تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : ۴۲۸۲۷۳
در سومین مرحله رزمایش؛

توزیع ۲۱۰۰ بسته معیشتی کمک‌های مؤمنانه هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛در سومین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تعداد ۲۱۰۰ بسته حمایتی و معیشتی در سراسر استان میان نیازمندان توزیع خواهد شد.
به گزارش کبنا، این رزمایش با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و جمعی از داوطلبان این جمعیت برگزار شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع پرسنل و داوطلبان و در حاشیه اجرای این رزمایش مؤمنانه ابتدا از تلاشها و زحمات نیروهای جمعیت هلال احمر استان که در همه حوادث و اتفاقات و مناسبتها به صورت جهادی پای کار هستند و در حال خدمت رسانی به مردم و آسیب دیدگان هستند، تقدیر کرد و گفت: امروز شاهد یک کار خیرخواهانه و خداپسندانه هستیم
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و آسیب جدی به برخی مشاغل و حرفه‌ها موظف هستیم که در حد توان به فکر معیشت نیازمندان و آسیب دیدگان باشیم.
 کلانتری محاسبه دقیق و شناسایی افراد نیازمند و حفظ حرمت و شأن خانواده‌هایی که این بسته‌ها را دریافت می‌کنند از اولویت‌های مهم و اساسی است و تلاش شود این بسته‌های معیشتی در همه نقاط و جای جای استان به ویژه مناطق محروم و کمتر برخوردار توزیع شود.
استاندار خاطر نشان کرد تاکنون رزمایش‌های متعدد کمک‌های مؤمنانه از سوی نهادها و دستگاه‌های مختلف از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کمیته امداد، بهزیستی و سایر نهادها برگزار شد و کمک‌های خوبی در نقاط محروم استان در بین نیازمندان توزیع شد.
کلانتری گفت: در این رزمایش به همت جمعیت هلال احمر تعداد ۲۱۰۰ بسته معیشتی، متشکل از ۷ قلم کالای ضروری مورد نیاز خانواده‌های نیازمند به ارزش تقریبی هر بسته ۴ میلیون ریال آماده شده که به سرعت به شهرستان‌ها انتقال داده شده تا در مناطق روستایی و محروم توزیع شود.
 وی خاطرنشان کرد: باید به گونه‌ای عمل کنیم که هیچ فرد نیازمندی ضرورت نداشته باشد که به مرکزی مراجعه کرده و باعث تجمع شود، باید با برنامه ریزی همه این بسته‌ها با کمال حفظ احترام و حرمت خانواده‌ها تقدیم آنان شود.
 استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه، جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد در اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های ذاتی تاکنون به خوبی عمل کرده است باید از همه داوطلبان و امدادگران و مدیران آن تقدیر کرد.
 کلانتری در پایان افزود: از همه خیرین و کسانی که توان مالی دارند دعوت می‌کنم تا در این خدمات و رزمایش‌های خداپسندانه شرکت کنند و با کمک به نیازمندان گامی مؤثر در جهت رضای پروردگار بردارند.
 جهان بین مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: تاکنون تعداد ۵ هزار و ۶۰۰ بسته حمایتی و معیشتی تحت عنوان رزمایش کمک‌های مؤمنانه و در سه مرحله و در راستای تحقق شعار (هلال احمر حلقه اتصال توان توانمندان به نیاز نیازمندان) تأمین شده و در توزیع آنها نیز تلاش شده است تا حتماً به دست نیازمندان واقعی از جمله مستمندان، بیماران کرونایی و مشاغل آسیب دیده از کرونا برسد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1