تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۵
کد مطلب : ۴۲۹۷۲۵
با حضور مسئولان برگزار شد

( تصاویر ) افتتاح خانه ورزش روستای القچین سفلی شهرستان چرام

۱
کبنا ؛با حضور جمعی از مسئولان خانه ورزش روستای القچین سفلی شهرستان چرام افتتاح و به بهره برداری رسید.
به گزارش کبنا از چرام، عصر امروز باحضور رئیس هیات ورزشی روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان چرام، رئیس شورای شهرستان، نائب رئیس هیات و دهیار روستای القچین سفلی و ورزشکاران و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اهدا ماسک به ورزشکاران؛ خانه ورزش روستایی القچین سفلی افتتاح و به بهره برداری رسید.
علی یاری زاده رئیس هیات ورزشی روستایی وبازی های بومی محلی شهرستان چرام ضمن تسلیت ایام فاطمیه (س) و با اشاره به افتتاح این خانه ورزش به مناسبت گرامی داشت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: این خانه دارای تجهیزاتی چون: فوتبال دستی، تنیس روی میز و شطرنج و تشک تاتامی می‌باشد که ورزشکاران روستای القچین سفلی در یک فضای مناسب از آنها استفاده می‌کنند.
 یاری زاده با تشکر از دهیاری و شورای اسلامی روستای القچین سفلی بیان کرد با افتتاح و راه اندازی این خانه ورزش، جوانان و نوجوانان روستای القچین سفلی با جمعیتی بالغ بر 900 نفر از خدمات این خانه ورزش بهره مند می‌شوند.
 علی یاری زاده در این آئین با تشکر از همراهی مدیرکل محترم ورزش و جوانان و رئیس هیات استانی ورزشی روستایی وبازی های بومی محلی کهگیلویه وبویراحمد در تجهیز خانه‌های ورزش روستایی بیان کرد: تجهیز و راه‌اندازی خانه‌های ورزش روستایی بدون تردید یکی از اقدامات ماندگار دولت تدبیر و امید بوده که زمینه‌های لازم را برای بازی کودکان، رشد و پیشرفت نوجوانان و جوانان را زیر سقف امید تا رسیدن به عرصه‌های قهرمانی مهیا ساخته است.
 رئیس هیات روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان چرام با اشاره به اینکه احیا بازی‌های بومی و محلی از اهداف این هیات است بیان کرد: توجه به ورزش قهرمانی و هدایت ورزشکاران روستایی؛ تهیه امکانات لازم ورزشی وبرگزاری کلاس‌های آموزشی رایگان در دو بخش داوری و مربیگری به زودی در رشته‌های دارت و والیبال و سایر رشته‌های ورزشی در شهرستان چرام برگزار می‌شود که امیدواریم ورزشکاران و علاقه مندان در روستاها از این فرصت مناسب استفاده و شرکت کنند.
 یاری زاده با اشاره به اینکه در شهرستان چرام تاکنون 6 خانه ورزش در دو بخش چرام وسرفاریاب افتتاح شده است ازدهیاران خواست که نسبت به نگهداری و استفاده بهینه از وسایل ورزشی اهتمام جدی داشته باشند.
 وی بیان کرد: در بهمن ماه با حضور مسئولان کشوری و استانی 14 خانه ورزش در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح وتجهیز می‌شوند که سهم شهرستان چرام 2 خانه ورزش می‌باشد.
 وی افزود: ساختمان این خانه ورزشی با زیر بنای 150 متر مربع از سوی اداره آموزش وپرورش شهرستان چرام و با همکاری دهیار روستای القچین سفلی به این امر اختصاص یافت.
نام شما

آدرس ايميل شما

kjh
Iran, Islamic Republic of
یه میز تنیس و یه شطرنج پارچه ای اینهمه دلدو قال نیاز نداشت.
بخدا زشته اینکارا
قادر
Iran, Islamic Republic of
به جای این بساط که الان معلوم نیست این وسایل کجا گم وگور شده، طرف یه تکونی به خودش میداد ، اشغال ها رو تو این چند سال جمع میکرد خیلی خوب بود ،
مریم
Iran, Islamic Republic of
بلایی ک سر این روستاه اومد سر شهرداری تهران نرفت تو زمان کرباسچی
مریم
Iran, Islamic Republic of
بلایی ک سر این روستاه اومد سر شهرداری تهران نرفت تو زمان کرباسچی
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1