic of
بزرگواری خیلی صاف و ساده است ایشون نمی داند که خلقی پور دنبال پست و مقام هست وهدایتخواه دنبال بزرگان پایداری است چرا ساده این ؟اینها از محسن رضایی حمایت نمی‌کنند
Iran, Islamic Republic of
درود بر صادق درفشی
Iran, Islamic Republic of
هر چی شر من ای استان درست شد توسط خلقی پور و هدایت خواه بود
Iran, Islamic Republic of
پ مسعود حسینی کجاست
ککا
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای خلقی پور سلام
کاش زره ای از حیائ و شرم در وجود بعضی از ماها وجود داشت.
تو که تا لحظات اخر حکومت احمدی نزاد و مسیولیت داشتی حالا منکر احمدی نزادی.
این خانه لاکچری شما هزاران ار از خانه ولایتی در تهران شیک تر و گرانتره.
بفرما در زمان جنگ چند ماه جبهه ای دارید. در کدام عملیات بودید. در زمانیکه نیروهای انقلابی ترکش می خوردند....
Iran, Islamic Republic of
اي درود برادر
محسن
Iran, Islamic Republic of
جون خوت آقای رضایی و ول خودته خلق نکن. یه آبروویی پیش مردم داری باز هم خرابترش نکن.این گروه هم به تو رای نخواهند داد.هیچوقت شما در حلقه مرکزی اصولگرایان نخواهی بود
محمدپور
Iran, Islamic Republic of
اصلا تیپ و قیافه به انقلابی بودن نمیخوره
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
باز هم مثل همیشه شکست خواهیم خورد . شیوخ خودخوانده باصطلاح اصولگرا در استان کهگیلویه و بویراحمد پا از گلوی توسعه و جوانان بردارند. دیگر بازنشسته شده اید بگذارید جوانان سکان را به دست بگیرند هر چند کادر سازی نکردید و مصداق همان مثلی هستید که دیگی که برای من نمی جوشد می خواهم .....
Iran, Islamic Republic of
صندوق انتخابات فقط همین
دنا ایراندوست
Iran, Islamic Republic of
جناب خلقی پور
اول اینکه اداره ی کشور آزمون و خطا نیست که هر وقت اراده کردید یکی را بیاورید بعد اظهار پشیمانی کنید که احمدی‌نژاد در خط انقلاب نبود
بعد هم گله مند از تغییرات اداری هستید !!!
جهت استحضار خواستم یادآوری کنم شما دبیر پرورشی بودید که در دولت احمدی‌نژاد به سمت مدیر کل کار استان رسیدید بدون اینکه کوچکترین تخصصی در این زمینه داشته باشید و بعد هم معاون استاندار شدید،!!؟؟
به راستی با کدام تخصص و تبحر به چنین جایگاهی رسیدید؟؟؟
جناب خلقی پور:
مردم ایران از جناح بندی های موجود خسته شده اند
دیگر باوری به چپ و راست و ائتلافی و انقلابی و....... ندارند
مردم ایران از مسیولین راستی و درستی می‌خواهند
Iran, Islamic Republic of
ببری نان مسلمان و چو نانت ببرند
بانگ و فریاد برآری که مسلمانی نیست

همه چیز در این استان دست اصولگراها بوده و هست
چرا مظلوم نمایی میکنید

.بهتر است پاسخگوی رفتارهای خود باشید تا طابکار مردم بودن
دنا
Iran, Islamic Republic of
با سلام دوران طلایی دولت نهم و دهم تکرار شدنی نیست ستار نماینده با نفوذ و توانمند و عدم دنبال مال اندوزی ولی مدیران استانی مال اندوز و فرصت طلب. دکتر با نفوذ و مقبولیت که در تهران و دولت داشتند می‌توانست از فرزندان این استان در جایگاه‌های ملی استفاده نماید که نکرد یا ترس از رقیب شدن در آینده را داشتند که عمده عیب وارد شده به دکتر این است که خدا کند من اشتباه کرده باشم اگر بگویم حسادت. می‌توانست حد افل ده تا معاون وزیر بکارد. از بقیه که امیدی نیست.
Iran, Islamic Republic of
آقای خلقی پور تو را خدا حقوق ما پشتیبانهای قلم چی را طبق عدالت پرداخت کن .این حرفها پیشکشت
ظهوریان
Iran, Islamic Republic of
آقایان خلقی پوروهدایت خواه مهره سوخته هستند
مسعود
Iran, Islamic Republic of
آقای خلقی پور اینو دیگه نفرما نیروهای. زورشو خیلی زیاده بعد تو میگی اتاق گیرشون نمیاد این کار شماست ومردم میشناستون ورای نمیدن به شما فقط زور دارید وگرنه ازنظر مردم طردید
Iran, Islamic Republic of
... اصلا جمع اصولگران تورا می دانند برو به منافع خودت برس نظر دادی که چی / نمایندگی مجلس رو خوب پردازش کردید /که حالا به ریاست جمهوری بخوای وصله بزنی ونظر بدی
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1