تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۵۲
کد مطلب : ۴۲۹۳۶۰
معاون دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد:

تنگ آبشار یاسوج آزاد شد ( + تصاویر )

۰
کبنا ؛ عبدالحسین تمدن معاون پیگیری حقوق عامه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از آزاد سازی بیش از 3 هزار مترمربع از اراضی آبشار یاسوج از دست سود جویان خبر داد.
 به گزارش کبنا، در پی شکایت اداره منابع طبیعی شهرستان بویراحمد مبنی بر تصرف بخشی از زمین‌های جنگلی در محدوده‌ی آبشار شهر یاسوج به مقدار 3 هزار و 655 متر مربع از ید سود جویان خارج شد.
عبدالحسین تمدن معاون پیگیری حقوق عامه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اعلام این خبر در همین زمینه اظهار کرد: یکی از برنامه‌های دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان، در اجرای وظیفه احیای حقوق عامه و حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی، رصد آرای قطعی صادره از محاکم حقوقی در خصوص قلع و قمع اعیانی ایجاد شده در اراضی ملی می‌باشد.
 تمدن در ادامه در ادامه افزود: در این خصوص و در اجرای دادنامه‌ی قطعی صادره از شعبه دوم دادگاه عمومی حقوقی یاسوج، با توجه به بیم مخاطرات امنیتی در اجرای این دادنامه که علیرغم گذشت حدود یک سال از صدور اجراییه، که تاکنون اجرایی نشده بود، با پیگیری دادستان مرکز استان و نظارت و پیگیری معاون حقوق عامه، با همکاری اداره منابع طبیعی شهرستان و یگان امداد و ضابطان دادگستری نسبت به قلع و قمع اعیانی احداث شده به مقدار ۳ هزار و ۶۵۵ مترمربع از اراضی ملی واقع شده در آبشار یاسوج اقدام گردید.
معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در پایان بیان داشت: اعیانی احداثی شامل: سوله نگهداری علوفه، آغل نگهداری دام‌ها، اتاق نگهبانی، استراحتگاه و آبشخور دام بوده است.
 
عباس حسن زاده رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویراحمد در این باره گفت: این اراضی که توسط یک زمین خوار تصرف شده بود با هوشیاری نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان بویراحمد و هماهنگی با دستگاه قضایی باز پس گیری و به اراضی ملی دولت بازگردانده شده است.
وی اظهاکرد: این میزان از اراضی ملی در شمال شهر یاسوج و منطقه تنگ آبشار یاسوج از متصرفان و سودجویان رفع تصرف شد و به اراضی ملی دولت اضافه شد.
حسن زاده از عموم مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف اراضی ملی، مراتب را فوراً از طریق سامانه ۱۵۰۴ به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیشنهاد زیباکلام مبنی بر اعدام سلطانِ واکسن کرونا!

پیشنهاد زیباکلام مبنی بر اعدام سلطانِ واکسن کرونا!

صادق زیباکلام، فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی پیشنهاد اعدام سلطانِ واکسن کرونا را مطرح ...
ارتباط سردار با بزرگان اصلاح‌طلب

ارتباط سردار با بزرگان اصلاح‌طلب

جهانگیری در این گفت‌وگو همچنین درباره رابطه سردار با آیت‌الله هاشمی گفت: «ایشان با آقای ...
خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

در منطقه راج شاهی بنگلادش اعضای یک خانواده دارای یک تفاوت ژنتیکی نادر هستند و آن نداشتن ...
1