تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۷
کد مطلب : ۴۲۸۳۴۰
کبنا گزارش می‌دهد

رزمایش «احسان سلامت» در بیمارستان جلیل یاسوج / اهدای 1000 بسته بهداشتی به کادر درمانی ( + تصاویر و فیلم )

۰
کبنا ؛مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در رزمایش احسان سلامت 20 هزار بسته بهداشتی در استان توزیع خواهد شد که شامل 5 عدد ماسک و همچنین یک عدد مایع ضد عفونی کننده است.
به گزارش کبنا، شایان نادری در آیین اهدای بسته‌های بهداشتی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به بیمارستان شهید جلیل شهر یاسوج با اشاره به فداکاری و مجاهدت سربازان عرصه سلامت اظهار کرد: اکنون وضعیت به مانند 8 سال دفاع مقدس است هر چند سنگرها و دشمن تفاوت کرده اما مجاهدت‌ها همانند روزهای حماسی دفاع مقدس است.
نادری بیان کرد: در ادامه سایر مراکز درمانی و بیمارستان‌هایی که در سراسر استان بیماران کرونایی را پذیرش دارند این بسته‌ها توزیع خواهند شد.مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که خوشحالم یکی از اقدامات اولیه این ستاد در استان برای کمک به مبارزه با کرونا و همدلی با سربازان عرصه سلامت است تصریح کرد: همچنان این کمک‌ها ادامه خواهد داشت و امروز 1000 بسته بهداشتی برای 4 بیمارستان درگیر با کرونا در شهر یاسوج و استفاده مدافعان عرصه سلامت توزیع می‌شود.
  

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در رزمایش احسان سلامت 20 هزار بسته بهداشتی در استان توزیع خواهد شد که شامل 5 عدد ماسک و همچنین یک عدد مایع ضد عفونی کننده است.
یزدانپناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: کرونا سلامت و معیشت مردم را تحت تاثیر قرار داده و کسانی که دچار شده‌ا‌ند در حوزه کسب و کار هم ضرر کرده‌اند در طرح شهید سلیمانی قرار شده از افرادی که دچار بیماری شده و نیازمند هستند حمایت مالی شوند.
وی گفت: لازم است که از ستاد اجرایی به خاطر حمایت‌ از اقشار آسیب‌پذیر قدردانی کنم که از دو هفته پیش این حمایت‌ها آغاز شده و بسته‌های بهداشتی در بین مردم توزیع شده و امروز شاهد کمک‌هایی به کادر درمان بودیم و امیدواریم که در شهرستان‌های دیگر هم این کار انجام شود
جاودان سیرت رئیس بیمارستان دکتر جلیل یاسوج هم گفت: افرادی که دچار کرونا می‌شوند نیازمند به کمک افراد خیر هستند تا به غیر از رنج بیماری به فکر چیز دیگری نباشند.
جاودان‌سیرت خاطرنشان کرد: صمیمانه از این بذل محبت به بیمارستان قدردانی می‌کنم حضور پر رنگ خوبی از طریق صنف‌ها و ستادها دیده می‌شود که ایجاد انگیزه برای پرسنل دارد و این بار در قالب طرح شهید سلیمانی اقدام زیبایی شده و امیدواریم این کارهای پسندیده بیشتر شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
فایل های مرتبط
1