تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۴۳۰۰۹۱
کبنا گزارش می دهد

طبیعت بکر لوداب و سلامتی مردم در آستانه نابودی و خطر / جولان سگ‌های ولگرد + (فیلم و عکس )

۰
کبنا ؛محل دفع زبانه‌های شهرداری شهر گراب لوداب به دلیل قرار گرفتن در ارتفاع کوه و در دل طبیعت بکر بدون از هیچ گونه حفاظت و دربی، طبیعت بکر این منطقه را رو به نابود کشانده و سلامت مردم را به خطر انداخته است.



به گزارش کبنا از لوداب، محل دفع پسماند شهر گراب لوداب در تپه‌ای  که به دلیل قرار گرفتن در ارتفاع زیاد، در دل یک طبیعت بکر و فاصله کم آن با روستاهای همجوار مشکلات زیادی را برای مردم  و طبیعت بکر این منطقه به وجود آورده است.
 به دلیل سربازبودن محل دفع زباله‌ها و نداشتن درب، باکوچکترین بادی پلاستیک‌هایی که درمحل دفع زباله قراردارد به تمام محیط اطراف جابه جا می‌شوند.
 وحی‌ات کل منطقه را رو به نابودی کشانده است. به دلیل نداشتن درب محل دفع زباله‌ها، شده پاتوق سگ‌های ولگرد که با خوردن زباله‌ها به بیماری حاری دچار شده‌اند. و تا حالا چندین رأس گوسفند و بز مردم را تیکه پاره کرده‌اند. ولی  کسی هم جواب گوی مردم نیست. به دلیل اینکه محل دفع پسماند دقیقاً در مسیر رفت و آمد حیوانات اهلی قرار دارد سالانه تعداد زیادی از حیوانات مردم که از پلاستیک‌های پسماند استفاده می‌کنند، تلف شدند که چندین بار با شکایت مردم شهرداری لوداب محکوم و مقصر شناخته شد.  این ظلم به دامداری هست که تنها راه درآمدش این چند رأس گوسفند می‌باشد.


 

از همه مهم‌تر پسماندهای طبیعت بکر و دیدنی این محل را به خرابه‌ای تبدیل کرده که دل هر رهگذری را به درد می‌آورد. بهداشت محیط این منطقه بشدت در خطر است و نیاز است که یک اقدام ضربتی از سوی نهاد های نظارتی و بهداشتی صورت بگیرد. اهالی روستاهای اطراف این زباله دانی از همه مسئولین بخش لوداب وشهرستان بویراحمد می‌خواهند که در اولین فرصت تدابیری اندیشیده شود. تا هم بتوانیم طبیعت ازدست رفته این منطقه را نجات بدهیم، هم از بیماری‌هایی واگیرداری که بواسطه این زباله‌ها تولید می‌شود. جلوگیری کنیم و هم حاشیه امنی بشود برای رفت و آمد سالم حیوانات اهلی این روستاها که تنها منبع درآمدشان نیز می‌باشد.
جزئیات کامل در کلیپ زیر قابل مشاهده است.
....
خبرنگار : محمدامین سجادی مقدم
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
فایل های مرتبط
1