تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۰
کد مطلب : ۴۲۸۴۱۱
کبنا گزارش می‌دهد

دیدار مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) + تصاویر

۱
کبنا ؛
مدیر درمان تامین اجتماعی استان با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) دیدار و در خصوص حوزه سلامت استان گفت و گو کرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج؛ بهور مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با شایان نادری اولین مدیرکل ستاد  اجرایی فرمان امام خمینی (ره) دیدار و گفت و گو کرد.
در این دیدار طرفین بر تبادل همکاری هر چه بیشتر در حوزه سلامت و زمینه‌های بهداشتی و درمانی تاکید کردند.
نادری مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از اقداماتی که این ستاد تاکنون جهت محرومیت زدایی از مناطق محروم کشور انجام داده و همچنین چشم انداز برنامه‌های پیش رو این ستاددر استان سخن گفت.
نادری با ذکر این که برنامه‌های ستاد اجرایی بر سه محور، توانمندسازی اقتصادی، حوزه زیربنایی فرهنگی و حوزه سلامت استوار است اظهار داشت: بنیاد برکت یکی از مجموعه‌های ستاد اجرایی است، این بنیاد  پروژه‌ها و طرحهای عملیاتی خود را به دو دسته طرحهای خرد و طرح‌های کلان تقسیم بندی کرده، در راستای اجرای طرحهای خرد تاکنون نسبت به ساخت 2800 پروژه در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته به منظور محرومیت زدایی روستائیان مشغول به فعالیت بوده  است که انشا الله با به بار نشستن این طرحها بسیاری از مشکلات روستاها حل خواهد شد.
مدیر ستاد اجرایی فرمان امام گفت: در زمینه مدرسه سازی بنیاد برکت تعداد 262 کلاس ساخته و یا در حال احداث دارد. در زمینه اجرای پروژهای مسکن تاکنون ساخت 1000 مسکن ملی را برای محرومین در برنامه ساخت داریم. در زمینه طرحهای کلان با دادن تسهیلات اشتغالزایی به روستائیان و اقشار آسیب پذیر  و پرداخت وام اشتغال با  بهره کم اقدام نموده و همچنین در حوزه آب رسانی به مناطق محروم 25 پروژه آبرسانی را به اجرا در آورده و 15 پروژه راه سازی و پل سازی را نیز به  انجام رسانده است.
نادری با ذکر اینکه در حوزه زیر بنای فرهنگی بنیاد احسان تاکنون چندین رزمایش برگزار کرده، گفت: در رزمایش احسان 20 هزار بسته بهداشتی، شامل ماسک و مایع ضد عفونی کننده بین محرومین توزیع می‌شود.
وی گفت: با تشکیل گروههای جهادی و آموزش آنان و ارسال آنان به مناطق آسیب دیده در نظر داریم فرهنگ و روحیه تعاون، نوعدوستی، همیاری و مساعدت و ایثار را در جامعه نهادینه و تقویت کنیم. این بنیاد سعی دارد با آموزش اقشار آسیب پذیر عزت نفس آنان را بالا برده و به جای اینکه نیازمند باشند خود نسبت به ارتقاء سطح زندگیشان اقدام نموده و با اشتغال به کاری، بدنبال  کسب روزی حلال باشند.
نادری گفت: در حوزه سلامت هم بیمه برکت در نظر دارد با بیمه نمودن کسانی که مشمول بیمه هیچ ارگان و نهادی نیستند آنان را تحت پوشش قرار داده تا محرومین دغدغه مشکلات درمانیشان به حداقل رسد.
در انتها وی از مدیران دستگاههای اجرایی استان درخواست نمود که زمینه همکاری دو جانبه را با ستاد اجرایی فرمان امام مهیا کرده تا با همکاری هم نسبت به پیشبرد اهداف محرومیت زدایی در استان قدمهای اساسی برداریم.
مدیر درمان تأمین اجتماعی هم ضمن تبریک انتصاب مدیر ستاد اجرایی فرمان امام بخاطر خدمات  این نهاد به اقشار آسیب پذیر قدردانی کرد.
بهور اظهار داشت: تأمین اجتماعی و ستاد اجرایی مشترکات زیادی دارند و هر دو در مسیر خدمت به اقشار محروم و مستعضف گام برمی دارند.
بهور گفت: خدمات تأمین اجتماعی در حوزه سلامت شامل پذیرش روزانه قریب به 7500 نفر مراجعه سرپایی در بخش‌های مختلف مراکز درمانی، در زمینه پذیرش بیماران بستری با 64 تخت در بخشهای جراحی عمومی، زنان و زایمان، نوزدان، اطفال ccu،icu،nicu و سی تی اسکن، ارتوپدی، چشم پزشکی  اوژانس بصورت صددر صد رایگان به مردم خدمات درمانی ارائه می‌دهیم.
بهور گفت: با وجود اینکه مراکز درمانی تأمین اجتماعی جزو بیمارستان معین کرونا نیست، روزانه از طریق دستگاه سی تی اسکن تست کرونا انجام می‌گیرد و پس از شناسایی اشخاص مبتلا، زمینه بستری شدنشان در بیمارستان شهیدجلیل فراهم آورده می‌شود. 
مدیر درمان تأمین اجتماعی گفت: بیش از هفتاد درصد از همکاران ما ایثارگر و یا از خانواده معظم شهدا وجانبازان هستند، روسای سه مرکز از چهار مرکز درمانی ما ازپزشکان فرزند شهید می‌باشند که این خود افتخاری برای مدیریت درمان سازمان تأمین اجتماعی استان است.
وی افزود: در زمینه تکریم ارباب رجوع  85 درصد رضایتمندی در بخشهای مختلف مراکز درمانی تابعه وجود دارد و این خود گواه آن است که کارکنان تأمین اجتماعی در زمینه تکریم و خدمتگزاری به مردم نهایت سعی و تلاش خود را انجام می‌دهند. 
بهور بیان کرد: امیدواریم با قرار گرفتن مدیران جهادی در رأس دستگاه دولتی زمینه همکارهای هر چه بیشتر بین نهادها و مسئولین جهادی فراهم آید و با همکاری این عزیزان شاهد اشتغال جوانان و رونق هر چه بیشتر استانمان باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
روزگار جالبیه
سعید
Ireland
اولین سوال اینه هدف از این دیدار چی بود؟حوزه های کاری هر دو متفاوت هست چه ربطی بهم دارن؟
سوال دوم سهم بقیه مردم چی هست وقتی ۷۰درصد استخدام سهمیه ای هستن؟؟؟؟
در آخر الان فهمیدم چرا در حوزه درمان تامین اجتماعی ضعیف هست چون همه سهمیه ای هستن
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1